|
||||||
| Graphics - Art - Design - Meet the Picasso's of the future! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||||||
|
PHOTOFOLIO: Wouter
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
2. ![]() Citaat:
Anyway, genoeg over mij en mijn karakter, tijd voor de rest ![]() Voorlopig nog niet alle foto's in deze post, volgende posts komen er meer! (atm tijdsdruk en al ) |
||||||||
|
|||||||||
|
|
#2 (permalink) | ||||
|
Architectuur (& Interieur)
'Volledig' Colours
.... (zie volgende post) .... Laatst gewijzigd door wouter_dc; 27 mei 2008 om 13:47 Reden: Foto's toegevoegd |
||||
|
|||||
|
|
#3 (permalink) | ||||
|
Landschappen
De rest
Zoals ik al zei, voor de moment zit er nog niet echt een duidelijke lijn/structuur in, hopelijk komt het ooit wel ![]() hf & kritiek is welkom ![]() Wouter. |
||||
|
|||||
|
|
#10 (permalink) | |||||
|
Citaat:
kben er wel ferm content over ![]() kheb ook dieje kitlens( ) en ook og ne 85 - 200 mmsjieqe foto's trouwens!! ge zijt ne ..krak ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#12 (permalink) | ||||
|
OMG
I die abstracte foto's (vooral die nr8) Die zie ik wel zitten om hier in't groot op te hangen in mijne living.Ge ziet echt wel dat ge al een tijd met fotografie bezig zijt, der zitten echt wel knappe composities bij. Ik vind nr21 ook beter dan die die je ingezonden hebt. (en dan nog gewonnen )Bij die architectuur foto's heb ik het gevoel dat ze wat over-nabewerkt zijn, kan dat? (ook hier en daar wat onscherp en ruis) Edit: Die laatste hebben wat last van vervorming Laatst gewijzigd door Blanco; 28 mei 2008 om 13:11 |
||||
|
|||||
|
|
#13 (permalink) | ||||
|
^ Blanco ^
Composities hou ik me wel vrij graag mee bezig ja Maakt een foto zoveel beterAl mijn foto's zijn nabewerkt, sommigen zijn idd HDR + Tonemap. You love it or you hate it. Het kan inderdaad wel een gevoel geven van overbewerking, in mijn ogen niet Maar ik zeg het, dat is persoonlijke smaak.Kan je een voorbeeldje geven van onscherpte & ruis? (waar je dit ziet) |
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | ||||
|
Idem als blanco (als hij bedoelt wat ik bedoel natuurlijk):
Die laatste heeft last van vervorming, lens correction filter should do the trick! (bijna altijd alsje architectuurfoto's neemt imo, zeker interieur). Ge ziet te hard dat ze naar een 3e vluchtpunt toelopen. Maar voor de rest ERG ERG knappe foto's, ik ben fan ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#16 (permalink) | |||||
|
Yeah I know her name...
Citaat:
En bedankt al iedereen voor de commentaar Zal proberen zoveel mogelijk - goede - foto's te posten ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#17 (permalink) | ||||
|
Ik weet eigenlijk niet of het onscherp is maar op foto 1 architectuur heeft de bovenkant van het dak een turkoise halo. Is dat nu door het nabewerken of heeft dat gebouw echt een turkoise dak, i dunno. Het oogt wat blurry in die gebieden vind ik. Kan ook met de conversie naar jpg te maken hebben natuurlijk. No big deal hoor, kwou dat ik al zo ver stond
![]() Ik ben niet tegen nabewerking, vroeger was ik gek op HDR foto's, tegenwoordig is dat toch wel wat geminderd. Het begint op den duur allemaal wat op elkaar te lijken.
Als een vrouw zegt dat ze serieus genomen wilt worden, moet je de daad bij het woord voegen. ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ Laatst gewijzigd door Blanco; 28 mei 2008 om 13:20 |
||||
|
|||||
|
|
#18 (permalink) | ||||
|
Ik vind het ook heel knappe foto's! Ik ben geen echte fan van het abstracte, maar dit kan ik wel smaken.
Nog een vraagje: Hoe heb je de stadsfeestzaal zo leeg kunnen krijgen ? |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|