|
||||||
| Graphics - Art - Design - Meet the Picasso's of the future! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#61 | ||||
|
over uwe teaser; zeker zien da uw lijnen recht zijn, want in die kleine kadertjes vallen kromme lijnen heel erg goed op!
|
||||
|
|||||
|
|
#63 (permalink) | ||||
|
Nog niet de beloofde foto's van Wurth, straks werk van maken om die te uploaden.
Dan maar andere schoolopdracht, Privéwoning in beeld brengen. Binnen- en buitenkant; details, interieur, avondopnames en omgeving. Niet volledig tevreden van mijn avondopnames, geen juiste planning gemaakt en daardoor in tijdsnood gekomen ![]() Het overzicht is origineel in A2, ik zet het er maar bij ![]() 1. ![]() 2. ![]() (zweem is hier blijkbaar nog ni weggewerkt, oh well, denk hem maar weg )3. ![]() 4. ![]() 5. ![]() 6. ![]() 7. ![]() 8. ![]() 9. ![]() 10. ![]() de minste van den hoop imo.. en friggin CA ![]() 11. ![]() Wouter Laatst gewijzigd door wouter_dc; 5 november 2008 om 16:55 |
||||
|
|||||
|
|
#65 (permalink) | ||||
|
Chique stal
![]() de binnenfoto's vind ik ook heel nice, buiten die met de bruine zetel, want kvind die niet passen in het interieur ![]() (toch niet op de getoonde manier) Misschien had ik liever een vollediger shot gezien van de salon. Buitenfoto's vallen idd tegen, enkel nr 9 vind ik nog goed, bij foto 10 staat iets van chromatische abberatie, maar ik zie die eigenlijk enkel bij foto 11 (aan de bomen) |
||||
|
|||||
|
|
#66 (permalink) | |||||
|
explain, niet echt constructief he
Citaat:
10 is de voorlaatste foto he 11 is de laatste. Ik zie enkel CA bij de voorlaatste |
|||||
|
||||||
|
|
#67 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Kzal ff cropkes maken om te tonen waar ik het bedoel, mss heb ik het verkeerd op ![]() edit: kheb het uitvergroot om wa duidelijker te maken waar ik het bedoel: ![]() Laatst gewijzigd door Flipkikker; 5 november 2008 om 18:42 |
|||||
|
||||||
|
|
#76 (permalink) | ||||||
|
Eigenlijk wel ja...
Citaat:
Citaat:
ZUCHT!! klein kinderen... |
||||||
|
|||||||
|
|
#77 (permalink) | ||||
|
wouter doet dan de moeite om al zijn foto's een nummer te geven
kvind ze wel mooi, lekker strak alleen die foto's buiten zijn wat minder in vergelijking met de rest, maar kvind die nog steeds ni slecht. |
||||
|
|||||
|
|
#79 (permalink) | ||||
|
handig om uw gelijk te halen natuurlijk...
ma we zullen er in het vervolg rekening mee houden. Als een post van tom 13minuten oud is dan telt deze niet meer en moeten we er geen rekening meer mee houden... ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#80 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() thats why he posted them |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|