|
||||||
| Graphics - Art - Design - Meet the Picasso's of the future! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#41 | ||||
|
Die van arno kunnen der zeker nog mee door, maar op uw andere foto's zit ge nogal met veel lege ruimte...
|
||||
|
|||||
|
|
#42 (permalink) | ||||
|
Ferm foto's LLipps
Maar khou over het algemeen wel meer van die foto's waar van die felle kleurschakeringen inzitten ipv al die donkere foto's ![]() edit: mja no offence he, aangezien sommige mense weeral ander dinges dachten... Laatst gewijzigd door djgeronimo; 19 augustus 2008 om 14:22 |
||||
|
|||||
|
|
#44 (permalink) | ||||
|
Sawat-dii Krab
![]() Eindelijk eens updaten met foto's van mijn rondreis in Thailand. Niet van elke foto helemaal tevreden, teveel momenten waar ik te weinig tijd had om perfecte foto's te maken. Ook in enkele gevallen een externe flits gemist. Moet dat toch eens deze week aankopen... ![]() Anyway Korte uitleg volgt nog bij enkele foto's, misschien bij allemaal. Als je meer uitleg wil, vraag je er maar achter ![]() Deel 1: Bangkok 1.Neung Laatst gewijzigd door wouter_dc; 17 september 2008 om 11:54 |
||||
|
|||||
|
|
#45 (permalink) | ||||
|
Straks Deel 3, en misschien nog meer delen ![]() Wouter |
||||
|
|||||
|
|
#46 (permalink) | ||||
|
Der zit niet echt één bij die mijn aandacht trekt.
Nr 6 is scheef, nr 10 is overdone. Ook bij nr 16 bijvoorbeeld, dit vind ik een zeer oncomfortabele hoek om naar te kijken.. De dramatische lucht heeft het volgens mij net niet om het een goede foto te maken. |
||||
|
|||||
|
|
#48 (permalink) | ||||
|
Het zijn voor mij ook vakantiefoto's maar dan wel van een hoger niveau dan gemiddeld. Je hebt aandacht gegeven aan de compositie.
Veel van de foto's zijn wel duidelijk onder handen genomen met de dodge & burn tool (of is dat HDR?). Dat kan mooi zijn maar niet als het te opvallend is. Vergelijk op foto 5 de lucht en het gras maar eens met die van foto 6. Foto 10 is mijn favoriet. Heel knap lijnenspel! Mijn ogen worden gewoon staalhard in die foto gezogen ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#52 (permalink) | ||||
|
Deel 3:
Chiang Rai |
||||
|
|||||
|
|
#53 (permalink) | ||||
|
Yao26. Ik snuffel binnekort nog wel eens in die foto's, dan vind ik nog wel wat meer foto's die misschien de moeite waard zijn om te tonen ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#55 (permalink) | ||||
|
4 kleine teasers naar aanleiding van de Wurth-reeks die ik voor school aan het maken ben. Binnekort nog wat teasers van een privé-woning in moderne architectuur online gooien, en later dan de volledige foto's
![]() Voor sommigen zijn het jammer genoeg geen teasers meer Ik had alles top secret moeten houden ![]() ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#57 (permalink) | ||||
|
nr 25 zou goed geweest zijn moest die paal vanvoor erni op gestaan hebben.
Bij nr 23 vind ik de focus eerder wel fout, in de zin van dat je maar moest voor gezorgd hebben dat ze beiden scherp waren. Over het algemeen is't zozo, beter als de gewone vakantiefotograaf maar nog ver van een echte reportage die boeiend is van de eerste tot de laatste foto... |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|