|
||||||
| Graphics - Art - Design - Meet the Picasso's of the future! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#27 (permalink) | ||||
|
Ik studeer architectuur en ik vind je architectuurfoto's eigenlijk totaal niet bijzonder, behalve 9 & 10 (hoewel 9 een tikeltje irritant is ook, je zet net te weinig raam). Je abstracte vind ik ook wel vrij goed. 10 is de beste.
De rest van de foto's zijn wel over het algemeen van een hoog niveau (hoewel de hoek soms te onduidelijk is, vb die met de inkom van het reuzenrad, daar sta je zo pseudoscheef voor, dat komt amateuristisch over alsof je perongeluk daar stond. Een foto mag (volgens mij) er niet zo per ongeluk uitzie tenzij je er een heel goeie reden voor hebt. Over je architectuur, je trekt een heel zakelijk gebouw (met dat beton en oranje), wat ik zou doen is verder gaan staan en met een telelens trekken. Op deze manier vermijd je de vervormingen en creer je eigenlijk een soort isometrisch aanzicht van het gebouw, wat de zakelijkheid zou accentueren en er misschien een iets bijzonderdere foto van zou maken. Voor de rest wel best toffe foto's. Nog een laatste ietsje, foto's van jezelf: breng er wat humor in. Je lijkt me een godverdomd serieuze gast erdoor. Nuja, dit is mijn mening eh ![]()
|||||
|
|
#28 (permalink) | ||||||||
|
Citaat:
Citaat:
Vervorming neem ik er dan bij, ik probeer het minimaal te houden en daarna aan te passen in de nabewerkingCitaat:
![]() Citaat:
![]() Meh kheb die foto's met een reden gemaakt, ik wou ze zo maken, en soms moet ge serieus zijn he ![]() Ik ga hier ni van mezelf zeggen da ik humoristisch ben |
||||||||
|
|||||||||
|
|
#29 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#31 (permalink) | ||||
|
Op aanraden van en omdat ik men beginpost niet meer kan editten;
Wouter op weg naar 2e Bach Fotografie met de volgende uitslag ![]() Atelier Fotografie: 12,0 ![]() Atelier Video/multimedia: 14,0 Atelier Graf. Ontwerp 1: 13 Photoshop: 15,5 Belichtingstechniek: 12,5 Fototechnologie Analoog: 18 ![]() Fototechnologie Digitaal: 17,5 ![]() Grafische Techniek: 165, Audiovisuele Media: 13,0 Foto-optica: 16,0 Kunstgeschiedenis: 16,0 Filosofie: 16,0 Communicatietechnieken: 16,0 Frans: 18,0 ![]() Laatst gewijzigd door wouter_dc; 8 juli 2008 om 21:03 |
||||
|
|||||
|
|
#33 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Kheb ik soms wel 16'en op mijn foto's gehaald ze ![]() Frans is maar een bijvakske van een half jaar. Volgend jaar opnieuw ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#37 (permalink) | ||||
|
Hier de beloofde foto's van Turnhoutse Vrijdagen (18 Juli 2008) Eerste keer dat ik iets probeerde in de richting van concert fotografie. Over algemeen is het me heel goed meegevallen, buiten het gebrek aan perfect materiaal
![]() Enige objectief dat ik hier gebruikt heb is mijn 100mm f/2.0. Dus hier zal je geen head&shoulder-foto's zien, ... ![]() Anyway, c&c altijd welkom ![]() Les TruttesWouter Laatst gewijzigd door wouter_dc; 21 juli 2008 om 14:25 |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|