HB 2B en 4B denkek da ge al een eind mee verder komt
BH 70B en 80B denkek da ge al een eind mee verder komt
de humor ontgaat me even
Maar ik heb 3B, groot verschil?
Maar toch bedankt voor de vele antwoorden![]()
oh noes copycats
en nee 3B is ook goed maar me een 4b kunde vb iets donkerder gaan
eigenlijk kunde me een hb alleen al verder
En geen Gilbert potloden, daar zitten stukjes in de grafiet. 3B is trouwens ook mijn favoriete potlood.
@ravenslayer: gij drukte iets te enthousiast op de knop
edit: Happy bday Tomhuveners (althans denk ik aan uw Flickr te zien?)
3b schmiebee!
Met mijn zweetpollen maak ik altijd vlekken met dikke potloden
Staedtler 2H - HB for life aaiigghhtt
Gij lijkt mij eerder het type om een technisch potlood te gebruiken![]()
Geen Gilbert? Echt?
Kheb niet anders, kennen jullie nog een ander merk?
Btw: voor de mensen rond Gent, ik koop m'n grief in de Schleiper, goede winkel? of niet?
Ah zeg dan een vulpotlood eh gast
Ja dat gebruik ik ookwel ja ^^
Het nadeel is dak nogal slordig ben en da gewoon in pennenzak stamp waardoor ik constant achter nieuwe vullingen moet omdat de punt steeds afbreekt + gans mijn pennenzak zit vol klein stukskes vulpotlood
Schleiper is cava alsge een factuurkaart hebt of dingen moet hebben die vrij 'zeldzaam' zijn. Alsge schleiper buitenkomt en naar links gaat, het straat oversteekt hebde de Lucas (creatief ofzo? dunno, wij zeggen steeds de lucas) zo ne gevel met felblauw en geel. Daar kunde meestal wat goedkoper vinden. En qua potloodmerk: Staedtler!
Trouwens, ben ik de enige die vind dat er veel weirdo's in tekenwinkels werken? In de schleiper hebt ge ne harry potter look-a-like en zo een gotrance-flashy mens met dreads en in de lucas hebde daar zo ne benny-achtige trage kerel.
Bizar!
Nee, das een mapje da ik gebruikte toen ik voor Canon werkte. Da zijn de winkels met de grootste omzetcijfers voor Canon...
Heb de photohalls, fnacs, mediamarkt en carrefour er wel uit gelaten.
Degene dat voor mij het meeste indruk hebben achtergelaten en waar ik het snelst naartoe zou gaan om professionele raad te krijgen zijn:
Studio 73 Geel
Konijnenberg Turnhout
Calumet Antwerpen
Foto nelissen mechelen
Erdelo Boortmeerbeek
Grobet Antwerpen
Bartok Hasselt
Focilux en art en craft in Gent
Laatst gewijzigd door dresse; 6 augustus 2009 om 02:06
betaling nog altijd niet ontvangen bij antagonist, hoelang duurt zo'n betaling naar nederland normaal?
Moogde wel enkele dagen meer als in België rekenen. 3-5 soms.
aan alle macro fotografen: ik stond daarjuist in mijn tuin op 1 plek en kon van waar ik stond 11 kruisspinnen tellen. Mijn tuin krioelt er echt van!
Dus u bent welkom om ze te fotograferen!
Wel ni te lang wachten, want binnenkort gaan we serieus snoeien en veel kans dat ze dan weg blijven...
Jammer dat ik nog geen macro lens heb![]()
Makes Me Think - MMT - Today's Thought-Provoking Life Stories om FML te counteren met positive vibes
da was dees al
Home - GivesMeHope - Like FML, but for optimists!
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)