Pagina 172 van 307 EersteEerste ... 72122162168169170171172173174175176182222272 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.421 t/m 3.440 van 6129
    Member tomh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    der is toch zo ne app voor u mac, da stuurt om de 30sec. ofzo ne foto via isight naar u mail, er heeft eens op internet gestaan da ze zo nekeer een dief hebben kunnen pakken
    mja, wel kut van u equipment.

Approved 9-lifer ravenslayer's schermafbeelding
    iTrader
    3 (80%)
    ge kunt een soort van bewegingsmonitor opzette dus vanaf da er wa beweegt stuurt em ne mail. da 30 seconden systeem zou nogal nutteloos dataverkeer zijn :P

Member Pixations's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @ Wouter: da suckt

een kot is natuurlijk niet de meest veilige plaats maar daar kunt ge ook niet aan doen

Member Flipkikker's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ravenslayer Bekijk bericht
    ge kunt een soort van bewegingsmonitor opzette dus vanaf da er wa beweegt stuurt em ne mail. da 30 seconden systeem zou nogal nutteloos dataverkeer zijn :P
    Dan gade constant een pc laten aanstaan?
    Kheb zelf ook bewegingsdetectie mogelijk op men kot (bijgeleverd bij webcam), maar kga dieje toch niet non-stop laten draaien zu

Approved 9-lifer wouter_dc's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    kot = huis, deuren zijn toch altijd op slot, blijkbaar houdt hen da ni tegen. Same met mensen die er rondlopen..
    Mja, die app op mac (iAlertU) had toch niks uitgehaald, bureau is zelfs ni aangeraakt geweest (en voor ialertu moet mac opstaan/sleep en moet in werking worden gezet)

Tis binnen en buiten geweest, kdenk da da op 15 seconden is geklaard daar. Ik zeg het, die wist per-fect wa em moest hebben en hoe da eruit ziet. Er liggen horloges, harde schijven, usb sticks, kledij, los geld, muis, tekentablet, ... te rapen op den bureau. Zelfs mijn statief is ni aangeraakt en da stond naast rugzak. Tis gewoon zo onopvallend mogelijk die rugzak meepakken (en weten wa erin zit, want wie pakt er ne neutraal zwarte rugzak mee, kunnen evengoed schoolboeken inzitten)

iTrader
    1 (100%)
    Net telefoon gehad, blijkbaar geen diefstalverzekering, yay me

Iemand nog een idee, of ge de mount voor manfrotto statief ergens kunt kopen? Ik bedenk me ineens da da aan camera hangt

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reavX Bekijk bericht
    Wrijf het er wat in ja!

Neen, sorry, geen interesse

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    sorry, was zeker niet mijn bedoeling hoor.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reavX Bekijk bericht
    sorry, was zeker niet mijn bedoeling hoor.
    mopje

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wouter_dc Bekijk bericht
    Net telefoon gehad, blijkbaar geen diefstalverzekering, yay me

Iemand nog een idee, of ge de mount voor manfrotto statief ergens kunt kopen? Ik bedenk me ineens da da aan camera hangt
    Jup, staan hier normaal ergens tussen: Foto Konijnenberg: productoverzicht | Fotokonijnenberg

Hoe zit het nu eigenlijk met de rest van uw schooljaar? Kunt ge via 't school materiaal lenen voor opdrachten of ben je volledig op jezelf aangewezen?
    Edit: vraag was precies al eerder gesteld, sorry, had erover gelezen.

Banned
    iTrader
    13 (100%)
    Kijkt hier nog iemand naar de verkiezingsuitzendingen van de VRT? Schandalig wat een amateuristische look!

Kleine illustratie:

Dat slaat echt nergens op voor een verkiezingsdebat he. Die kleuren, die opmaak: chaos is dat. Dat publiek, staat gvd recht = beweegt. Ze staan bovendien zo dicht op de sprekers dat dit enorm stoort op beeld...

Nog iemand daar last van

Approved 9-lifer Conqie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    1
    decor is wel enorm chiq in het echt, en op beeld ook, das echt een gigantisch spul gebouwd in het vlaams parlement zelf.

Vind het wel een beetje een rare materiaal keuze, nogal een betonnen look, nuja met al die kleurtjes wordt dat wel wat verdoezeld.
    en de plaatsing van het publiek is wel een beetje raar bij momenten.

Ik denk dat ze via die chaos willen laten zien hoe een groot decor ze wel niet hebben, ineens daar een presentator, dan waar naar hier, dan weer naar een ander.

Banned
    iTrader
    13 (100%)

Maar kijk bijvoorbeeld hier: die achtergrond, willen ze ons een epilepsieaanval doen krijgen?
    En dat publiek staat er dus veel te dicht op. Er moet maar één mongool tussen zitten die irritant in het rond zit te kijken (zoals vanavond)...

Approved 9-lifer Conqie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    1
    jup, ik had ook veeeel te vaak dat publiek in't oog

Crew Member dresse's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spectre Bekijk bericht
    een neger...
    toevallig

Moest da bij mij gebeuren kzou echt ongelukken doen denk ik
    Op what the fuck slaagt die comment nu weer. Nog zo ene en ge hebt een infraction aan u been.

Sorry voor het quoten van een uitspraak van paar pagina's geleden, maar wou toch nog ff laten weten datk da hier ook liever ni zie.

Member Mr.Pee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wouter, bij mij in de paasvakantie just vant zelfde zalle. Deur geforceerd, mijne 350D weg, groothoek, statief, analoge canon + lenzen, externe harde schijf en gitaar gepikt... en da allemaal terwijl ik in frankrijk aant snowboarden was gelukkig wel mijne 5D mee op vakantie...

Member Xavez's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Pee Bekijk bericht
    Wouter, bij mij in de paasvakantie just vant zelfde zalle. Deur geforceerd, mijne 350D weg, groothoek, statief, analoge canon + lenzen, externe harde schijf en gitaar gepikt... en da allemaal terwijl ik in frankrijk aant snowboarden was gelukkig wel mijne 5D mee op vakantie...
    Ik wil zeker niet de schuld naar jou verschuiven, maar is het slim om ettelijke duizenden euro's aan materiaal op een kot achter een kartonnen deurtje te bewaren? Zeker als je op vakantie vertrekt... Dat is hetzelfde als een Porsche zonder alarm of stuurslot een week op straat laten staan in een donker steegje waar niemand komt. Echt verbazingwekkend is het dan ook niet dat hij niet erg intact meer zou zijn als je terugkomt.

Desalniettemin vind ik het behoorlijk erg dat zo'n dingen überhaupt gebeuren...

Member Mr.Pee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bwa, mijn schuld is het zowiezo niet, dat ligt bij de inbreker. Maar het is inderdaad niet zo slim, had er gewoon nooit eerder écht over nagedacht. 't Is ook een heel gedoe om elke keer al die spullen mee te nemen, want in het weekend zit er namelijk ook niemand op kot. Aan de voordeur was trouwens niets geforceerd, die heeft iemand van m'n kot waarschijnlijk gewoon laten openstaan ... Gelukkig betaalt de verzekering alles terug!

Member Yuut's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Zoals Mr. Pee zegt, mensen denken nooit dat zo'n dingen bij zichzelf ook kunnen gebeuren. Beetje naief maar ja .. mens kan ook ni constant denken "hier nen dief, daar nen dief " dan sluit ge u op en moede nix meer doen ofc. En fantaseer ook niet over dure alarmen want ken mensen da een 'pro alarm' hadden .. gewoon doorgeknipt.
    Ik heb, sinds het laatste ongewenst bezoekje, constant als ik weg ga schrik dat'k ga thuis komen en weer zien dat mijn spullen weg zijn.

Ge kunt morgen thuis komen en u huis is leeg, niemand verwacht zulke dingen, zeker niet van medemensen.
    Maar ja, iets pikken duurt hoogsten dag (+ voorbereiding, zoals wouter zei, hij wist zijn planning etc..) en er voor gaan werken .. ja zijde wel efkes bezig e.

't Is spijtig dat voorvalt natuurlijk.

LinkBacks (?)

1. 20 januari 2010, 23:07
  2. 9 november 2008, 03:23
  3. 9 november 2008, 01:23

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten