ja tis natuurlijk veel van tzelfde, maar der zitten toch wel enkele pareltjes tussen(kzou wel voorbeelden willen geven, maar die gallery's werken niemeer :/)
ja tis natuurlijk veel van tzelfde, maar der zitten toch wel enkele pareltjes tussen(kzou wel voorbeelden willen geven, maar die gallery's werken niemeer :/)
volgens mij is er meer ijdelheid dan de wil om sterke foto's te maken in het spel
Weet er iemand of ik ergens negatieven kan laten inscannen? Doen ze dat bij de gemiddelde fotozaak?
Heb wat analoog gewerkt en mijn scanner is niet echt kwalitatief te noemen![]()
weet iemand hoeveel ik voor mijn eos 450 van een jaar oud, nog zou krijgen?
verdomme ik moet een grote resolutie foto hebben van een rohypnol dooske!
Kijk eens op het tweedehands forum van BD?
Geen idee voor de foto.
ingebroken, al mijn fotogerief weg, hiphoi
alsik em vind smeer ik hem tegen de grond
da's balen man
Op kot waarschijnlijk?
fuck..verzekering?
mm kot
verzekering; no idea, geen specifieke daarvoor, kzaag er al een halfjaar over, hier thuis zijn ze daar pissed over
Anders zet hier op wat er allemaal weg is, en als er iemand toevallig iets gelijkaardig op een 2dehands forum ziet staan, het is een waterkansje, maar beter dan niks..
kutneger
Lowepro computrekker aw II, canon 400D, Tamron 17-50, Canon 18-55, Canon 100mm 2.0 (), canon speedlite 430ex II, canon 50mm 1.8, zelfontsnapper, kaartjes, kaartlezer, alles
![]()
Laatst gewijzigd door wouter_dc; 29 mei 2009 om 23:58
Hoe kan da nu?Ik zeg: inside job.
Ja, hoe kan da..
ze weten mijn kamer, mijn gerief, mijn naam, mijn dagindeling, wanneer die rugzak daar staat, mijn alles..
Dude heeft 10 minuten bij de tv op gelijkvloers gezeten, gepraat met kotgenoten over hun eten, gevraagd naar de wc, mijn deur gaan instampen (omda ze weten da de meiskes beneden zitten) en mijne rugzak gepakt en weggegaan.
Die wist per-fect welke rugzak en wa daarin zat, harde schijven, computer, horloge, ... zelfs ni aangeraakt...
da is echt fucked!
ik mag er ni aan denken... men gerief is just afbetaald bij men pa...
Erg... echt erg wouter. Kzit echt in met u man
idd echt wel rottoch al aangifte gedaan bij de politie? kweet da da meestal ni veel uitmaakt maar toch zouk da zeker doen moeste da nog ni gedaan hebbe
Chanceke da mijn computer en hd onaangeroerd is gebleven, da ik mijn foto's nog heb
Mm, politie en al is er bijgekomen, was pure inbraakDeur ingetrapt en al
Verklaring door 2 kotgenotes die hem gezien en betrapt hebben, maar niet op gelet hebben da mijn deur was ingetrapt. Die gast (grote struise neger, als ge em ziet, asskick hem) stond wrs voor mijn deur. Meiske ging naar toilet, en hij had toen al ne rugzak (de mijne) op zijne rug..
goddamn, kom da tegen...
zou'k toch efkes (nen tijd) ni goed van zijn.
on a sidenote:
'k denk da'k toch maar es op zoek ga naar een remote backuplocatie...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)