|
|
#3321 | ||||
|
|||||
|
|
#3323 (permalink) | ||||
|
Newsflash:
Ik ben binnen bij Leo Burnett Hong Kong voor twee maanden stage. Tijd om nieuwe dingen te leren! "When you reach for the stars, you may not quite get one, but you won't come up with a handful of mud either." (Leo Burnett) |
||||
|
|
#3324 (permalink) | ||||
|
Nice one Visual
![]() - Ik ben vandaag teweten gekomen dat mijn booklet verkozen is tot 'winner' in onze schoolopdracht, we moesten een boekje maken voor een kleuterschool.. mijne gaat het worden naart schijnt Hopelijk mag ik zelf ook het papier kiezen enzo |
||||
|
|
#3329 (permalink) | ||||
|
Denk nergens. Ik heb gwn m'n opdrachten gemaakt en opeens krijg ik mail dat één van die werken genomineerd is voor een MM-award door een 6-koppige jury uit het multimedia bedrijfsleven. Dus m'n docenten kunnen mij nie voorgestoken hebben.
Vind het wel raar. 'k Vind van m'n eigen dat hetgeen ik gemaakt heb nu nie echt super mooi is fzo, dus 't niveau ligt blijkbaar niet zo hoog ![]() |
||||
|
|
#3330 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
Goed bezig ook! Idd en thx. Don't be. Ge moet sommige dingen gewoon genoeg willen. Die copywriter tegen mij: "Do you really want this? Do you really want to work in Hong Kong?" -pauze- "I want this bad." Boem, binnen. Ook goed bezig! |
||||||
|
|
#3337 (permalink) | ||||
|
Ik ben op zoek naar een tool die me toelaat gemakkelijk dingen te visualiseren volgens "metro-maps". Enkele voorbeelden van wat ik wil doen vind je hier: Ten Examples of the Subway Map Metaphor - Visualmotive Blog
Weet iemand hier of daar een simpele tool voor bestaat? Google helpt me voorlopig niet... |
||||
|
|
#3339 (permalink) | ||||
|
Misschien met nodebox, en dan speciaal met deze library: NodeBox | Graph
Geen idee of het echt is wat ge zoekt maar het is daarmee wel mogelijk denk ik ![]() |
||||
![]() |
| Labels |
| off-topic |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/graphics-art-design/565344-discussion-offtopic-thread.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Xavez' Soup | This thread | Refback | 20 januari 2010 22:07 | |
| News » about : huskerpedia | Post #692 | Pingback | 9 november 2008 02:23 | |
| News » about : huskerpedia | Post #692 | Pingback | 9 november 2008 00:23 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|