|
|
#3288 (permalink) | ||||
|
proficiat reavx 53 Mind-blowing Uses of Typography - Psdtuts+ (:
|
||||
|
|
#3289 (permalink) | ||||
|
young adult contemporary lifestyle | BEAUTIFUL/DECAY MAGAZINE
geniaal ![]() Die mannen hebben ballen aan hun lijf... Eens goed tegen de scheenbenen van het establishment van de designwereld shotten ("gij zult geen bevel & emboss op typografie toepassen", ...) :') (En proficiat Reavx) Laatst gewijzigd door TiB0; 7 mei 2009 om 19:44 |
||||
|
|
#3296 (permalink) | ||||
|
bevindingen 500D:
+ Zeer licht en compact (alhoewel ik dit niet echt als een pluspunt zie. Heb graag iets robuust in mijn handen bij het fotos trekken) + Zeer gemakkelijk in gebruik. Van dag 1 gaat alles intuïtief, wat bij mijn D90 niet het geval was. + full HD video ipv gewone HD + zeer gemakkelijke manier om bracketing te gebruiken +zeer goede ruis onderdrukking op hoge iso waarden +zeer snelle autofocus! lijkt me sneller dan D90 - Live view werkt niet bij automatische modus. (wat ik zeer vreemd vind) - Het gevolg van de rolling shutter bij video opname lijkt me erger op de 500D dan bij de D90 - 18-55 kitlens oogt nogal cheap en zoomt nogal stroef - Zeer irritante AF hulpverlichting (strobo met flash) - handgreep is niet gemaakt voor mensen met grote handen |
||||
![]() |
| Labels |
| off-topic |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/graphics-art-design/565344-discussion-offtopic-thread.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Xavez' Soup | This thread | Refback | 20 januari 2010 22:07 | |
| News » about : huskerpedia | Post #692 | Pingback | 9 november 2008 02:23 | |
| News » about : huskerpedia | Post #692 | Pingback | 9 november 2008 00:23 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|