|
|
#1121 | ||||
|
Met de muis kun je nog niet over de opties hoveren
![]() Framerate is wel heel laag denk ik? Zit alleszins zo'n "lag"-gevoel op muisbewegingen. Kleine "bug" ook - kan ook aan flashplayer 10 liggen - is dat na rechtermuisklik de windowscursor over je eigen cursor blijft verschijnen wanneer je het rechtermuisklik-menu weggedaan hebt. |
||||
|
|||||
|
|
#1133 (permalink) | ||||
|
Ik vind het allesinds zalig
![]() Doet me denken aan dit HAVE YOU EVER BEEN SO ANGRY - Very Demotivational - The Demotivational Posters Blog Ik vind het wijs hoe je steeds de achtergrond in lagen opdeelt, zonder teveel in detail te treden. Het jeansvestje is ook wel tof, alleen misschien het schild nog wat beter afwerken? Da's maar een suggestie hé ![]() Tof! |
||||
|
|||||
|
|
#1134 (permalink) | ||||
|
Nice raven! Ik vind de overgang van hoofd naar lichaam wel wat verwarrend en met de verkorting van zijn linker <<< arm lijkt mij ook iets vreemd aan de hand.
Maar awesome gepaint Schild mocht misschien ook wel wat meer reflection hebben maar da's persoonlijke smaak denk ik ![]() Uw brushstrokes die nog zichtbaar zijn vind ik ook geweldig trouwens! Vooral in de omgeving dan MOAR! |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| painting, photoshop, sketchbook, tekenen |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|