|
||||||
| Graphics - Art - Design - Meet the Picasso's of the future! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
DISCUSSION: Prijs voor een logo
ik zou heel binnenkort beginnen met een eigen bedrijfje en zou daar een logo voor nodig hebben. Dat zou ik dan gebruiken op mijn site, facturen, kaartjes,...
Nu is de vraag, wat zouden jullie vragen om een logo te maken? Kunnen mensen die logo's kunnen maken me eventueel contacteren (PM) en enkele voorbeeldjes geven dat ik dan mss iemand kan selcteren? |
||||
|
|||||
|
|
#4 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Naam ben ik nog niet volledig uit en kleuren... tja, niet fel, beetje sober. Dus niet in de stijl van telenet ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#7 (permalink) | ||||
|
Voor €30 maak ik een simpel, doeltreffend vector-logo. Heb laatst nog een logo moeten maken voor een hosting bedrijf
![]() Dit was er toen uitgekomen: http://www.web-straat.be/logos/Braxatologos.jpg (de eerste heeft Braxato gekozen) Verder staat mijn tijdelijke portfolio op http://www.web-straat.be/. |
||||
|
|||||
|
|
#8 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Financieel plan ligt bij mijn adviseur om het eens te bekijken Er is over nagedacht :d |
|||||
|
||||||
|
|
#9 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||
|
|||||||
|
|
#11 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#12 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Waarom denk je dat ik voorbeelden vraag van reeds ontworpen logo's? en het is ook niet omdat je een diploma op zak hebt, dat je daarom goeie dingen kan maken... Je hebt wss meer kans op deftig werk van iemand met een diploma dan van iemand zonder, geef ik gerust toe maar je gaat toch niet beweren dat je een diploma MOET hebben voor je deftige zaken kan maken? |
|||||
|
||||||
|
|
#13 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik ga je niet tegenspreken dat de ene gediplomeerde al wat beter is dan de ander. Maar ik probeerde je het belang van een opleiding aan te tonen. Een persoon zonder opleiding pik je er zo uit, hoor. En als je toch even tijd hebt, lees het volgende eens door en dan begrijp je hopelijk mijn punt. Ten Reasons |
|||||
|
||||||
|
|
#14 (permalink) | ||||
|
Spijtig voor velen hier dat er geen diploma in sociale vaardigheden bestaat... Hé, wacht eens...
![]() Als jullie jullie klanten ook zo gaan behandelen later, veel succes gewenst in jullie beroep, zou ik zo zeggen. Ik heb toch maar lekker een handige bijverdienste als 'jobstudent' en een heleboel tevreden klanten omdat ik snel werk en altijd correct, vriendelijk en stipt ben en (in hun ogen, misschien niet die van jullie) goede kwaliteit lever. Als je daar iets op tegen hebt, voeg mij toe op msn: info -at- web-straat.be (anti-spam) en vecht het lekker met mij uit. The power of discussion, people. Laatst gewijzigd door Thorens; 7 juni 2006 om 17:11 |
||||
|
|||||
|
|
#15 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Thorens: die klanten persen je uit als een citroen. Ze gebruiken en misbruiken je en jij wilt dat niet inzien, want een studentenhand is snel gevuld. En als je later professioneel zal starten, kun je diezelfde klanten geen hogere/normale prijs vragen, want dan willen ze je niet meer. Veel geluk in het hielenlikken dan! Als ik een bijverdienste wil, dan zal ik een studentenjob zoeken die mij betaalt wat ik waard ben en mij een officieel contract kan voorleggen. Ik ben niet vies van werk. En vechten? Het is intussen geweten dat de meningsverschillen bestaan op dit forum. Maar is dat niet waar een DISCUSSIEforum voor dient? Ik heb geen nood aan privé onderonsjes.
||||||
|
|
#16 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Trouwens, de mening van je klant is niet altijd de beste referentie. Een voorbeeld: Ik neem een student aan om een nieuw dak op mijn huis te zetten. Het dak is af en ziet er propertjes uit. De aannemer werkt snel en correct en is stipt en vriendelijk. Ik ben tevreden en verspreid het woord. Een professioneel komt naar mijn dak kijken en zegt dat het slecht is, biedt mij aan het (voor weliswaar de dubbele prijs) in orde te zetten. Ik zeg hem dat hij gek is, het ziet er immers toch zo goed uit. Mijn dak stort na een jaar op mijn hoofd. Je kan niet verwachten dat mensen zonder kennis van design kunnen oordelen over goed design. En in onze branche ligt dat sowieso al heel pijnlijk. Ik stel voor dat je die 10 regels die Erinyes gepost heeft eens leest. Ik kan er al zeker een stuk of 3 uit halen die op jou terug slaan. Citaat:
Mja, echt to the point is het dan misschien niet, jij hoort niet bij de groep van goede designers. |
||||||
|
|||||||
|
|
#18 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|