Ik ben op zoek naar zo veel mogelijk bierflesjes van verschillende merken.
Bedankt!
Ik ben op zoek naar zo veel mogelijk bierflesjes van verschillende merken.
Bedankt!
Niemand een idee? Het leeggoed wordt sowieso betaald!
wa zoek je zo al?
ik heb nog eentje van delirium tremens
http://www.beershop.be/modulefiles/p...tremens_nl.jpg
en een flesje Duff
http://upload.wikimedia.org/wikipedi..._5244_edit.jpg
als ik misschien verder zoek vind ik er ook van la chouf en mc chef en duvel...*
ik heb ook een grote fles van mac chouffe ( limited staat er op dacht ik).. en een grote 1,5 liter van Duvel maar die moet ik eerst nog leeg drinken
zijn leegvoor alle zekerheid
wat voor flesjes zoekje mss![]()
ik heb er hier verschillende staan, ging ze eigenlijk juist wegdoen voor leeggoed
tis niet ver om erachter te komen dus laat gerust iets weten wanneer je eens zou willen komen kijken
Momenteel heb ik er nog niet zo enorm veel, vooral 25 en 33 cl flesjes zijn welkom![]()
Hoegaarden rosée, Cesar, Palm, Maes, Primus, misschien nog ergens een abdijbierke ofzo ...
Momenteel heb ik enkel Chimay en Draeckenier. Een 75cl fles van Tournée Generale moet hier ook nog staan.
Heb juist nen helen hoop leeggoed weggedaan
Laatst gewijzigd door Murugan; 26 april 2012 om 17:14
Ik heb chance gehad van bij mijn lokale drankencentrale een bak te kunnen bemachtigen maar in Aalst zelf zijn er ook te vinden natuurlijk.
Tenminste een collega van op mijn werk heeft in Aalst zijn bak gevonden.
Ik had deze week minder chance want er stond precies niets.
Vorige week zo'n gigafles van Duvel op de container gesmeten![]()
als ik het leeg drink. Is trouwens niet zo'n goed smakend bier, dus het zou een offer in houden.
en ook nog verschillende leffe's. 9°, blond, bruin, kerst en radieuse; allemaal nog op te drinken.
Leeggoed eens nagekeken.
Ik heb nog : Gouden Carolus Tripel, Palm 25cl, Hoegaarden Rosé, Zinne Bir, Kriek St Louis, Maredsous Tripel, Dobbel Palm, Dobbel Palm in fleske van trappist (La Trappe?), Kastaar,
Maes, Primus, Cesar.
Nog niet leeg : Westmalle Dubbel, Gouden Carolus Hopsinjoor,Gouden Carolus Ambrio, Gouden Carolus Classic, Agrum Bocq, Duvel, Leute, Stout (Dolle Brouwers), Bourgogne de Flandres, Delirium Red, Leffe Lentebier.
Als er iets tussen staat dat je wil, laat maar weten.
In de Dwarsstraat.
Chance dat TS alles goed opvolgt. Zo gaat hij vlug alles bij mekaar hebben....
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)