Mijn verhaal begint op 27 maart 2009, toen ik voor het eerst deze advertentie zag:
Na het zien van deze advertentie wist ik het gewoon, die wagen wordt de mijne! De dag erna heb ik de verkoper opgebeld, en afgesproken om een voorschot te storten, en het volgende weekend er om te gaan .Due to unforseen problems, I might have to sell my 1999 Rev 5 Beams I'm gutted
It's a white T Bar G Limited. The engine is totally standard apart from a HKS panel filter courtesy of RST. It has full tein coilovers and SSR Type C competition 16" staggered alloys. It has Yoko advan tyres on it too. It handles fantastic!
It is much quicker than a standard N/A and it is suprisingly economical. I really wish I could keep it but needs must unless I find some moneys elsewhere. There are a few bits of bodywork issues but these are booked in to be sorted. Usual silly grazes on bumpers. It will be mint when sold. Only imported in January 09 so as new underneath.
Cheers,
Chris.
PM me offers but although I need the cash I won't give it away.
Deffo for sale now. Got to be a bargain at this price. Rogue has just sold and engine and box for £2000
04-04-2009
Om 5.00 ’s morgens staat Davy C. aan mijn deur, met bij hem in de wagen ons aller Stancke. Vanuit Meulebeke vertrekken we richting Ieper, waar Dimi klaarstaat met zijn trouwe Mercedes C220 dieselstoof. Daarna rijden we door richting Calais, waar er een trein op ons staat te wachten, die ons onder het kanaal naar Groot-Brittannië zal brengen. Eenmaal aangekomen aan de andere kant van het kanaal, rijden we op het gemak verder naar Doncaster, wat zich zowat in het midden van het Britse eiland bevindt. Stancke, die eigenlijk mee was om ons te entertainen, bleef er vrij stil bij .
Na een zeer voedzame maaltijd in de plaatselijke MCdo, gaat het richting de Jaguar-garage van Doncaster, waar onze verkoper werkt . Na een halve dag onderweg te zijn, staan we voor de eerste keer oog in oog met mijn toekomstige Japanse schone!
Na het in orde maken van alle papierwerk, trekken we richting een klein industrieterrein niet ver van bovenvernoemde garage, waar we de auto nog eens grondig bekijken .
En hier samen met de trouwe sleur van Dimi
Nog even vlug volgooien, en terug richting het thuisland!
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren

) en op weg naar Ieper voor de eerste poging tot homologatiekeuring .

Geen BMC airbox wrs.