Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 29 van 29
    Member nite's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    4
    Als je goedkopere games wilt kopen, kijk dan eens in de steam sales thread hieronder.

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    248 (100%)
    Weblogs
    18
    Ik kan me goed vinden in je mening want ik wacht ook al lang op D3, maar ben ook wat "verontwaardigd" door de belachelijke prijs. Vroegen ze voor uncharted 3, the witcher 2, Bartman Arkham city, ... ook zoveel? Nee, dit is gewoon uitbuiten van de fanbase uit arrogantie want "we hebben toch een van de meest geanticipeerde games van de afgelopen jaren en iedereen weet dat het geweldig zal zijn! Dus waarom maken we het niet fijn wat duurder? OK, we gaan ook al een aardig centje halen uit de AH, maar nee, dat is niet genoeg!"

En ja, iedereen hier is vrij om mij nu dom te noemen en zeggen dat kapitalisme/economie/zaken voeren zo werkt, maar ik voel mij nu eenmaal uitgebuit als trouwe fan. Als je dan toch naar manieren zoekt om je klanten extra te doen betalen, bedenk dan op zijn minst subtielere methoden.

Om nog maar te zwijgen van die ***-beveiliging dat ge constant online moet zijn om te kunnen spelen. Ja, er zijn veel mensen die een onstabiele netwerkverbinding hebben.

/angry rant
    Shintoïsme 101
    Fire, walk with me
    Last.fm

Banned
    iTrader
    0
    Net met official strategy guid besteld bij 12Game.Com voor € 54,99

Member
    iTrader
    0
    Ik vind bepaalde games wel gewoon 60 euro waard.
    Als je een keertje wil karten ben je 15 euro voor 10 minuten plezier kwijt... das pas duur.
    60 euro voor een gameplay van meer dan 100 uur, is gewoon niet zo veel.
    Je kan ook gewoon gierig zijn en ten kosten van alles en iedereen een tientje minder willen betalen... Door die instelling hebben we legbatterijen en kinderarbeid...

Aan zo'n game zijn gewoon veel mensen voor een lange tijd bezig. Die daarvoor geleerd en gestudeerd hebben. Ze verdienen hun geld gewoon eerlijk in my opinion.

Member spliffrider's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    of het game al dan niet die prijs waard is doet er in deze discussie imo weinig toe.

Als ze 60 dollar vragen in de states; moeten ze hier 46 euro vragen; en geen cent meer.
    Noi viviamo sommersi nel fondo d'un pelago d'aria
    E. Toricelli

Member zaj's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    ik heb de mijne gratis ^^ annual pass <3

Approved 9-lifer Darius Craven's schermafbeelding
    iTrader
    350 (100%)
    De reacties op deze redelijk zinloze thread zijn nog vrij positief

Ik ga akkoord met de aankoop van games via andere kanalen dan de "veel te dure" retail.
    Maar "Collectors editions vind ik op amazon niet terug maar eerlijk... als je zoveel meer moet betalen voor een muziek CD die je later aan verlaagde prijs kunt kopen"...

of

"Er zijn sommige mensen die beweren dat dit zeer weinig is, zelf al vraagt men op deze manier 150€ voor de collectors edition (Het is duidelijk dat deze mensen ofwel geen verantwoordelijkheid hebben en nog bij papa & mama wonen, of ze zijn verwend rijk, of ze werken voor die bedrijven om de slechte opinies te kunnen weerleggen en zo de verkoop te stimuleren door mensen te overtuigen die twijfelen over de hoge prijs, maar verslaafd zijn)."

Vind ik toch serieus van de pot gerukt, who died and made you the consumers conscience... Ik vind dat iedereen nog altijd de vrijheid heeft om met zn geld te doen wat hij wilt. Als iemand anders zich te pletter rookt, drinkt, ... wekelijks naar de voetbal gaat, geld uitgeeft aan boeken, ... Dan is dat toch zijn/haar vrijheid? Net als het de mijne is dat ik voor de enkele games die ik koop wat extra wil neertellen voor een standbeeldje op mn kast, ingame extras, ...

Maar soit... Ik behoor niet tot de categorieën die je opsomt dus zal ik de uitzondering op de regel zijn als ik op 15/05 mijn CE ga halen...
    Been gaming since the 90's... And still going strong... Consoles / PC / Handhelds...

Member Psy's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darius Craven Bekijk bericht
    De reacties op deze redelijk zinloze thread zijn nog vrij positief

Ik ga akkoord met de aankoop van games via andere kanalen dan de "veel te dure" retail.
    Maar "Collectors editions vind ik op amazon niet terug maar eerlijk... als je zoveel meer moet betalen voor een muziek CD die je later aan verlaagde prijs kunt kopen"...

of

"Er zijn sommige mensen die beweren dat dit zeer weinig is, zelf al vraagt men op deze manier 150€ voor de collectors edition (Het is duidelijk dat deze mensen ofwel geen verantwoordelijkheid hebben en nog bij papa & mama wonen, of ze zijn verwend rijk, of ze werken voor die bedrijven om de slechte opinies te kunnen weerleggen en zo de verkoop te stimuleren door mensen te overtuigen die twijfelen over de hoge prijs, maar verslaafd zijn)."

Vind ik toch serieus van de pot gerukt, who died and made you the consumers conscience... Ik vind dat iedereen nog altijd de vrijheid heeft om met zn geld te doen wat hij wilt. Als iemand anders zich te pletter rookt, drinkt, ... wekelijks naar de voetbal gaat, geld uitgeeft aan boeken, ... Dan is dat toch zijn/haar vrijheid? Net als het de mijne is dat ik voor de enkele games die ik koop wat extra wil neertellen voor een standbeeldje op mn kast, ingame extras, ...

Maar soit... Ik behoor niet tot de categorieën die je opsomt dus zal ik de uitzondering op de regel zijn als ik op 15/05 mijn CE ga halen...
    Gaat er uiteindelijk gewoon om dat je ergens anders minder betaald, blijft weggesmeten geld, ook al is het die persoon z'n recht om met z'n geld te doen wat ie wilt
    Zeker als je af en toe eens een console game koopt, of je die nu hier lokaal koopt of online in de UK, op jaarbasis scheelt dat al snel 200-250euro, wat ik persoonlijk toch al een mooi bedrag vind om te sparen of aan iets anders uit te geven, maar bon, geld moet rollen zeker voor sommigen

Als je natuurlijk maar 1x diablo3 koopt op jaarbasis kunt ge het natuurlijk evengoed hier kopen, voor die 5euro verschil hebt ge het direct & wanneer ge wilt.
    // Nintendo ID : nostyke
    // 3DS Nintendo FC : 2938-7436-0859
    // i2500k @ 4.0Ghz // Asus Sabertooth P67 // 2x 4GB Corsair DDR3 1600 // MSI 780 GTX LIGHTNING 3GBDDR5/OC //
    // Samsung EVO 500GB // Corsair AX750 Gold // LG 29EA93P Ultra-Wide // Corsair Obsidian 750D // WD Live Book 3TB //

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    (Het is duidelijk dat deze mensen ofwel geen verantwoordelijkheid hebben en nog bij papa & mama wonen, of ze zijn verwend rijk, of ze werken voor die bedrijven om de slechte opinies te kunnen weerleggen en zo de verkoop te stimuleren door mensen te overtuigen die twijfelen over de hoge prijs, maar verslaafd zijn)
    Of het zijn gewoon daadwerkelijk collectors?

Je moet idd niet beginnen zagen over de prijs van een collector's edition. Dan mis je toch de ganse betekenis achter die release. Ben je een collector in hart en nieren heb je wsl weinig geld voor andere hobbies en snap je die waarde wel. Ben je geen collector, waarom zit je dan die versie te kopen? Het is verdomme hetzelfde spel als de normale versie.
    "Ignis aurum probat"

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Psy Bekijk bericht
    Gaat er uiteindelijk gewoon om dat je ergens anders minder betaald, blijft weggesmeten geld, ook al is het die persoon z'n recht om met z'n geld te doen wat ie wilt
    Zeker als je af en toe eens een console game koopt, of je die nu hier lokaal koopt of online in de UK, op jaarbasis scheelt dat al snel 200-250euro, wat ik persoonlijk toch al een mooi bedrag vind om te sparen of aan iets anders uit te geven, maar bon, geld moet rollen zeker voor sommigen

Als je natuurlijk maar 1x diablo3 koopt op jaarbasis kunt ge het natuurlijk evengoed hier kopen, voor die 5euro verschil hebt ge het direct & wanneer ge wilt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spliffrider Bekijk bericht
    of het game al dan niet die prijs waard is doet er in deze discussie imo weinig toe.

Als ze 60 dollar vragen in de states; moeten ze hier 46 euro vragen; en geen cent meer.
    Ooit al in de Mc Donalds geweest in Amerika en hier? Tot voor 2011 vroegen ze daar 1 dollar voor een ganse menu (kleine friet, double cheese hamburger en drinken dat je gratis mag hervullen zo veel als je wil). Nu is dat afgeschaft maar het is daar nog altijd belachelijk goedkoop in vergelijking met hier.

En dat is trouwens niet het enige voorbeeld, M&M's zijn hier schandalig duur (misschien 3 euro voor zo'n zakje?). In New York krijg je voor 5 euro meer als 3 keer zo veel. En zo zijn er nog 1001 voorbeelden van dingen die in Amerika belachelijk goedkoop zijn als je het vergelijkt met onze prijzen.

Consequent zijn he, als je vind dat bij games de prijs gelijkgesteld moet worden dan mag je tegen bijna alles gaan protesteren in prijsverschil. Als je het per sé alleen bij games wil doen vind ik dat een beetje egocentrisch.

Vind ik dat games duur zijn? Relatief gezien vind ik de nieuwprijs van games vrij hoog maar ik koop dan ook vrij zelden games tegen nieuwprijs (behalve diablo III en Assassin's creed).

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Crisis.. Eh.. Crisis.

Je kan niet verwachten dat alles goedkoper is. Je moet rekenen dat alles gescheept naar hier moet worden enz..

Ik ga akkoord dat tegenwoordig in retailer alles duurder is zoals in gamemania... Het verschil in retails is er. Vb. In freeRecordshop stond een game voor 50euro, dan ga ik in Fnac binne staat het daar voor 60euro.

Maja, ik woon bij men ouders maar ik werk voor het geld dat ik mijn dingen met koop. En ik koop GW2 simpelweg bij gamemania omdat ik het gewend ben om bij retails te kope en toevallig een 15euro kortingbon eb

Member spliffrider's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    Ooit al in de Mc Donalds geweest in Amerika en hier? Tot voor 2011 vroegen ze daar 1 dollar voor een ganse menu (kleine friet, double cheese hamburger en drinken dat je gratis mag hervullen zo veel als je wil). Nu is dat afgeschaft maar het is daar nog altijd belachelijk goedkoop in vergelijking met hier.

En dat is trouwens niet het enige voorbeeld, M&M's zijn hier schandalig duur (misschien 3 euro voor zo'n zakje?). In New York krijg je voor 5 euro meer als 3 keer zo veel. En zo zijn er nog 1001 voorbeelden van dingen die in Amerika belachelijk goedkoop zijn als je het vergelijkt met onze prijzen.

Consequent zijn he, als je vind dat bij games de prijs gelijkgesteld moet worden dan mag je tegen bijna alles gaan protesteren in prijsverschil. Als je het per sé alleen bij games wil doen vind ik dat een beetje egocentrisch.

Vind ik dat games duur zijn? Relatief gezien vind ik de nieuwprijs van games vrij hoog maar ik koop dan ook vrij zelden games tegen nieuwprijs (behalve diablo III en Assassin's creed).
    slecht argument...

Ik heb het over de prijs van 100% digitale distributie. Ze rekenen 1 dollar = 1 euro omdat wij dat pikken.
    Noi viviamo sommersi nel fondo d'un pelago d'aria
    E. Toricelli

Member zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaSXTC Bekijk bericht
    Er zijn sommige mensen die beweren dat dit zeer weinig is, zelf al vraagt men op deze manier 150€ voor de collectors edition (Het is duidelijk dat deze mensen ofwel geen verantwoordelijkheid hebben en nog bij papa & mama wonen, of ze zijn verwend rijk, of ze werken voor die bedrijven om de slechte opinies te kunnen weerleggen en zo de verkoop te stimuleren door mensen te overtuigen die twijfelen over de hoge prijs, maar verslaafd zijn).
    CE gekocht voor 998 kronen wat ongeveer 130 euro is <.< Gogo noorwegen, maar anyway stop eens met dat soort geween en maakt dat je zelf genoeg verdient. Toch wat CE's betreft is dat puur persoonlijke keuze en als je het niet kan betalen tough luck.
    *** Also sprach Zarathustra ***

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spliffrider Bekijk bericht
    slecht argument...

Ik heb het over de prijs van 100% digitale distributie. Ze rekenen 1 dollar = 1 euro omdat wij dat pikken.
    Denk je dat die transportkosten voor een big mac met friet en drinken naar de mc donalds bij u de buurt zo duizelingwekkend hoog ligt dat ze die niet voor 1,5 à 2 euro kunnen verkopen? Think again, dat kost ook gewoon zoveel omdat wij dat pikken.

Het is misschien niet totaal hetzelfde maar als je zegt dat het iets totaal anders is moet je je oogkleppen toch maar eens afzetten.

Waarom zouden ze dit recht niet hebben als de distributie 100% digitaal is maar wel bij elke andere vorm van distributie?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten