Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 29
    Member DaSXTC's schermafbeelding
    iTrader
    0

Diablo 3 & Guildwars 2 moeten geen 60€ kosten !

Zoals de meeste Diablo 3 & Guildwars 2 fans weten vraagt men voor ieder van deze games 60$ vraagt in de US maar via dezelfde bedrijven vreemd genoeg ook 60€ kost voor ons Europeanen indien je bij de makers de pre-order besteld.

Er zijn sommige mensen die beweren dat dit zeer weinig is, zelf al vraagt men op deze manier 150€ voor de collectors edition (Het is duidelijk dat deze mensen ofwel geen verantwoordelijkheid hebben en nog bij papa & mama wonen, of ze zijn verwend rijk, of ze werken voor die bedrijven om de slechte opinies te kunnen weerleggen en zo de verkoop te stimuleren door mensen te overtuigen die twijfelen over de hoge prijs, maar verslaafd zijn).

Nu, ik heb wat gezocht en je kan ze dus beiden pre-orderen via amazon.de (19% BTW)
    http://www.amazon.de/ref=gno_logo

daar betaal je voor Diablo 3 54.90 €
    Voor Guildwars dan weer betaal je 49 €

Men rekent hier geen port omdat die waarschijnlijk al in de prijs zit. Of dit geldt voor Landen die ver van Duitsland verwijderd zijn weet ik niet maar als je aan de afrekening komt zie je het al gauw (je moet daarom je bestelling niet plaatsen, kan tijdig annuleren).

Collectors editions vind ik op amazon niet terug maar eerlijk... als je zoveel meer moet betalen voor een muziek CD die je later aan verlaagde prijs kunt kopen (en toch hoort in game) en wat stomme posters (een een trage USB) enz... is dit echt zen geld wel waard? Ik vind dat men echt teveel vraagt voor zo een boxes. Als je B.V. in guildwars niet voor PVP bent doe je voordeel door de gewone editie te nemen (rest is meer voor P.V.P.).

Als je geen Duits verstaat, geen nood.. hier heb je een vertalingssite voor tekst te vertalen of de huidige webpagina te vertalen. Is wel wat sukkelen maar je zal er wel aan uit kunnen, makkelijkste is dat je stukken knips (CTRL inhouden en tegelijk C drukken) en in de vertaler plakt (CTRL inhouden en tegelijk V drukken).
    Taalhulpmiddelen

Indien je echt niet met een Duitse vertaler wil werken kijk dan even naar onderstaande links of je daar iets mee bent.

Hier vraagt men voor Diablo 3 preorder dan weer 42.95 € (NL)
    http://www.gamesync.nl/diablo-3-iii-...bestellen.html
    de verzendkost is 2.50 € voor gewone verzendingen en 8.50€ voor grotere zendingen (van NL naar Belgie)

en hier vind je Diablo 3 voor 32.99 BP (39.58€) - Guildwars 2 kan je hier ook krijgen aan 34.99BP (41.98€) (ENG)
    http://www.game.co.uk/en/diablo-iii-166869
    Port is hier 4.95BP (5.94€)

Dacht dat dit wel de moeite was om te vernoemen voor mensen die net zoals mij niet rijk zijn.
    Laatst gewijzigd door DaSXTC; 20 maart 2012 om 08:46

Member SavaB's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    mensen die bereid zijn om 20€ meer te betalen voor het gemak om hun spel in de lokale gameboer te kopen, zijn rijk, verwend of werken voor 'the Big Bad Company' dat geld wilt verdienen aan de verslaafde massa?

Pas op, 't is interessante info dat je hier geeft, maar het is allemaal wat giftig met je iets of wat dwaze vooroordelen.

Als het ècht zou gaan om het geld, wacht dan een jaartje en koop je games niet op release date. Dan bespaar je pas echt geld.

Approved 9-lifer Delirium's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik denk dat veel mensen hier hun games kopen bij play, Zavvi of Amazon UK.
    Bij de UK site van Amazon staat het zelfs maar een 40 euro:
    Amazon.co.uk: diablo 3

Approved 9-lifer Nerathas's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Ik koop altijd mijn games bij Amazon, TheHut of iets dergelijks. De meerprijs dat je hier voor moet neerleggen is gewoon ronduit belachelijk.

Voor diablo 3 ga ik waarschijnlijk een uitzondering maken en die digitaal bestellen.

Approved 9-lifer kows's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    zal hier ook digitaal worden waarschijnlijk,
    net verlengd weekend dan en wil niet dat deze dan te laat toekomt

Approved 9-lifer dr.lee's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Ik heb D3 gepreorderd via g2play.net voor 47€... ik koop bijna al men games daar, nog nooit problemen gehad en 3 weken na hun release datum koop je nieuwe titels daar al voor 20€ ofzo

Member Aynix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    zowiezo nooit kopen bij gamemania. die zijn véél te duur

Member Levicious's schermafbeelding
    iTrader
    123 (99%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dr.lee Bekijk bericht
    Ik heb D3 gepreorderd via g2play.net voor 47€... ik koop bijna al men games daar, nog nooit problemen gehad en 3 weken na hun release datum koop je nieuwe titels daar al voor 20€ ofzo
    Same

Approved 9-lifer [MNEU]Jonasis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iemand die weet waar ik CE online kan vinden? 90 € was toch de prijs hiervoor dacht ik, wat zit threadstarter dan te zeuren over 150€. Trouwens wat jij "veel geld" vind voor iets kan misschien voor iemand anders totaal niet zo zijn...

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Als prijs een bezwaar is koopt maar vanuit Amazon. T'is daar belachelijk goedkoper. Maar dan nog: voor een topspel betaal ik graag ook meer als normaal. Ik heb toch relatief gezien meer geld over voor games dan vroeger, omdat ik gewoon geen geld meer geef aan rommel. En dat is er tegenwoordig veel imo.

Member Saiyajin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Niemand die je verplicht games te kopen.

Ik heb mijn CE besteld in Media Markt 4-5maand geleden...was de eerste op hun lijst

Member the_fox's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk bericht
    Ik denk dat veel mensen hier hun games kopen bij play, Zavvi of Amazon UK.
    Bij de UK site van Amazon staat het zelfs maar een 40 euro:
    Amazon.co.uk: diablo 3
    idem, ook amazon.co.uk. Vanaf £25 verzenden die ook gratis naar België...

Member f33db4ck's schermafbeelding
    iTrader
    0
    rofl pre-order is useless, Als het uitkomt kost ie meestal 42,99 bij de saturn of mediamarkt.
    en er zijn er MEER dan voldoende altijd

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SavaB Bekijk bericht
    mensen die bereid zijn om 20€ meer te betalen voor het gemak om hun spel in de lokale gameboer te kopen, zijn rijk, verwend of werken voor 'the Big Bad Company' dat geld wilt verdienen aan de verslaafde massa?

Pas op, 't is interessante info dat je hier geeft, maar het is allemaal wat giftig met je iets of wat dwaze vooroordelen.

Als het ècht zou gaan om het geld, wacht dan een jaartje en koop je games niet op release date. Dan bespaar je pas echt geld.
    Of ze zijn te lui om die moeite te doen, of ze vertrouwen het niet.

Ik hoor bij beide.

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Nieuwe games die ik op release wil koop/snel wil spelen ik gewoon hier in de Game Mania achter den hoek...
    Hangt er gewoon vanaf hoe lui ik ben of hoeveel geld ik maximaal kan uitgeven waar ik koop
    Kheb al vaak games online gekocht maar ik haat wachten dus fuck dat

Member nite's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    4
    Als je goedkopere games wilt kopen, kijk dan eens in de steam sales thread hieronder.

Approved 9-lifer Michster's schermafbeelding
    iTrader
    219 (100%)
    Weblogs
    18
    Ik kan me goed vinden in je mening want ik wacht ook al lang op D3, maar ben ook wat "verontwaardigd" door de belachelijke prijs. Vroegen ze voor uncharted 3, the witcher 2, Bartman Arkham city, ... ook zoveel? Nee, dit is gewoon uitbuiten van de fanbase uit arrogantie want "we hebben toch een van de meest geanticipeerde games van de afgelopen jaren en iedereen weet dat het geweldig zal zijn! Dus waarom maken we het niet fijn wat duurder? OK, we gaan ook al een aardig centje halen uit de AH, maar nee, dat is niet genoeg!"

En ja, iedereen hier is vrij om mij nu dom te noemen en zeggen dat kapitalisme/economie/zaken voeren zo werkt, maar ik voel mij nu eenmaal uitgebuit als trouwe fan. Als je dan toch naar manieren zoekt om je klanten extra te doen betalen, bedenk dan op zijn minst subtielere methoden.

Om nog maar te zwijgen van die ***-beveiliging dat ge constant online moet zijn om te kunnen spelen. Ja, er zijn veel mensen die een onstabiele netwerkverbinding hebben.

/angry rant
    Shintoïsme 101
    Fire, walk with me
    Last.fm

Banned
    iTrader
    0
    Net met official strategy guid besteld bij 12Game.Com voor € 54,99

Member
    iTrader
    0
    Ik vind bepaalde games wel gewoon 60 euro waard.
    Als je een keertje wil karten ben je 15 euro voor 10 minuten plezier kwijt... das pas duur.
    60 euro voor een gameplay van meer dan 100 uur, is gewoon niet zo veel.
    Je kan ook gewoon gierig zijn en ten kosten van alles en iedereen een tientje minder willen betalen... Door die instelling hebben we legbatterijen en kinderarbeid...

Aan zo'n game zijn gewoon veel mensen voor een lange tijd bezig. Die daarvoor geleerd en gestudeerd hebben. Ze verdienen hun geld gewoon eerlijk in my opinion.

Member spliffrider's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    of het game al dan niet die prijs waard is doet er in deze discussie imo weinig toe.

Als ze 60 dollar vragen in de states; moeten ze hier 46 euro vragen; en geen cent meer.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten