Serieus, waar zijn al die gamer wijven hier! Let's do some girlgamertalk :')![]()
Serieus, waar zijn al die gamer wijven hier! Let's do some girlgamertalk :')![]()
Op 9lives zitten geen gamergirls -_-"
Op haar profiel, ze ligt al volledig klaar voor u !
Btw die zogenaamde gamergirls, dat zijn er zo die keer CoD of BF spelen en denken dat ze daarom gamers zijn. Dikke zever.
Ik ben nog altijd opzoek naar een chick die double dragon III op de nes wilt uitspelen met mij![]()
Dus omdat ge geen games van vroeger speelt zijde geen gamer?
Haha, yeah right...
Woohoo games yes! Am I a girl yes!
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ik game al vanaf ik 5 ben.
Wat ik wel zeggen, gamen is een lifestyle trend, net zoals je dat hebt met 'metal' en bv dubstep de dag van vandaag hebt.
En het valt me op dat vele zogezegde girlgamers onder die noemer vallenEr zijn girlgamers alleen zijn ze best zeldzaam...
Bij jongens is dat evenzeer het geval al ken ik toch véééééél meer echt gamers dan kuddebeesten.
Als ge snapt wat ik bedoel een beetje, ik verwoord me slecht ^^
Ge verwoord u eigenlijk heel slecht zunne
Sowieso hebt ge meer mannelijke gamers dan vrouwelijke omdat de meeste games niet bedoeld zijn voor een vrouwelijk publiek. Maar ge hebt evenveel mannen die meedoen met uw trend dan vrouwen.
^^
The_Cat = girlgamer?
Wat speelt ge dan zo allemaal![]()
Ik speel ook al vanaf m'n 5 hoor![]()
niet vanaf mijn 5, maar denk dat het rond de leeftijd van 12 begonnen was. Sinds 'n 2tal jaar serieus aan 't doordoen met gamen...
Ik ken persoonlijk ook geen "echte" gamergirls, maar ik ben wel trots op het feit dat mijn vriendin volledig Rayman Origins heeft uitgespeeld met mij in co-op. Daarnaast blijft het helaas maar op een laag pitje.
inb4 'hi i'm a gurl and play farmville, i'm such a geek LOL'
Meisjes durven trouwens nooit toe te geven dat ze gamen heb ik de indruk(irl he)
Kheb zin om eens oldskool duck hunt te spelen met mijn toekomstige vriendin![]()
ondertussen speel Ik Skyrim en World of Warcraft ^^
Ook Europa Universalis III en Sid Meier's Civilization
Voor de rest allerhande dingen op mijn XboxAssassins Creed en soms met mijn broer Modern Warfare (maar dat spel intreseert me eigenlijk bitter weinig
maar multiplayer met men broer is fun ^^)
En vantijd tussendoor Team Fortress ^^
En ik ben op mijn 6de begonnen met gamen toen mijn ouders mij een gameboy voorschotelden met Alleway xD Daarna begonnen met Mario Kart op de Snes bij mij nicht en later Mario kart op de N64![]()
Op de eerste pc die we hadden kreeg ik Sid Meier's Civilization bij en Splinter CellDat waren meteen ook mijn favo game reeksen
Voor de rest, gewoon iets uit een van bovenstaande genre'sRPG, strategy <3
Edit: Oh en tussentijds ben ik nog feministe op en top![]()
Leuk leuk om een mede vrouw te ontmoeten op het forum!
Ik ben grote Mass Effect fan! Heb een ps3 en een hele hoop games. Hoe meer actie hoe beter. Wel enkel Singleplayer.
*Uncharted
*Mass Effect
*Assassin's Creed
Och ja kga ze nie allemaal opnoemen!
Zo ziet mijn kast eruit ze
http://i203.photobucket.com/albums/a...a/fe1a5061.jpg
Wel spijtig dat weinig vrouwen interesse tonen in games.
Heb eigenlijk geen idee waarom dat zo is![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)