Pagina 12 van 21 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 240 van 402

Discussie: Gamer Girls topic

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Wat een gooi met cijfers zeg ><

Member Abed's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    Ik weiger meiskes die "casual games" (a.k.a. facebookgames, Ios/andriond games)spelen gamesters te noemen.
    Ja ok, dat is jouw keuze, maar het is een begin hé. Ze spelen die games waarschijnlijk omdat ze toegankelijker zijn dan hardcore games, als ze beseffen dat ze aan het gamen zijn gaan ze misschien ook eens een stapje verder proberen gaan. Maar die stap zullen ze enkel zetten als er voldoende interessante hardcore games voor hen worden gemaakt en ze niet worden tegengehouden door de vooroordelen waarover ik het had.

Member Aynix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik moet er u trouwens op wijzen dat sommige onderzoeken aantonen dat 45% van de onderzoeken uitgevonden cijfers bevat.
    Uit recent onderzoek is gebleken dat slechts 62,7 % van deze onderzoeken effectief betrouwbaar zijn.

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abed Bekijk bericht
    Ja ok, dat is jouw keuze, maar het is een begin hé. Ze spelen die games waarschijnlijk omdat ze toegankelijker zijn dan hardcore games, als ze beseffen dat ze aan het gamen zijn gaan ze misschien ook eens een stapje verder proberen gaan. Maar die stap zullen ze enkel zetten als er voldoende interessante hardcore games voor hen worden gemaakt en ze niet worden tegengehouden door de vooroordelen waarover ik het had.
    Wat verstaat ge eigenlijk onder hardcore games?

iTrader
    0
    Wat verstaat ge eigenlijk onder hardcore games?
    Het tegenovergestelde van casual games. Games die veel tijd van je vragen en waar je moeite moet doen om alles onder te knie te krijgen.

Dus games die meisjes moeten spelen om zich gamer te mogen noemen volgens jou als ik het goed heb begrepen.
    Laatst gewijzigd door Abed; 5 april 2012 om 21:55

Member Tamriel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat is het toch leuk om Left 4 Dead te spelen met 3 meisjes die dan ruzie maken over wie Zoey mag zijn xD

Maar ja ik ken er wel een aantal, en dan heb'k het niet over de angry birds gamer chicks, maar gamer girls die mij met gemak inmaken xD

Member KiPpIe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tamriel Bekijk bericht
    Wat is het toch leuk om Left 4 Dead te spelen met 3 meisjes die dan ruzie maken over wie Zoey mag zijn xD

Maar ja ik ken er wel een aantal, en dan heb'k het niet over de angry birds gamer chicks, maar gamer girls die mij met gemak inmaken xD
    Wat een noobs. Iedereen wil toch altijd Francis zijn?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KiPpIe Bekijk bericht
    My thoughts exactly! en Ellis in het geval van numero dos

Approved 9-lifer LaBuenaVida's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Thehe, leuk topic
    Gamer girls zijn eigenlijk zeldzaam (in België dan toch )

Maar dees jaar zitten er twee die-hard gamer girls (geen farmville shizzle) in m'n klas and I like

Approved 9-lifer cpt nice's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    T begrip hardcore gamer is inderdaad wat vaag. Men vriendin speelt veel van die fb-zever, maar ook RPG's en shooters maar niet online. Is dat hardcore gamen? Voor sommigen wel, voor anderen waarschijnlijk niet.

iTrader
    0
    'tis een relatief begrip
    bij mij is er gewoon het verschil tussen casual gamer en hardcore gamer
    fb-games telt voor mij niet echt als gamen maar dat hangt natuurlijk af van persoon tot persoon

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Er is een grote waaier aan hardcore games, als ze er geen spelen zijn ze geen gamesters in mijn ogen. Zo kan je van iedereen die zelfs maar angry birds speelt zeggen dat hij een gamer is maar dat de juiste hardcore games voor haar nog niet gemaakt zijn. Als het aanbod nu al niet ruim genoeg is weet ik niet wat die mensen dan wel zal aanzetten om ineens hardcore te gaan gamen.

't Gaat er bij mij vooral om of ze de gaming industrie serieus neemt of niet, er zijn er die veel spelen maar het louter als een ontspanning zien zonder er verder over na te denken, dat zijn casual gamers. Gaming is voor mij natuurlijk ook louter ontspannend maar ik blijf up -to-date over zo veel mogelijk en ik beschouw gamen serieuzer als de gemiddelde mens (die het kinderachtig tijdverdrijf vind). Doet iemand van het vrouwelijk geslacht dit, dan noem ik haar een gamester.

Gamer zijn is meer dan een schijfke in uw Pc/console steken, gamer zijn wilt zeggen dat je uw hobby serieus neemt. Zoals een voetballer zijn sport (gene profvoetballer he, iemand van een jeugdploeg/lokaal clubje ).
    Laatst gewijzigd door pinoken; 6 april 2012 om 09:06
    There is no I in team, but there are 5 in individual brilliance.

Member nite's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KiPpIe Bekijk bericht
    Ik heb toch het liefste Coach!

Member KiPpIe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nite Bekijk bericht
    Ik heb toch het liefste Coach!
    Het ging hier wel over L4D, niet over L4D2.
    Natuurlijk wilt iedereen coach zijn in L4D2, dat is een vaststaand feit.

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    Het tegenovergestelde van casual games. Games die veel tijd van je vragen en waar je moeite moet doen om alles onder te knie te krijgen.

Dus games die meisjes moeten spelen om zich gamer te mogen noemen volgens jou als ik het goed heb begrepen.
    Ik heb nooit gezegd dat ik alleen meisjes die "hardcore games" spelen gamesters zal noemen. Ik heb gezegd dat meisjes die (enkel) facebook/mobiele spelletjes spelen geen gamesters zijn. GROOT verschil. Er is een hele waaier aan spelletjes en genres tussen "casual games" en "hardcore games".

Dat is wel een hele zwart-wit visie die jij hebt hoor als jij enkel in termen van "casual" en "hardcore" denkt. En dan zit je ook nog eens dingen uit hun context te rukken. Denk je daar veel punten mee te verdienen?

Member souldoubt's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Slechts 2% van de games van deze generatie dus

Al dat "hardcore games" gezeik altijd, het is gewoon zoals Pinoken zegt:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    't Gaat er bij mij vooral om of ze de gaming industrie serieus neemt of niet, er zijn er die veel spelen maar het louter als een ontspanning zien zonder er verder over na te denken, dat zijn casual gamers. Gaming is voor mij natuurlijk ook louter ontspannend maar ik blijf up -to-date over zo veel mogelijk en ik beschouw gamen serieuzer als de gemiddelde mens (die het kinderachtig tijdverdrijf vind). Doet iemand van het vrouwelijk geslacht dit, dan noem ik haar een gamester.

iTrader
    0
    Er is een grote waaier aan hardcore games, als ze er geen spelen zijn ze geen gamesters in mijn ogen. Zo kan je van iedereen die zelfs maar angry birds speelt zeggen dat hij een gamer is maar dat de juiste hardcore games voor haar nog niet gemaakt zijn. Als het aanbod nu al niet ruim genoeg is weet ik niet wat die mensen dan wel zal aanzetten om ineens hardcore te gaan gamen.

Gamer zijn is meer dan een schijfke in uw Pc/console steken, gamer zijn wilt zeggen dat je uw hobby serieus neemt. Zoals een voetballer zijn sport (gene profvoetballer he, iemand van een jeugdploeg/lokaal clubje ).
    Het aanbod is ruim genoeg, maar voor meisjes (en vooral vrouwen) is het gewoon te klein denk ik. Toch zeker in vergelijking met de vijf shooters die we elke maand naar ons hoofd geslingerd krijgen. Als je eens een volledig vrouwelijk ontwikkelingsteam samenstelt ga je volgens mij compleet andere games krijgen dan games die momenteel de norm lijken te zijn.

Waarschijnlijk zijn er zelfs veel meisjes die gewoon niet weten dat er games bestaan zoals Journey, als Portal, gewoon omdat het in de mainstream media bijna altijd over gewelddadige games gaat en ze uit zichzelf geen moeite gaan doen om al die dingen uit te vissen.

En ja, inderdaad, de gamesindustrie serieus nemen en betrokken zijn maakt ook een deel uit van het 'hardcore gamer zijn'. Maar om casual gamers dan weer geen gamers te noemen vind ik een brug te ver. Het is gewoon een andere soort gamer, een 'gamer light'.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door souldoubt Bekijk bericht
    Slechts 2% van de games van deze generatie dus
    Haha ja, daar heb je een punt. Iedereen neemt het woord hardcore gamer zomaar in de mond maar het proberen definiëren is best nog moeilijk. Iedereen zal wel een beetje een andere definitie ervan hebben.

Ik heb nooit gezegd dat ik alleen meisjes die "hardcore games" spelen gamesters zal noemen. Ik heb gezegd dat meisjes die (enkel) facebook/mobiele spelletjes spelen geen gamesters zijn. GROOT verschil. Er is een hele waaier aan spelletjes en genres tussen "casual games" en "hardcore games".

Dat is wel een hele zwart-wit visie die jij hebt hoor als jij enkel in termen van "casual" en "hardcore" denkt. En dan zit je ook nog eens dingen uit hun context te rukken. Denk je daar veel punten mee te verdienen?
    Ik was niet zeker, daarom dat ik ook 'als ik het goed begrijp' schreef hé. ;-) Naar mijn gevoel zijn veel Wii- en DS-games ook casual games en in dat opzicht kan je eigenlijk perfect een tweedeling maken tussen casual en hardcore games. Hardcore games zijn dan de games waar wij als regelmatige bezoekers van gamewebsites ons mee bezig houden. Mensen die enkel games als Just Dance 3 en Dr. Kawashima's Brain Training spelen ga je hier niet vaak zien.
    Laatst gewijzigd door Abed; 6 april 2012 om 15:17

Member souldoubt's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Het aanbod is ruim genoeg, maar voor meisjes (en vooral vrouwen) is het gewoon te klein denk ik.
    Meisjes/vrouwen die serieus gamen hebben een even groot aanbod als mannen die serieus gamen. Ik weet niet waarom iedereen denkt dat wij nood hebben aan een andere soort games.

Als je eens een volledig vrouwelijk ontwikkelingsteam samenstelt ga je volgens mij compleet andere games krijgen dan games die momenteel de norm lijken te zijn.
    Laat het uit aub!!! Gewoon niet iedereen heeft dezelfde interesses, sommige vrouwen gaan liever shoppen en wijntjes drinken, andere gamen liever. Gamen is inderdaad wel iets dat eerder aan mannen gelinkt wordt, maar er zijn toch massaal veel mannen die niet gamen ook.
    Misschien moet je het helemaal niet in het geslacht zoeken, maar ergens anders.

Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    En ja, inderdaad, de gamesindustrie serieus nemen en betrokken zijn maakt ook een deel uit van het 'hardcore gamer zijn'. Maar om casual gamers dan weer geen gamers te noemen vind ik een brug te ver. Het is gewoon een andere soort gamer, een 'gamer light'.
    Ik wil niet zeggen dat casual gamers geen gamers zijn maar die nemen het hele gebeuren wel een tikkeltje minder serieus, er zijn mensen die voor hun plezier elke week eens gaan schaatsen, dat maakt van hen nog geen kunstschaatsers of ijshockeyspelers.

Het aanbod is ruim genoeg, maar voor meisjes (en vooral vrouwen) is het gewoon te klein denk ik. Toch zeker in vergelijking met de vijf shooters die we elke maand naar ons hoofd geslingerd krijgen. Als je eens een volledig vrouwelijk ontwikkelingsteam samenstelt ga je volgens mij compleet andere games krijgen dan games die momenteel de norm lijken te zijn.
    God bespaar ons een hardcore versie van nintendogs en K3.

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    Ik wil niet zeggen dat casual gamers geen gamers zijn maar die nemen het hele gebeuren wel een tikkeltje minder serieus, er zijn mensen die voor hun plezier elke week eens gaan schaatsen, dat maakt van hen nog geen kunstschaatsers of ijshockeyspelers.
    Maar het onderscheid tussen kunstschaatser en ijshockeyspeler tegen over iemand die wekelijks een keertje gaat schaatsen is overduidelijk. De lijn tussen wat iemand "hardcore" gamer maakt is dat niet. Dus u vergelijking gaat niet op.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten