Joe!
Ik heb zonet een (op't eerste zicht toch) fijn spel gevonden op't net.
Vond hier nog geen thread over en heb de indruk dat er ook niet zo bijzonder veel spelers zijn.
Het concept is het volgende: Je begint ergens in een Galaxy en je beschikt over X aantal sterren (standaard 4 geloof ik). Op elke ster bevindt zich 1 schip.
Met deze schepen moet je dan andere sterren veroveren waardoor je meer resources krijgt, waardoor je dan weer meer upgrades kan uitvoeren, waardoor je weer verder kan vliegen, ....
Er bevinden zich natuurlijk ook andere spelers in de ruimte die zich met hetzelfde bezighouden, wat inhoudt dat na verloop van tijd er een heuse space-war begint
Wat je ook kan doen (maar dit is in uw eerste 'trial'spel nog niet mogelijk), is alliances sluiten met andere spelers om op die manier van de rest te winnen.
Ma zo ver zit ik zelf nog ni
Uiteindelijk moet een speler (of een alliance) over X aantal sterren beschikken om te winnen.
Nog even vermelden: Een spel kan gauw meer als een maand in beslag nemen aangezien vliegen van ster A naar ster B bvb al 15uur in beslag neemt. Het is zo'n spel dat ge per dag eens kunt checken, nieuwe planning maken & uitvoeren en dan kunt gerustlaten.
TL;DR
Multiplayer strategy browser game in de ruimte, beetje Risk achtig.
Te vinden hierzo.
Om in te loggen hebt ge wel een Google account nodig..
En nog een laatste ding: Ge kunt meerdere spellen tegelijkertijd starten zodat ge niet op 1 spel een ganse dag moet wachten telkens.
Kzou zegge geef het eens een kans, ik vind het tot nu toe toch al echt sjiek. En 't is gratis dus da's al mooi meegenomen![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren