Zelf heb ik ook een Logitecg G500ben ik ook tevreden van en gebruik ze ook in combinatie met WoW.
Ps: ge moogt ni triplepostendan kunde beter de editknop gebruiken ^^
Zelf heb ik ook een Logitecg G500ben ik ook tevreden van en gebruik ze ook in combinatie met WoW.
Ps: ge moogt ni triplepostendan kunde beter de editknop gebruiken ^^
rat 7 MMO , is pas uit.
Geen muis van 25 euro ? 70€ is wa veel haha en kheb ier nog ne bon liggen voor fnac
het gaat over hem eh, hij hijackt je thread !
Ik ken mense die die hebbe en die zijn toch content, ma der zijn wel threads op het internet trug te vinden over tracking probleme.
Cyborg en sommige razers gebruiken de philips twin eye lasers en sommige mensen hebbe daar tracking probleme bij.
Ze zijn allesinds nie zo goed als de avego lasers die logitech gebruikt.
Why is the Phillips Twin Eye sensor hated?
Ma goe de mense die ik ken hebbe der geen last van, en als iedereen het zou hebbe zou die muis nooit verkope.
ik heb nu een gx9 van logiteh en zeer te vreden van en voor star wars een naga muis van razor,maar ik vin dus nergen smouse skates voor men gx9 e,en zoek een niet muis om dat die gx9 verleten is van onder van altijd te verschuiven
google gaf me dit: SteelSeries - World of Warcraft® MMO Gaming Mouse
Ik heb hier een Gigabyte m8000x muis. Is nog vrij onbekend tegenover bv. Razer maar moet zeker niet onderdoen. is ook wat goedkoper, komt ongeveer rond 40-45 euro.![]()
Bwah brol. Een muis is altijd personal preference. De Steelseries WoW muis is bijvoorbeeld groter dan de Razer Naga, dus als je grote handen hebt kan die fijner zijn. Collega heeft de Naga en ik vond persoonlijk de knoppen wat klein zijn maar dat zal wel wennen. Over het algemeen wordt de Naga aanzien als beter dan de Steelseries WoW muis. Maar muizen zijn als een auto, de ene wil een Micra, de andere een S 63 AMG en de derde een Actros.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)