Pagina 5 van 102 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 2023
    Member
    iTrader
    13 (100%)
    Net Ghostbusters op de PS3 uitgespeeld. Waar het spel niet bepaald geweldig te noemen is wat betreft de gameplay, maakt de sfeer veel goed. Nostalgie ten top. Ook de extra's zijn fijn om te zien.

Approved 9-lifer amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Witcher 2 op normal difficulty uitgespeeld op 37uur. Ik vond het echt een bangelijk spel en zeker een 2de playtrough waard voor de andere kant van het verhaal eens te zien, wat ik redelijk sterk, grappig,... sexy en intrigerend vond Voor de rest kan ik er eigelijk niet over klagen. Graphics zijn fantastisch, geluid & muziek is fantastisch, puzzels waren leuk, zwaarden zijn vet, ...

Combat was op het begin een pak moeilijker als op het einde, vooral omdat ik constant met men quen aan liep maar voor de rest intressant systeem.
    Ik heb ook 1 mod gebruikt om niet met dat gewicht bezig te zijn. Craften is toch een redelijk integraal systeem van de game en 300 vond ik echt te weinig, ik op een bepaald moment meer in men inventory scherm te zoeken van wat ik misschien 10-15 stuks kon missen

Het enige minpuntje was dat de UI soms wat raar deed, maar voor de rest 9.5/10
    Laatst gewijzigd door amdr; 2 mei 2012 om 17:14

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Zen sinds gistere ook me the witcher 2 begonnen. Had het bij release gedownload en even gespeeld, maar overtlaatst dan gekocht.

Kan mij ni herinnere da der toen zo nen uitgebreide tutorial was en blijkbaar is der ook een nieuw beginfilmpke.

Nog altijd even zwaar voor de pc als vroeger, maar nu gaak mij der is echt in verdiepen. (na sniper elite en tussen skyrim door, na dak ggedaan heb me mijn massas schoolwerk)
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

Approved 9-lifer
    iTrader
    19 (100%)
    Ik denk dat die patch gekomen is met de enhanced editie.
    Mijn pc: Intel i5-3450 CPU @ 3.10GHz, AMD Radeon HD7850, 8gb RAM, 1000gb harde schijf
    Drum & Bass mix: http://soundcloud.com/pablovgd/mixta...m-bass-edition

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ja ik weet het, het is door die patch ook dak der terug interesse in kreeg. Echt wel een heel verschil me vroeger.
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

Redacteur
    iTrader
    0
    Battleship op de PS3 net uitgespeeld. Oordeel volgt snel...
    Redacteur | Nintendo Network: Yannihilate | 3DS code: 3652-0590-8634 | PM als je een vraag hebt

Member
    iTrader
    2 (100%)
    american mcgee's alice HD versie uitgespeeld, had het origineel vroeger ook al op pc uitgespeeld, maar menselief wat een frustratie bracht dit teweeg. ineens freeze controller die niet meer werkt, alice die ineens vanzelf begint te lopen en te schieten (en dan het lava in -_-) en vergeet ik constant te saven waardoor ik vele bossfights dubbel heb kunnen doen, maar goed ik heb het gehaald op naar madness returns nu!

Approved 9-lifer
    iTrader
    6 (88%)
    Amnesia: The Dark Descent.

Niet slecht, maar had het veel griezeliger verwacht na alles wat ik had gelezen.

Dit kon ik nog gemakkelijk alleen snachts spelen zonder te kakken.

Member Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Metro 2033 aan 't spelen... Jezus, wat een zalig spel seg!

Voor mensen die graag FPS spelen en deze nog niet hebben, kopen die handel! Spel is al ff uit maar graphics behoren nog steeds tot het allerbeste wat je op de markt kan vinden. Wel een tip: speel met Engelse subs en laat de voices in 't Russisch staan want de Engelse voice acting is tenenkrommend slecht.

Maar voor de rest:

Member
    iTrader
    0
    In Korea hebben ze Diablo 3 uitgespeeld in 6 uur.
    De makers verwachtten 6 maanden...
    Lol'd
    mijn handtekening

Approved 9-lifer Breskuz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb Portal 2 uit op de PC
    Grtz Breskuz

Member zero roofer's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    Net Skyrim uitgespeeld, wat een balle einde.

Spoiler:
    true that... toch ruige game imo...

Vandaag "Dear Ester" uitgespeeld... Als ge dat spelen kunt noemen natuurlijk. Geen interactie, geen vijanden, geen puzzels... Gewoon rondwandelen en naar het verhaal luisteren. Wel leuk verhaal, als je ervan houdt. Voor wie interesse heeft, vandaag 50% korting op steam.
    If triathlon was easy, they would call it football.

iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brick Top Bekijk bericht
    Metro 2033 aan 't spelen... Jezus, wat een zalig spel seg!

Voor mensen die graag FPS spelen en deze nog niet hebben, kopen die handel! Spel is al ff uit maar graphics behoren nog steeds tot het allerbeste wat je op de markt kan vinden. Wel een tip: speel met Engelse subs en laat de voices in 't Russisch staan want de Engelse voice acting is tenenkrommend slecht.

Maar voor de rest:
    Uitgespeeld! Zalig spel maar het einde vond ik iets minder.

Spoiler:

Niettemin, topspel dat ik iedereen kan aanraden. Had het in de Saturn gekocht voor een paar euro's. Zorg wel dat je een serieuze pc in huis hebt want die graphics doen nog steeds elke pc zweten.

Member AnthraX.PLayeR's schermafbeelding
    iTrader
    52 (97%)
    Platinum trophy van Skyrim gehaald vandaag

Approved 9-lifer amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Uitgespeeld! Zalig spel maar het einde vond ik iets minder.

Spoiler:

Niettemin, topspel dat ik iedereen kan aanraden. Had het in de Saturn gekocht voor een paar euro's. Zorg wel dat je een serieuze pc in huis hebt want die graphics doen nog steeds elke pc zweten.
    Die post kan ik enkel maar beamen, dat blijft een fantastisch spel op zoveel vlakken

Redacteur
    iTrader
    0
    Starhawk singleplayer uitgespeeld
    Redacteur | Nintendo Network: Yannihilate | 3DS code: 3652-0590-8634 | PM als je een vraag hebt

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smon Bekijk bericht
    Deze week wat Unstoppable Gorg gespeeld, veel moeilijker dan verwacht. Defense Grid heb ik zonder problemen kunnen uitspelen maar hier moet ik elk level toch meerdere keren opnieuw proberen voor het lukt.
    Ah juist, dat cheesy 1950's tower defense spelletje met die UFO's. Moet ik zeker eens spelen. De sfeer en het verhaal alleen al is al reden genoeg om het te kopen denk ik.
    Books I like: Wheel of Time, Liveship Traders Trilogy, Farseer Trilogy, Tawny Man Trilogy, The Black Company, Song of Ice and Fire, Dune, Acts of Caine, The Left Hand of God Trilogy, The Gentleman Bastard Sequence, Garret P.I., Monarchies of God, Dresden Files, Discworld, Malazan Book of the Fallen, Kingkiller Chronicle, Prince of Nothing, Acacia Trilogy, The Black Magician trilogy, Sherlock Holmes

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amdr Bekijk bericht
    Die post kan ik enkel maar beamen, dat blijft een fantastisch spel op zoveel vlakken
    ²

Ik heb zelfs onlangs het boek ervan gekocht op Amazon

iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    ²

Ik heb zelfs onlangs het boek ervan gekocht op Amazon
    De moeite? Want was gisteren ook nog aan 't denken om het te kopen (en ik moet trouwens toch nog een boek bestellen op ECI). Nu moet ik wel zeggen dat ik niet zo veel begrijp van het 'verhaal' in Metro 2033 (the game, that is). Die dromen enzo waar je regelmatig in terecht komt... Een leuke gimmick, daar niet van, maar ik zou bij de lieve God niet weten wat de betekenis is achter die dromen.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    De moeite? Want was gisteren ook nog aan 't denken om het te kopen (en ik moet trouwens toch nog een boek bestellen op ECI). Nu moet ik wel zeggen dat ik niet zo veel begrijp van het 'verhaal' in Metro 2033 (the game, that is). Die dromen enzo waar je regelmatig in terecht komt... Een leuke gimmick, daar niet van, maar ik zou bij de lieve God niet weten wat de betekenis is achter die dromen.
    Kheb het nog maar van eergisteren, en kheb nog enkele boeken te gaan eerst, dus zal het je nog niet kunnen zeggen sry!

Pagina 5 van 102 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten