Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 28
    Member
    iTrader
    0

Rapelay: spelers gezocht

Ik ben samen met mijn team op zoek naar gamers die Rapelay spelen, het spel waar enkele jaren geleden hetze rond was.
    Wij zijn studenten onderzoeksjournalistiek en werken onder andere rond Rapelay.

Graag reageren als je gamer bent!

Approved 9-lifer thelordofpee's schermafbeelding
    iTrader
    10 (82%)
    Ik ben een gamer, maar dit is geen game. Dit is iets ziek

Member
    iTrader
    0
    Ha, ja dat is zeker waar.
    Maar ik hoop dat ik via via toch aan een gamer kan geraken die Rapelay speelt en het wilt toegeven.
    We onderzoeken veel bronnen, Belgische of Nederlandse Rapelayspelers zijn er daar één van.

Member highsk8's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Meer info zou welkom zijn...

Member
    iTrader
    0
    Wel, Rapelay is een Japans verkrachtersgame, hier kun je er wat meer over vinden: RapeLay - Wikipedia, the free encyclopedia

De verkoop is verboden in Amerika en Europa, maar het is hier natuurlijk wel illegaal te verkrijgen.

En als je meer info over mijn opdracht bedoelde:
    we onderzoeken o.a. de gevolgen van zo'n spel en hebben daarvoor contact met vrouwenrechtenorganisaties, Japanners, sociologen... Maar wat reacties van gamers zouden we ook graag hebben.

Approved 9-lifer DarthDavy's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik heb Rapeplay gespeeld, maar enkel en alleen nadat ik er iets over gelezen had in den "Dag Allemaal" bij mijn ouders (go figure!).

Gewoon als gamer wou ik eens zien waar dit over ging, maar Rapelay is nu net de reden waarom de media zo graag op games hun kap zit.

Eigenlijk is het niet waard om aan Rapelay woorden vuil te maken, want het is een kutspel (waarmee ik bedoel dat het gewoon een slecht spel is).

iTrader
    11 (100%)
    nm...
    Laatst gewijzigd door DarthDavy; 23 november 2011 om 22:12

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Heb het ook ooit wel eens gedownload puur omwille van die hetze. Snap het niet echt. Gameplay trekt op geen zak, graphics zijn zelfs voor een Japanse game middelmatig op zijn best. Het thema is wel grappig natuurlijk, maar niet meer of niet minder dan bepaalde andere media.

Uiteindelijk is Rapelay voor de games industrie hetzelfde als wat The Human Centipede is voor de film industrie. Het gaat er met momenten misschien over, maar het blijft de inspanning van een individu/van één enkel niche bedrijfje.

Uiteindelijk kan ik morgen tijdens mijn lunchpauze ook gerust een verhaal neerschrijven over verkrachting, foltering etc. En oh nee! Ik kan dat zelfs met een aantal klikken publiceren dankzij de huidige technologie. Maar dat wilt niet zeggen dat de boekenindustrie in de fout gaat hé.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeverein Bekijk bericht
    Heb het ook ooit wel eens gedownload puur omwille van die hetze. Snap het niet echt. Gameplay trekt op geen zak, graphics zijn zelfs voor een Japanse game middelmatig op zijn best. Het thema is wel grappig natuurlijk, maar niet meer of niet minder dan bepaalde andere media.
    Het gaat ons puur om het thema. In de Japanse metro's is het blijkbaar normaal dat vrouwen gestalkt en betast worden, zo begint Rapelay dan ook. Omdat het zo normaal is in Japan, is het daar niet verboden. Maar de export naar Europa is wel verboden omdat wij dat niet doen.
    Maar hoe gemakkelijk geraken wij toch aan dat spel?

Natuurlijk zijn er zo meerdere games, van dezelfde maker Illusion ook, maar wij willen het in ons voorbeeld enkel hebben over Rapelay en er niet al het ander gedoe rond gevechtsgames bijhalen. We hebben gewoon één game gekozen.

Member
    iTrader
    0
    We zoeken nog steeds spelers die hun ervaringen willen delen.

iTrader
    11 (100%)
    Wat willen jullie eigenlijk bereiken? Of wat willen jullie eigenlijk tout court doen?

Member Drakinus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boeferke Bekijk bericht
    In de Japanse metro's is het blijkbaar normaal dat vrouwen gestalkt en betast worden
    Dat is echt een gevaarlijke manier om iets te constateren, en ik vind het zelfs vrij beledigend... om een onderzoek te kunnen voeren moet je ten eerste objectief blijven en niet direct je conclusies trekken.
    Veel geluk om je diploma te halen..

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeverein Bekijk bericht
    Uiteindelijk is Rapelay voor de games industrie hetzelfde als wat The Human Centipede is voor de film industrie. Het gaat er met momenten misschien over, maar het blijft de inspanning van een individu/van één enkel niche bedrijfje.
    Maybe more like Srpski film (2010) - IMDb

Banned
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    Daar dacht ik ook direct aan

En waarom zou je nu een japans spel willen spelen dat niet pokémon is?

Banned
    iTrader
    0
    Het was mijn vader zijn verjaardag deze zomer.
    Hij is wel te vinden zo voor hentai.
    Ik help hem met het instaleren van Rapelay, patch het naar de engelse versie en toon hem waar hij het kan updaten.
    Hij begint te huilen van opwinding, want hij is echt slecht in het vinden van deze dingen en nog erger in het installeren ervan.

Zoon van het jaar, alle jaren.

Approved 9-lifer Naradia's schermafbeelding
    iTrader
    63 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Senjougahara Bekijk bericht
    Het was mijn vader zijn verjaardag deze zomer.
    Hij is wel te vinden zo voor hentai.
    Ik help hem met het instaleren van Rapelay, patch het naar de engelse versie en toon hem waar hij het kan updaten.
    Hij begint te huilen van opwinding, want hij is echt slecht in het vinden van deze dingen en nog erger in het installeren ervan.

Zoon van het jaar, alle jaren.
    Als mijn pa mij zou vragen om rapelay te installeren, zou ik stilletjes de kamer verlaten en wrs spontaan braken.

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    Die moet ik ook nog dringend eens bekijken, tijdje terug op FACTS gekocht.

Member OnyxWeapon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarthDavy Bekijk bericht
    Wat willen jullie eigenlijk bereiken? Of wat willen jullie eigenlijk tout court doen?
    ²

Ik vind de formulering van de TS redelijk onduidelijk. Een beetje meer clarificatie zou welkom zijn, want dit begint meer naar een veredelde huiswerk/heksenjacht thread te neigen.

Approved 9-lifer lelouche's schermafbeelding
    iTrader
    6 (88%)
    Ik vertrouw deze thread niet, eigenlijk zoekt de TS gewoon mensen die een rape fetish hebben.
    Dan via PM handelt hij af of ze zoiets in het echt willen proberen.

Jaja ik heb dit al eens eerder gezien, op code 37.

Member piemel's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Een fatsoenlijke (student) journalist zou niet zomaar op een games forum een vraag stellen of iemand al eens ooit rapelay gespeeld zou hebben, en dan verwachten dat daar ook eerlijke antwoorden opkomen...

als ge hier positief op antwoord staan binnenkort de flikken aan uw deur, want met hun hoogtechnologisch materiaal van bij de federal computer crime unit sporen ze u zo in één-twee-drie op, ze traceren u tot op de graad juist, hacken uw computer vanop afstand en houden maanden logs bij, ... oh wait...

btw, ik heb het nog nooit gespeeld. wel al van gehoord, en zelfs al prentjes van gezien (op google).
    "Life's unfair; get used to it." ~ Bill Gates
    KRC G E N K
    Kampioen 2010-2011

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten