nu weet ik dat ook![]()
Enfin kvind het op zich niet zo erg. Nu begin ik helemaal opnieuw. Heb wel leuke ideetjes.
Ik heb wel InvEdit gebruikt om mij wat diamond shovels en zo te geven. Heb geen zin om direct serieus te mijnen daarvoor. Dat is we lhet enige wat ik doe... Al de rest mijn ik wel zelf.
Sinds ik zo een stuk of 5 saves kort op een gecorrupt heb gebruik ik quasi altijd invedit.
Owned by the misses !
http://www.motifake.com/image/demoti...1202681530.jpg
Valt allemaal goed mee. In het kort:
Als eerste doel: een macerator maken, 1 ore kan zo omgezet worden in 2 dusts, die dan gesmolten kunnen worden naar 2 bars.
Nodig voor macerator: machine, gemaakt uit refined iron. Refined iron krijg je door iron bars nogmaals te smelten. En een electronic circuit, waarvoor je oa copper cables nodig hebt. Voor copper cables heb je copper bars nodig en rubber. Rubber krijg je door sticky resin in een furnace te steken, en sticky resin krijg je door een treetap te gebruiken op een rubber tree.
Een macerator heeft stroom nodig, dus moet je ook een generator maken.
Eens je deze 2 machines hebt, kan je best ook een electric furnace maken, werkt veel efficienter en sneller.
Verder nog belangrijk:
extractor om 3 rubber uit sticky resin te halen ipv 1
solar panels, geven "gratis" energie overdag, geen coal meer nodig!
induction furnace: supersnel furnace, 2 stacks gelijktijdig smelten, wel redelijk veel stroom nodig.
miner: graaft alle ertsen in een bepaald gebied op, veeel stroom nodig
diamond drill: drilboor, veel sneller dan pickaxe
chainsaw
of gewoon eens kijken op Main Page - Industrial-Craft-Wiki
Ben er nu al een tweetal dagen mee bezig en het gaat al vrij goed, solar flower gemaakt die een MFE-unit vollaadt, en daaraan hangen een stuk of 8 machines, nog steeds meer dan genoeg power om al die machines te laten werken.
Ga vandaag een kernreactor maken + het gebouw waarin deze ingaat, zo proberen dan die energie te gebruiken om bv. industrial diamonds te maken.
Iemand die een goed programma kent om dingen eerst uit te tekenen voordat je ze bouwt?
Minecraft structure planner
Ge kunt daar zelf blueprints voor downloaden zodat ge kunt zien hoe anderen gebouwen bouwen en dan layer per layer die gaan bouwen in game...
Weet iemand hoe je meerdere lagen kan krijgen.
Iemand een idee hoe de mod noemt waar je enkel op een item moet klikken zodat hij in je chest beland zonder hem te slepen ? Ik kijk naar filmpjes op youtube van mensen en zie dat die er enkel op hoeven klikken om iets in hun chest of inventory te leggen.
Ik heb een ruimteschip gemaakt van iron blocks maar als ik daar licht in probeer te maken krijgen die stenen een bruine kleur en de minder belichte stenen paars. Hoe fix je dat? Niet?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)