Na de zoveelste kleine grief komt er ooit een einde aan.
Na de zoveelste kleine grief komt er ooit een einde aan.
Ah juist, die had ik daar gezet omdat ik wat aan het ronddwalen was en verbaasd was dat die blok daar zo plots weg ging toen ik er op klikte. Ik dacht dat het geen kwaad kon dat er een blok TNT stond, omdat die toch niet ontplofte daar.
In ieder geval, sorry als ik tot last geweest ben. Ik heb me altijd goed geamuseerd op de server en ik heb altijd graag meegewerkt als er iets groots gebeurde. Ik hoop dat jullie weten dat ik nooit de opzet gehad hem om iemand zijn werk te vernietigen en vind het ook heel jammer dat het zo moet eindigen. Maar als dit jullie beslissing is, leg ik me daar wel bij neer. Veel plezier nog!
Xbox360 Gamertag: Sammow
Hmmm, ik probeer net mijn skin te veranderen, ik log in en nu staat er dat ik eerst het spel moet kopen..![]()
Iemand die weet wat het ftp adres voor mijn server zou kunnen zijn bij RedStoneHost?
Het ip is 46.105.249.149 en dit staat als uitleg:
Hostname: sftp://
Port: 22
Protocol (If Required): SFTP
Username: root
Password:
Username en password heb ik ook maar als FileZilla kan niet eens verbinding maken
Bukkit voor 1.0.1 is eindelijk uit!
Ik heb een tijd geen Minecraft meer gespeeld. Kan er iemand mij zeggen voor wat die balk dient die zich vult telkens je een dier doodt?
Nog zo'n dingen die erbij zijn gekomen en niet ergens duidelijk staan?
Niet duidelijk genoeg als ge Minecraft opstart?
Dan krijg je dit te zien.
9lives minecraft christmas party
--->linkiedinkie
(all hail schrale muziek lol)
Gisteren tijdens het spelen is mijn pc vast gelopen en moest ik rebooten. Toen ik dan terug MC wou spelen stond mijn wereld niet meer in de lijst... File corrupt waarschijnlijk. Het is mijn enige wereld waarin ik gewerkt heb sinds ik het spel heb... (3 maanden). Pffff....
Nu mag ik alles opnieuw doen.... Ik kende die wereld net zo goed en had overal outposts gebouwd op leuke plaatsen. Helemaal voor niets....
En mijn madam is een harde... Die zat naast mij toen ik het door had. Haar reactie: "ja, tis toch maar een spel. Ge had beter nuttigie dingen kunnen doen met uw tijd" :'(
myminecraft.org ---> Forums ---> Sollicitaties
![]()
Ben eens begonnen met Industrialcraft en Industrialcraft, ik heb nog alleen maar gemined, ligt het aan mij of is dat verschrikkelijk ingewikkeld.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)