Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
    Member Chamastam's schermafbeelding
    iTrader
    0

Xbox 360 of Playstation 3 2dehands kopen

Ik denk erover om een tweedehands console te kopen, om dan over een jaar ofzo een console van de nieuwe generatie te kopen.
    Nu geraak ik er niet echt aan uit omdat er een bericht stond op tweakers.net dat de volgende xbox volgend jaar gelanceerd word en goedkoper zal zijn dan de huidige xbox.
    Dus weet ik nu niet of ik nu een xbox of een ps zou kopen omdat ik graag binnen dezelfde serie zou blijven.
    En omdat ik een nogal beperkt budget heb

Mvg,
    Brent

Banned hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    2e hands moet je zeker geen 360 voor de slim kopen. als je uzelf een hoop problemen wilt besparen tenminste. voor de rest moet je zelf kijken naar de games.

de geruchten gaan dat er in januari een nieuwe xbox aangekondigd gaat worden en die eind volgend jaar gaat uitkomen. de launchprijs gaat lager liggen dan de 500 van de 360 maar nooit lager dan wat hij nu is.
    en het zijn geruchten dus wachten tot je iets van ms zelf hoort voordat je er echt aandacht aan schenkt. ik kan u wel zeggen dat als er 1 komt de rest volgt en deze gen zijn beste tijd al heeft gehad

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    2013 is vroeg en deze gen heeft zijn beste tijd zeker nog niet gehad want Mass Effect 3 moet nog uitkomen

iTrader
    0
    Maar wat zou ik nu best kopen?
    Alvast bedankt voor de reactie's

iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    2013 is vroeg en deze gen heeft zijn beste tijd zeker nog niet gehad want Mass Effect 3 moet nog uitkomen

dat spel is zo goed als af en je moet het ook niet bekijken op gebied van games maar hoe ze de vooruitgang helpen of vertragen. ondertussen zitten we al op een punt waar ze het zo vertragen dat het op andere gebieden ook invloed heeft. moest consolegaming op zichzelf staan en nergens anders invloed op hebben zouden ze mogen doen wat ze willen. nu moeten ze gewoon vooruit blijven gaan op het tempo van de rest.

dat gezegd zijnde: ps2 krijgt nog games, DC krijgt nog games, hell de NES heeft vorig jaar nog een game gekregen dus games tellen helemaal niet of er wel of niet een opvolger mag komen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chamastam Bekijk bericht
    Maar wat zou ik nu best kopen?
    Alvast bedankt voor de reactie's
    als je graag forza, halo, gears, PGR, ... speelt een 360
    wil je uncharted, killzone, GT, resistance, ... spelen een ps3

excl games zijn het enige dat echt belangrijk is en dat is altijd persoonlijke smaak

iTrader
    0
    het enigste wat ik mij nog afvraag is eigenlijk de prijs van de ps4?

iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hatetn Bekijk bericht
    dat spel is zo goed als af en je moet het ook niet bekijken op gebied van games maar hoe ze de vooruitgang helpen of vertragen. ondertussen zitten we al op een punt waar ze het zo vertragen dat het op andere gebieden ook invloed heeft. moest consolegaming op zichzelf staan en nergens anders invloed op hebben zouden ze mogen doen wat ze willen. nu moeten ze gewoon vooruit blijven gaan op het tempo van de rest.

dat gezegd zijnde: ps2 krijgt nog games, DC krijgt nog games, hell de NES heeft vorig jaar nog een game gekregen dus games tellen helemaal niet of er wel of niet een opvolger mag komen

als je graag forza, halo, gears, PGR, ... speelt een 360
    wil je uncharted, killzone, GT, resistance, ... spelen een ps3

excl games zijn het enige dat echt belangrijk is en dat is altijd persoonlijke smaak
    Ja, als je het zo bekijkt is het idd wel tijd voor de next-gen.

Al vraag ik mij af wat ze gaan doen met de next-gen buiten nog betere graphics en gimmicks zoals motion control & 3d.

Allemaal dingen die voor mij niet hoeven. Zou liever interessante vernieuwing zien.

iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Ja, als je het zo bekijkt is het idd wel tijd voor de next-gen.

Al vraag ik mij af wat ze gaan doen met de next-gen buiten nog betere graphics en gimmicks zoals motion control & 3d.

Allemaal dingen die voor mij niet hoeven. Zou liever interessante vernieuwing zien.

ik hoef ook geen gfx maar zeker een sterkere console want AI, physics, ... nemen ook extreem veel geheugen in en zijn veel belangrijker. want vooral AI is nog altijd een scripted boel waar ze nog altijd veel te duidelijk doen wat ze moeten doen en niet wat het beste is voor de situatie.

@Chamastam: reken maar dezelfde regio als deze gen bij launch. onder de 500 euro zal het wss niet zijn

iTrader
    0
    bedankt voor de reactie's
    Ik denk dat ik voor een xbox 360 ga wegens de lagerer prijs van de volgende generatie.

iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Ja, op vlak van A.I. is vast nog veel te doen, maar of ze het gaan doen. Ik vrees ervoor. Dingen als A.I. zijn niet flashy genoeg voor de massa :/

Member FlyDragon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Een nieuwe ps3 is anders ook wel goedkoop hoor.
    Minder dan €250 zou je een bundel kunnen vinden voor promo.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten