Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 31
    Member tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    54 (100%)

Terug beginnen met een online multiplayer FPS

Vroeger nog vaak CoD ed gespeeld op de computer, maar dat is ondertussen al 10 jaar terug. Ik krijg echter terug zin in een lekkere online multiplayer game. Wat heb ik daarvoor allemaal nodig en wat is het goedkoopste/beste?

- Gamen op pc is geen optie meer, ik heb enkel nog laptops
    - Xbox kopen en dan zo'n live abonnement?
    - PS3 en dan direct online multiplayer?

(in bijna 3000 posts op 9lives is dit mijn eerste die over games gaat )

Member Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommie314 Bekijk bericht
    Vroeger nog vaak CoD ed gespeeld op de computer, maar dat is ondertussen al 10 jaar terug. Ik krijg echter terug zin in een lekkere online multiplayer game. Wat heb ik daarvoor allemaal nodig en wat is het goedkoopste/beste?

- Gamen op pc is geen optie meer, ik heb enkel nog laptops
    - Xbox kopen en dan zo'n live abonnement?
    - PS3 en dan direct online multiplayer?
    Puur de prijs (gebaseerd op de MSRP) en aangezien gamen op PC geen optie is:

360 S 4GB (goedkoopste model): €199 + €38/jaar voor XBL Gold
    360 S 250GB: €249 + €38/jaar voor XBL Gold
    PS3 Slim 160 GB (goedkoopste model): €249 en gratis online

Aan jezelf om uit te maken welke console je verkiest. Qua controller, games-aanbod, vrienden of kennissen die eventueel op PSN of XBL zitten,...

Banned Quecera's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mss is het omdat je 10 jaar out was, maar euhm, consoles & FPS-games gaan niet samen, toch zeker niet als je denkt om nog maar 10% van de funfactor te hebben die je vroeger in CoD Online had op de PC. FPS game -> PC. Heb elke topFPS game op PC gehad en bij maten op de console zitten testen, die 2 versies kan je echt niet vergelijken en het is gewoon enorm saai en willekeurig op console, daar bovenop zijn de graphics 20 keer slechter als op PC

Approved 9-lifer thelordofpee's schermafbeelding
    iTrader
    10 (82%)
    Consoles en FPS gaan wel samen, anders zouden ze niet bij elkaar bestaan he... Sixas is gewoon een troll. Natuurlijk, als ge uw console laat afspelen op een TV van 20 jaar terug is het slecht, maar als je het op een HD laat afspelen is het best nog goed zen.

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    3
    Veel verschil zit er niet tussen de twee consoles, maar als je veel online wel spelen dan zou ik gaan voor Xbox360. Online is niet gratis, maar voor die kleine prijs krijg je wel de een betere online ervaring dan op PS3.

Controller van 360 vind ik veel beter dan die van PS3. Zeker voor shooters.

Al is het nu geen gigantisch verschil. 'k Zou eerder kijken naar de exclusives en als shooter fan zou ik zelf eerder voor de 360 gaan.

Niet dat het zo'n groot verschil uitmaakt en sowieso een groot deel persoonlijke voorkeur

Banned Quecera's schermafbeelding
    iTrader
    0
    übertroll*

Member h0us3cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    fps > pc
    alleen jammer dat pc games tegenwoordig console ports zijn.

Approved 9-lifer thelordofpee's schermafbeelding
    iTrader
    10 (82%)
    Natuurlijk gaat FPS beter op PC, maar op console is het ook te doen hoor.

Member Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Misschien eens gewoon Quake Live proberen? 't Is gratis en speelt in de browser, en met iets of wat laptop zou dat nog moeten lukken...

Member pietje666's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taxandrian Bekijk bericht
    Misschien eens gewoon Quake Live proberen? 't Is gratis en speelt in de browser, en met iets of wat laptop zou dat nog moeten lukken...
    het enige probleem is dat iedereen ziek goed is en ge dat dus snel beu gaat zijn

Member foenN's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietje666 Bekijk bericht
    het enige probleem is dat iedereen ziek goed is en ge dat dus snel beu gaat zijn
    heb het net eens uitgeprobeerd, man man eerste 2 games 0-20... ik dacht dat mijn vroegere cs ervaring iets zou uitmaken,, blijkbaar niet.
    Dit spel is uber moeilijk..

Approved 9-lifer R3L4X's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Op console heb je lichte auto-aim in FPS games, toch vroeger toen ik nog CoD MW speelde op de PS3.

Approved 9-lifer Reverz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thelordofpee Bekijk bericht
    Consoles en FPS gaan wel samen, anders zouden ze niet bij elkaar bestaan he... Sixas is gewoon een troll.
    Eerlijk gezegd, multiplayer FPS games en console gaan NIET samen. Sixas mag dan een troll zijn maar hij heeft wel 100% gelijk op dat punt. Er is no way dat een controller ooit zelfs maar aan de hielen komt van mouse + keyboard combo.

Als je gewoon bent van vroeger CoD op PC te spelen en je gaat nu een console aanschaffen dan hangt die controller nog binnen de 2 dagen door uwen TV... en dan is ne PC al snel goedkoper

De graphics op PC zijn wrs idd wel beter maar daar moete het niet voor doen. Graphics zijn maar belangrijk tot op zekere hoogte, gameplay is nog steeds veel belangrijker imo en naar daar crushed PC consoles zwaar als het op FPS aan komt. Als je der niet echt veel geld aan wilt hangen kunde proberen van Call of Duty 4 te draaien. Moet normaal wel lukken zonder al te zware PC en CoD4 is best nog een goeie game en er is toch nog redelijk wa activity.

Als je toch voor console kiest... dan moet je de keuze zelf maken tbh. Ik heb de indruk dat je niet echt een gamer bent (gezien je 3000 post remark) maar de belangrijkste factoren die je in de gaten houd zouden dan toch de exclusive games per platform moeten zijn en het al dan niet betalen voor multiplayer. Ik denk dat de 2 van prijs niet echt veel meer uit elkaar liggen dus wrs is playstation met hun gratis online service de betere keuze als je toch enkel cross platform games gaat spelen. Heb je toch interesse om misschien nog een aantal andere games te proberen als je toch een console aanschaft dan hou je best wel rekening met de exclusives.
    Laatst gewijzigd door Reverz; 7 november 2011 om 19:21

Member Raukaris's schermafbeelding
    iTrader
    29 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverz Bekijk bericht
    naar daar crushed PC consoles zwaar als het op FPS aan komt.

De dingen die je hier soms leest..

Ps3 + MW3 (+ enkele maten voor splitscreen) op een goede HD tv en gaan

+ een shitload aan zalige exclusives om wat variatie erin te houden!

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik heb mijn best gedaan om shooters leuk te vinden op console, maar de ervaring is gewoon totaal anders. AI = dommer, auto-aim en gameplay is trager.

Ook bij GTA IV heb ik een pak fun gemist. Wil een voorbijrijdende auto in de band schieten, ja watte! -.-

Sorry maar ik raak geen FPS meer aan op console (3rd person is nog tof) Ik mis de headshots die losjes uit de pols komen!

Member Belgium_Killer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    FPS spelen op Console's,is zoals wandelen op je handen ...
    het lukt wel,maar het is toch niet optimaal.

Member Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietje666 Bekijk bericht
    Als het 10 jaar geleden is dat je nog een FPS hebt gespeeld gaat iedereen ziek goed zijn vergeleken met jou. En beter dat je een gratis spel snel beu wordt dan 1 waarvoor je eerst nog een console hebt gekocht lijkt me.

Member tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    54 (100%)
    Ja ik had er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat FPS minder vlot gaan op consoles dan op pc door het gebrek aan een muis. Ik had gewoon PC bij voorbaat uitgesloten omdat die een pak meer kost dan Xbox/PS. Misschien toch eens proberen te gamen op mijn laptop.

Member Alexandre's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Vroeger vond ik fps en console echt het slechtste wat er uitgevonden is.
    Maar na dat ik een xbox aangeschaft heb en een tijdje gespeeld heb vond ik het wel dat het iets heeft. Gewoon een beetje wennen , nog fun eerlijk gezegd (:

Ik zou mss aanraden om een 2dehandse xbox te kopen. Je kan er al vanaf 80-90 euro vinden ( elite ) als je wat goed zoekt. Een live abbonement kost je ongeveer zo'n 33 euro per jaar wat amper 3 euro per maand is

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    FPS games daar verkies ik toch liever een toetsenbord met muis dan zo n sucky controller, ik heb genoeg geprutst met timeslitters op de ps2, niks voor mij.

Wat hebde nodig, wil je persé een gameconsole dan zou je eerst een visie moeten hebben wat er voor dat platform te koop is aan games, laat u niet gekpraten door fanboys maar ga zelf op verkenning uit.
    Niet iedereen speelt graag game x of y, en dat heeft niks te maken of het op een ps3 is of op een xbox 360.

Gamen kan je zeker perfect op een laptop, maar de hardware zal vlug verouderen en je computer is vlug aan vervanging toe, dat is een feit.

Van de wii daar zou ik van af blijven, geen multiplayer en te zeer nintendo exlusives, daar ben je als fps liefhebber niets mee.

Voor het online gaan moet je zelf bepalen of je daar jaarlijks je geld wilt aan uitgeven of kiezen voor een gratis service.

Next gen consoles gaan even vlug kapot of het nu een xbox is of een ps3 maakt niks uit, het is allebij wegwerp prul als het op zo n dingen aankomt scoren ze alle 2 even goed in het falen van de console dat je binnen een jaar al stukken hebt.
    Het is gemaakt om rap kapot te hebben, als het maar verkoopt en geld opbrengt.

Als laatste een TV met HDMI aansluiting, een next gen console op scart hangen is ook niet het waar het om te doen is, faalt een beetje in het doel waar de console voor gemaakt is.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten