Little Big Bunch
Little Big Bunch bundle is ook uit, enkel Serious Sam Double D heeft een Steam key zo te zien.
Little Big Bunch
Little Big Bunch bundle is ook uit, enkel Serious Sam Double D heeft een Steam key zo te zien.
Laatst gewijzigd door smon; 14 december 2011 om 17:46
Duurt meestal niet lang hoor.
Humble Bundle 4 gekocht
Enkel Jamestown moest ik hebben de rest boeide me niet
Misschien zitten ze zonder cd-keys voor Shank, is nog al gebeurd bij populaire games tijdens sales. Duurde soms wel een paar dagen duren voor er nieuwe keys waren.
Same here dus
Ach ja wat geduld hebben zeker![]()
Doe een tweet of ga naar de chat en vraag het. Hun support is ongelooflijk goed.
Ik had per ongeluk 2x betaald met paypal. Gisteravond een mailtje gestuurd en 20 minuutjes geleden bericht gehad dat ze de betaling teruggestort hebben en een nieuwe gift code erbij omdat deze niet meer werkt... Echt super die mannen.
Ik had erbij mijn codes al op steam geregistreerd dus eiglk heb ik ze nu nog eens gekregen. Kga ze natuurlijk wel niet gebruiken ;-)
Bij deze:
There is an issue where the Steam version of Shank doesn't work since all of the auth keys have been used - Steam has been contacted
Wachten dus ach ja genoeg andere games om mij mee bezig te houden![]()
FFFF
JAMESTOWN IS AWESOME!!!
wow, prachtige bundel.
Voor de eerste keer ook meegedaan met die Humble Indie Bundle. Prachtig initiatief, werkt allemaal perfect. Mooi!
Blijkbaar heb ik eens de codes van de vorige bundles eens opgevraagd, ik had de 2e bundle niet gekocht, en toch heb ik die ook gekregen. Heb ze dan ook maar op steam geactiveerd. Free games ftw. ^_^
Had net hetzelfde met de allereerste bundle. Die kreeg ik er plots bij omdat ik de 2de gekocht had.
Tot nu toe vind ik de beste bundles
Humble Bundle 2 (Braid + Machinarium + Penumbra)
Humble Bundle 4 (Cave Story + Jamestown)
De rest heb ik wel gekocht, maar of ik deze ooit ga spelen is maar de vraag ;-)
Wat was de 3e bundle?
Kheb 1,2,4, Introversion & Frozen Synapse
Crayon, Cogs, VVVVVV, Hammerfight, And yet it moves, Steel Storm, Atom zombie smasher
+ humble bundle 2 als bonus.
Damn die controls van shank zijn slecht man![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)