Bekijk resultaten enquête: Favoriete Splinter Cell-game

Aantal stemmers
201. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Tom Clancy's Splinter Cell

36 17,91%
  • Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow

14 6,97%
  • Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory

79 39,30%
  • Tom Clancy's Splinter Cell: Essentials

0 0%
  • Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent

12 5,97%
  • Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

40 19,90%
  • What's Splinter Cell?

20 9,95%
Pagina 13 van 15 EersteEerste ... 39101112131415 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 260 van 293

Discussie: Splinter Cell-serie

Approved 9-lifer Depresjon's schermafbeelding
    iTrader
    209 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Furon Bekijk bericht
    Op de Steam-page van Conviction staat "Controller-actief", dus ja.
    Mijn excuses,heb daar gewoon los over gekeken.

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iedereen al genoeg tijd gehad sinds de E3 om alles te laten bezinken van Blacklist. Wat op dit moment nog het meest zeer doet is de vervanging van Ironside.

Enfin, vers bij IGN, gameplayfootage van GamesCom:
    11-Minute Gameplay Video - Splinter Cell: Blacklist (Xbox 360) - IGN Video

Moest je het nog niet gedaan hebben:
    https://www.facebook.com/#!/scblacklist
    https://twitter.com/SplinterCell

Member agrash's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Dit word misschien een leuke & kwalitatieve game in general, maar ik moet stoppen met denken aan de eerste SC's..

Approved 9-lifer Mathelas's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Echt he...

Deze gaat net zoals zijn voorganger weer zwaar zuigen. En toch zal het weer perfecte reviews krijgen. Het ligt dus aan mij blijkbaar.

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    wat is dit???

Ik heb ooit eens de splinter cell pack gekocht, heb het gespeeld tot mid ergens in convinction. De evolutie is duidelijk vanaf double agent naar conviction. Het gaat van een trage, maar doordachte stealthgame naar een semi third person CoD (vond die echt het spelen nie waard) in conviction, en nu Blacklist?

Dit is volledig de naam splinter cell niet waard. Echt, van wat voor misbaksel van een spel ben ik de gameplay aan het bekijken? Run 'n gun met quicktime instakills, airstrikes, Sam die gelijk ne chimpansee op ne berg klimt (lees, springt).
    Hoe slagen ze erin keer op keer een franchise zo hard te verneuken, gewoon voor het grote publiek
    Beavers retalliation

Approved 9-lifer Rikie's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Requiescat in pace

Approved 9-lifer Cadiuro's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Maar al die zaken zijn optioneel. Er is al officieel gestated geweest dat een volledig stealthy aanpak perfect mogelijk is. Misschien kan je beter wachten tot het spel uit is en dan commentaar spuien.

Twee tegenvoorbeelden:
    1. Splinter Cell: Chaos Theory. Attachments als de shotgun doen hun intrede in het spel. Lethal moves zijn nog nooit zo spectaculair geweest (guards van vuurtorens naar beneden trekken, for example). Toch wordt dit spel als één van, zoniet dé beste titel van de serie beschouwd.
    Geweld is ook absoluut niet nodig - als ik me niet vergis kom je gemakkelijk het eerste level met slechts het uitschakelen van één vijand, nml. de laatste op de vuurtoren, door. Je kan dan ook uitdagingen voor jezelf opleggen, zoals een toptijd neerzetten. Mijn persoonlijk record ligt ergens rond de zes minuten.

2. Deus Ex. Algemeen aanvaard (en met zeer goede redenen) als één van, zoniet dé beste gamereeks aller tijden. Ik heb deze spellen altijd op pure stealth gespeeld, maar ik had net zo goed mijn skillpoints en augmentations kunnen besteden aan heavy weapons en extra armor. In plaats van ergens een achterpoortje te zoeken, had ik dus net zo goed iedereen neer kunnen schieten en dan op mijn gemak naar binnen wandelen. Maar opnieuw, het is niet omdat ik die optie had, dat ik die ook wilde benutten. Een keuze die door de developpers gerespecteerd werd en waarvoor meer dan voldoende alternatieven aangeboden werden.
    Omdat het als een oorlogsspel gespeeld kon worden, maakt dat van Deus Ex een semi third person CoD? Absoluut niet, want Deus Ex is echt in elk opzicht superieur aan CoD (in singleplayer uiteraard, appels niet met peren vergelijken). Misschien dat de graphics in MW3 realistischer waren, maar de aesthetics waren in beide games heel correct, dus dat is eigenlijk vergelijkbaar.

Enfin.

Waar het dus op neerkomt, is dat een spel niet (of net wel) beoordeeld moet worden op de keuzes die het biedt. Het is net aan de speler om die keuze te maken en het spel proberen te spelen naar eigen goeddunken. De uitdaging van een spel ligt vaak ook gelimiteerd in de fantasie van de speler: probeer eens het spel zo snel mogelijk uit te spelen, of met slechts één kogel (naar het schijnt mogelijk in SC1, ben er zelf nog niet in geslaagd), of... Haal waar uit je geld!

Om nu terug te komen op Blacklist, kunnen we absoluut het spel nog niet afschrijven of beoordelen. Conviction was dan wel minder Splinter Cell, het was nog steeds een heel solide game. Wie weet heeft Ubisoft ook geleerd uit haar fouten en stealth terug een grotere rol gegeven - een niet onwaarschijnlijke aanname, aangezien er dus al aangekondigd is dat de speler kan kiezen tussen een actieve of stealthy aanpak. Hoe deze keuze in het spel gepresenteerd zal worden en of er bepaalde handelingen opgelegd zullen worden, kan niemand weten, want niemand hier heeft het spel al gespeeld.

Also, fun fact: het team achter Deus Ex vond het zelfs een flaw van het eerste spel dat je hier en daar nog bepaalde personages MOEST doden om verder te gaan in het verhaal. Zijn opvolger, Invisible War, kan dan ook zonder bloedvergieten uitgespeeld worden.

Member Vorthar's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Helemaal akkoord Caduiro.

Ik vind wel dat ze absoluut het verkeerde level gekozen hebben om te blijven showcasen. Ze hadden echt iets anders moeten laten zien, dat ze dat na de E3 nog niet geleerd hebben snap ik niet. Nu is er zo veel rage terwijl de andere levels evengoed wel in het donker kunnen zijn.

Kijk naar Hitman Absolution, verkeerde trailer laten zien, maar daarna wel fan-tastische gameplay levels geshowed op E3, vorige maand en nu op Gamescom.

Approved 9-lifer picasso123's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Same, ga ook akkoord met Caduiro. Ben nu zelf conviction aan het spelen en amuseer me er toch wel mee.

Member Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Maar dat praat natuurlijk het feit niet goed dat ze zomaar Ironside vervangen en Sam Fisher door iemand zoveel jonger de voice-over en de mocap laten doen, en Ubi Soft doet alsof hun neus bloedt...

iTrader
    1 (100%)
    Maar dat praat natuurlijk het feit niet goed dat ze zomaar Ironside vervangen en Sam Fisher door iemand zoveel jonger de voice-over en de mocap laten doen, en Ubi Soft doet alsof hun neus bloedt...
    'Zomaar' zeg je. Was dat wel zomaar? Misschien kon Ironside niet, of wou hij niet, of was hij te duur (tis tenslotte crisis), of...

Vind het zelf natuurlijk wel echt enorm jammer, want die stem was goddelijk.

Member agrash's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cadiuro Bekijk bericht
    'Zomaar' zeg je. Was dat wel zomaar? Misschien kon Ironside niet, of wou hij niet, of was hij te duur (tis tenslotte crisis), of...
    Ze wilden een jongere acteur wilden voor hun motion capturing aangezien ironside al een beetje op leeftijd komt. Hij was er zelf bij (gratis veronderstel ik) om de nieuwe dude wat tips te geven.
    En ook daarom ziet ficher er nu uit als een 30er

Anyway eerst zien dan geloven, het is de eerste keer niet dat een developer iets beloofd en daarna afkomt met iets totaal anders..

iTrader
    23 (100%)
    Mannekes

En daarbij moet ik eerlijk zijn, het personage was ook gewoon niet goed uitgewerkt in Conviction. Ik heb het overlaatst nog maar eens uitgespeeld, en ik vond Ironside niet eens goed hierin. Dat ligt niet per se aan hem, maar dan nog.

Member Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0

iTrader
    1 (100%)
    Haha diee kerel klonk echt zo van 'en stopt nu me zagen e mannen'. En gelijk heeft em.

Da was zoals het hoort: snel derlangs, geen drama en extra pro. En nen tweede, 'schiet-alles-neer-wat-beweegt'-playthrough kan altijd plezant zijn. Ik denk hier weer aan Deus Ex, waar de keuzes - die hier gewoon aangeboden worden - ook echt een actief onderdeel van de gameplay zijn.

iTrader
    0
    Eens een woordje over stealth van Ubisoft zelf:
    Ubisoft geeft toe dat Splinter Cell geen stealth-game meer is

Approved 9-lifer Rikie's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    triest

iTrader
    0
    Nog eens boven halen. Lente 2013 voor Blacklist komt nu toch al wat dichterbij.

iTrader
    23 (100%)
    Shigsy, we zijn al met 2 om Chaos Theory co-op of Versus te spele, als ge chaos theory op pc binnehaalt kunne we binnekort ne multiplayer in LAN forcere via gameranger of hamachi. Zou enorm vet zijn.

Member spacetraker009's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ben bezig met de laatste level van de eerste sc op ps3 hd triology , begingt e serieuze verslaving te worde :-)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten