|
|
#5 (permalink) | ||||
|
Net Max Payne 2 gekocht, had de eerste al, enorm mee geamuseerd, en de tweede schijnt nog beter te zijn! Hoera voor games goedkoper dan een broodje van de Panos
Wel jammer dat je een game die je al hebt uit een pack vaak niet kunt giften, anders had ik een vriend wel een plezier kunnen doen. |
||||
|
|||||
|
|
#10 (permalink) | ||||
|
Ook laten verleiden tot aankoop van het GTA Classic pack hoewel ik in het verleden nooit echt voor GTA games te vinden was. Heb zo het idee dat mijn speelstijl de laatste jaartjes veranderd is en dat ze me nu meer zullen bekoren. Voor die prijs kan je al eens een gokje wagen, hé.
|
||||
|
|||||
|
|
#12 (permalink) | ||||
|
EA Sales week nu op steam. Vandaag: Dragon Age. Maar tis slechts 50% korting. Vind ik de moeite niet.
EA Week - 2011 |
||||
|
|||||
|
|
#15 (permalink) | ||||
|
Jammer dat ze geen upgrade naar ultimate aanbieden
zoals bij AC 2Kga da spel echt geen 2x kopen, wss komt het dan nog 2 keer in menne lijst te staan ook :/ 15 euro voor Dragon age is echt belachelijk weinig geld, da spel was zijne full retailprice meer dan waard voor mij Btw nu Need for Speed day: - NFS Hot Pursuit -> 50% korting -> 24,99 euro - NFS Shift -> 66% korting -> 6,80 euro - NFS Undercover -> 75 % korting -> 5 euro Not really my cup of tea ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#20 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
Waarvan ik eerst dacht dat 5 euro wel de moeite was, begin ik te vrezen dat het nog steeds weggesmeten geld is. ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|