|
|
#3161 | ||||
|
Ik heb ook al vele malen getwijfeld en niet gedaan, je kan je budget beter sparen en een ander game mee aankopen.
Sent from my E210 using Tapatalk |
||||
|
|||||
|
|
#3162 (permalink) | ||||
|
Best wel, onderschat spel omdat de verwachtingen te hoog waren. Best wel een 7,5/10 tot 8/10 waard.
'k Heb slechtere shooters gespeeld die veel meer punten kregen. 't is echt niet slechter dan een Singularity, Homefront, Call of Duty 567, Bulletstorm, ...of een andere gemiddelde FPS. Bovendien langer ook. Toch wel een dikke tien uur plezier van gehad; Bijna dubbel zo lang als de meeste FPS. |
||||
|
|||||
|
|
#3163 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik geen plezier eraan beleefd heb (het blijft toch een beetje nostalgie), maar als dit een 8 krijgt, dan moet elke game minstens een 8 krijgen... Als ge dat dan vergelijkt met de afwerking van een Bulletstorm (die liep bij mij constant vlot op max settings) of de graphics van Homefront, dan hebt ge al 2 redenen om het spel geen goede score te geven. Over de lengte hebt ge wel gelijk, maarja ik speel toch nog steeds liever 5 uur een goed spel dan 10 uur Duke ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#3164 (permalink) | ||||
|
Platform gedeeltes zijn idd niet zo fijn, maar Half Life heeft dat ook gewoon.
Bij mij draaide Duke erg soepel, grafisch geen top, maar 'k heb al slechter gezien. Verder ga ik niet echt een spel zwaar beoordelen op de ouderdom van de graphics. Ze zijn wat verouderd, maar dat boeit mij niet zo. Leveldesign is misschien achterhaald, maar of dat slecht is hangt van persoon tot persoon af. Ik vond het wel degelijk. Niet super ofzo, maar ook niet rotslecht. 't Gaat hier ook over €5 euro hé. Dat het geen full price waard is kan ik wel inkomen. Maar voor wat kleingeld kan je niet sukkelen. 'k Geef het ook geen 8 maar juist minder dan 8. Voor zover die scores nog iets nuttig zeggen de dag van vandaag. Een spel als de laatste Red Faction dat vond ik pas ondermaats |
||||
|
|||||
|
|
#3171 (permalink) | |||||
|
Citaat:
-Geen mogelijkheid om uw directional buttons te wijzigen.(alleen punch,kicks,block en run) -Bewegen moet met de arrows op uw toetsenbord -Geen mogelijkheid om uw resolutie te wijzigen -Geen type-chat beschikbaar -Problemen met controllers -Voor noobs is er geen training dus die worden online gewoon afgeslacht -Nooit meer dan 2 players in een lobby -De sound effects zijn niet altijd van de originele arcade.(het klinkt zelfs slechter) Mijn raad : Nog niet kopen.Mss dat ze nog het 1 en ander gaan patchen maar daar twijfel ik sterk aan. Als ge die wilt kopen voor de single player zijt ge beter af met mame. |
|||||
|
||||||
|
|
#3175 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#3179 (permalink) | ||||
|
Kwou Skyrim kopen voor tijdens de lesvrije week maar toen had ik ni echt €50 euro over maar toen werd het €33... Kben benieuwd. Better be worth my money, want nog ne miskoop kan ik mij ni veroorloven!
|
||||
|
|||||
|
|
#3180 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Of ge kunt met mame oefenen.Niks makkelijker dan dat. click Dit is nu wel mk2 maar dat gaat met mk1 en umk ook. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|