|
||||||
| Games General - Het algemene gamesforum! |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
|
Guitar hero wold tour strumbar
Hey,
Ik heb een probleem, als ik mijn strumbar van mijn guitarhero gitaar naar bove doe gebeurt er niets alleen naar beneden. Dit is ambetant want ik kan dan geen snelle ritmes spele. Heeft iemand hier ervarinbg mee? Of hoe zou ik het kunnen oplosse? Ik heb geen kasticket gekregen in de Staturn dus ik heb geen garantie meer. Alvast bedankt maarten |
||||
|
|||||
|
|
#6 (permalink) | ||||
|
ik zie dees thread nu,
om te antwoorden, ik heb dus net hetzelfde gehad met mijn World Tour guitar enkel dan downstrum ipv upstrum... het probleem: De switches die de strums registeren geven gen goed signaal meer uit naar de guitar (geven nu precies half ruis ipv een mooi AAN/UIT), waardoor het spel dat raar registreert. ge kunt het zelf fixen... men pa heft dit vorige week gedaan voor mij (nadat mijn 2de guitar dit ook had, eerste met hetzelde probleem terug opgestuurd) ge moet hier eens kijken: Guitar Hero World Tour Broken Strumbar Repair Guide Guitar Hero World Tour Strumbar Tightening Guide Uiteindelijk: ergens nieuwe chipkes bestellen, guitar open doen, nieuwe chipkes installeren ![]()
|||||
![]() |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/games-general/652751-guitar-hero-wold-tour-strumbar.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| Guitar Hero World Tour Strum Bar Tightening Guide • 5Frets.com | This thread | Refback | 11 september 2009 04:42 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|