|
|
#1 | |||||
|
Football Manager 2012
![]() Het is weer zover, Sega en SI hebben de eerste details vrijgegeven voor het vervolg van de-ons-allen-nauw-aan-het-hart-liggende Football Manager serie ![]() Football Manager 2012 DEMO: http://www.footballmanager.com/demo Citaat:
Laatst gewijzigd door Vedeco; 7 oktober 2011 om 08:29 |
|||||
|
||||||
|
|
#3 (permalink) | ||||
|
Bah, da's dan echt wel het enige dat je nog als nuttig zou kunnen beschouwen. PC's van tegenwoordig kunnen makkelijk 10-15 competities over 5 landen aan zonder echt te vertragen.
Helemaal geen must buy voor mij, en ik weet nu al dat wanneer ik toch ooit moet overschakelen voor een of andere functie die wel nodig is, ik me serieus ga ergeren aan al die onnodig gedetailleerde dingen. Tenzij m'n 2010 save onderuit gaat door bugs natuurlijk. |
||||
|
|||||
|
|
#9 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#11 (permalink) | ||||
|
Kijk ik toch weer naar uit. Toen mijn save game in FM11 corrupt was ben ik het toch wel een tijdje beu geweest maar nu begint het toch weer te kriebelen. Heeft ook veel te maken met de start van het voetbal seizoen natuurlijk.
Dat toevoegen van Leagues in een savegame is echt wel een grote verbetering voor mij. Ik load niet graag te veel leagues omdat alles anders zo sloom verloopt maar na een tijdje voel je je toch beperkt in het aantal keuzemogelijkheden. Ook die interface kunnen aanpassen was hoog tijd. Ik heb hier een 26" staan daar kunnen een pak pixels op en ik hate het om telkens naar een half lege overview pagina te moeten kijken. Mijn squad pagina kon ik naar hartelust aanpassen, wat ik dan ook deed massas kolommen toegevoegd om zo alle info in 1 overzicht te hebben. Was echt een van hun betere verbeteringen van de afgelopen jaren. Nu net het filmpje bekenen waarin ze dat tonen en ben toch nog niet helemaal tevreden. Waarom kan ik de grote van die individuele panels niet aanpassen. Bv dat panel met het klassement op waarom kan ik dat niet zo aanpassen dat het ganse klassement zichtbaar is op die overview pagina. Die board confidence interreseerd me bv niet waarom kan ik dat niet weg laten en die ruimte extra gebruiken om dat klassementpanel open te rekken. Nu ik hoop vooral ook op een paar kleine aanpassingen. Vorige versie was het bv soms erg moeilijk om als manager naar een ander land te trekken (misschien aangepast in laatste patch?). Daarin was FM07 de beste eigenlijk. Alle functies die erin zaten werkten perfect. Geen kleine vervelende zaken die de fun uit de game haalden. Laatst gewijzigd door dadash; 15 augustus 2011 om 20:07 |
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | ||||
|
dadash, hebde een linkje waar ze dat uitleggen van die kolommen? Zit ook best met een groot scherm en als je op hoge resolutie speelt worden alle letters echt superklein en zijn er zeeën van leegtes tussen bijvoorbeeld de spelersnaam en hun positie/conditie/beoordelingen etc...
|
||||
|
|||||
|
|
#15 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Staat gewoon in de openingspost. Citaat:
Of heb je het over de squad pagina? Die kan je gewoon aanpassen zoals in bv Excel. Gewoon met je muis bovenaan op de scheidingslijn tussen 2 kolommen. En met rechtermuis kan je kolommen toevoegen dacht ik. Is al weer een paar maanden geleden dat ik het gespeeld heb. |
||||||
|
|||||||
|
|
#17 (permalink) | ||||
|
ik hoop gewoon dat ze het aanpassen ivm het feit dat ploegen altijd "interesse" tonen maar weinig tot een bod komen op een van mijn spelers in fm11..
voor de rest weer same old fm style (daar bedoel ik mee nutteloze dingen verbeteren die al goed waren in de vorige versies) |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|