|
|
#1381 | ||||
|
De uitwedstrijd tegen Udinese is gespeeld, en met een 1-2 winst heb ik een meer dan goede uitgangspositie om de halve finales van de EL te bereiken.
Ook werd me duidelijk dat Udinese indien nodig best makkelijk af te stoppen is. Rond de 70ste minuut (net na de 1-2) besloot ik om de deur op slot te doen en deze uitgangspositie te beschermen. Blijkbaar is Udinese dan niet meer in staat om zelfs een schot op doel te krijgen. |
||||
|
|||||
|
|
#1383 (permalink) | ||||
|
Kben op zoek naar een vervanger voor Mbokani...
Budget = 14M (maar tis einde seizoen, dus nieuw budget zal spoedig bekendgemaakt worden) En ook versterking voor het middenveld zou welkom zijn (beter dan Biglia, Marecek, Kljestan en Kouyaté) Laatst gewijzigd door Waelvis; 19 februari 2012 om 23:17 |
||||
|
|||||
|
|
#1384 (permalink) | ||||
|
Trouwens net mn 2e seizoen met RSCA erop zitten.
In de beker uitgeschakeld door Standard in halve finale. Kampioen geworden, 1 puntje voorsprong op Standard. Na reguliere competitie had ik 14ptn voorsprong, maar door vermoeidheid/blessures veel punten nog laten liggen. Ook EL gewonnen. 3es geeïndigd in CL (groep met Tottenham, Partizan en Lyon). Dan in EL Hannover (3-0, 1-2), Espanyol (2-1, 1-1), Arsenal (2-1, 3-3), Malaga (2-2, 1-0) en Sporting S.A.D (1-0) |
||||
|
|||||
|
|
#1385 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Als spits kunde Gianni Bruno ook proberen kopen, zal ni zo duur zijn en is zeker goed! Scouten scouten en nog is scouten e ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1387 (permalink) | ||||
|
Alan is bij mij gekomen als vervanger van mbokani, en die heeft er een super seizoen opzitten nu. Maar er zijn er hier die er constant in slagen om topspelers weg te kopen voor max een miljoen. Mss daar eerst eens achter vragen, want die mannen willen bij mij nooit komen ^^
|
||||
|
|||||
|
|
#1389 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Middenvelder: In mijn 2e jaar Ritchie Kitoko gaan halen, deed het bijlange niet slecht naast Biglia. |
|||||
|
||||||
|
|
#1391 (permalink) | ||||
|
in men 3de seizoen met RSCA ben ik al zeker kampioen, en speel ik de finale tegen ManU in de EL. Liverpool is uitgeschakeld (thuis 3-2 gewonnen, uit 0-1 gewonnen) maar ik mis spijtig genoeg mijn beste centrale def. (rood tegen liverpool gepakt)
Het wordt moeilijk tegen ManU vrees ik, maar ik denk dat er wel een kans bestaat om te winnen ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1393 (permalink) | ||||
|
Tijd voor een update over mijn tweede seizoen in de League 2 (2020-2021). Nadat ik zo'n 10k over mijn loonbudget ging, is het merendeel van mijn kern vertrokken (waren contracten van 3,5-7.75k/maand) en heb nu zo'n 15 man moeten aantrekken (met wat minder zware contracten > 1 seizoen, zit nu netjes binnen mijn loonbudget) en dat doet zich nu voelen.
Eerste match nog kunnen winnen, maar na een paar nederlagen en gelijkspelen en af en toe een overwinning afgezakt een tijdje in de onderste regionen van het klassement doorgebracht (18e plaats , zelfs een speeldag op de 22e plaats). Na een paar overwinningen naar de middenmoot gestegen (15e plek zo ongeveer). Ben uitgeschakeld in de League Cup (weeral tegen Middlesbrough zoals vorig seizoen in de eerste ronde). Eerstvolgende wedstrijden zijn voor de kwartfinale van de Johnstone Paint Trophy en de FA Cup. Heb een paar jongelingen van Bayern München kunnen halen. Maar de meeste van de versterkingen zijn 18 of zo. Dus denk dat het het een doel wordt om hoogstens 8e te worden in League 2, want denk niet dat ik nog mee kan doen voor de titel of play-offs. --- Wat ik eigenlijk lange tijd opmerk is dat ik praktisch elk seizoen in sommige bekers tegen dezelfde ploegen moet (bv. in het begin in de FA Cup bijna elk jaar tegen Marine in de kwalificatieronde, nu voor het tweede jaar op rij in de League Cup tegen Middlesbrough.). Dit kan toch geen toeval meer zijn, mss een bug ?
|||||
|
|
#1394 (permalink) | ||||
|
Met mn budget van 37m (na 2e seizoen met rsca) een hoopje nieuwe spelers aangetrokken, De Bruyne, een spits en een centrale def voor in de basis, en een hoop jonge talentjes)..
Maar Safari wou zn contract niet verlengen, en zei dat hij opt einde vant seizoen sowieso vertrekt. Kheb hem dus direct op transferlijst gesmeten aangezien er een hele hoop ploegen in geïnteresseerd waren. Nu is hij voor 4.9M vertrokken naar Atl. Madrid. Bijgevolg ben ik op zoek naar een deftige LB. (of zou Lukaku deftig genoeg zijn?) Budget: 7.5M |
||||
|
|||||
|
|
#1397 (permalink) | ||||
|
Mijn Arsenal in het seizoen 2014/2015:
Moet zeggen, het draait nu heel goed voorlopig: Szczesny Azpilicueta - Vertonghen - Vermaelen - Alba Song - Ramsey Wilshere - Ganso - Hulk Leandro Damiao Als het ware sambavoetbal vooraan met mijn drie Brazilianen. ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#1399 (permalink) | ||||
|
Net mijn eerste seizoen met Club Brugge succesvol afgesloten. Op de laatste speeldag over Gent gewipt ^^
Spoiler:
En dan de beker : Spoiler:
Was de eerste match waarin ik Vydra opstelde (en tevens laatste match van het seizoen)Heb Gibson nu gekocht van United, was een vrije speler ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|