U bent hier: Home > Forum
9lives | internet

Populair: Diablo III | Hitman Absolution | Assassin's Creed 3
9Lives - rss - contact - nieuwsbrief - sitemap

9Lives - next generation gaming Log in of Registreer

Paswoord vergeten?

Ga terug   9lives - Games Forum > Games > Sport Games > Football Manager

Football Manager - Ben jij de nieuwe Mourinho?

Reageren

LinkBack Discussietools Discussie waarderen
Oud 17 februari 2012, 10:34   #1381  
wakka is offline wakka
wakka's schermafbeelding
Member
De uitwedstrijd tegen Udinese is gespeeld, en met een 1-2 winst heb ik een meer dan goede uitgangspositie om de halve finales van de EL te bereiken.
Ook werd me duidelijk dat Udinese indien nodig best makkelijk af te stoppen is. Rond de 70ste minuut (net na de 1-2) besloot ik om de deur op slot te doen en deze uitgangspositie te beschermen. Blijkbaar is Udinese dan niet meer in staat om zelfs een schot op doel te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 19 februari 2012, 09:56   #1382 (permalink)  
Vedeco is offline Vedeco
Vedeco's schermafbeelding
Crew Member
iTrader: 71 (100%)
Tegen ploegen met centrale aanvallende impulsen doe ik ook alles op slot en dat werkt meestal prima. Als ze behendige flanken hebben dan heb ik het moeilijker.
Met citaat reageren
Oud 19 februari 2012, 22:52   #1383 (permalink)  
Waelvis is offline Waelvis
Waelvis's schermafbeelding
Member
iTrader: 2 (100%)
Kben op zoek naar een vervanger voor Mbokani...

Budget = 14M (maar tis einde seizoen, dus nieuw budget zal spoedig bekendgemaakt worden)

En ook versterking voor het middenveld zou welkom zijn (beter dan Biglia, Marecek, Kljestan en Kouyaté)

Laatst gewijzigd door Waelvis; 19 februari 2012 om 23:17
Met citaat reageren
Oud 19 februari 2012, 23:14   #1384 (permalink)  
Member
Trouwens net mn 2e seizoen met RSCA erop zitten.

In de beker uitgeschakeld door Standard in halve finale.

Kampioen geworden, 1 puntje voorsprong op Standard. Na reguliere competitie had ik 14ptn voorsprong, maar door vermoeidheid/blessures veel punten nog laten liggen.

Ook EL gewonnen. 3es geeïndigd in CL (groep met Tottenham, Partizan en Lyon). Dan in EL Hannover (3-0, 1-2), Espanyol (2-1, 1-1), Arsenal (2-1, 3-3), Malaga (2-2, 1-0) en Sporting S.A.D (1-0)
Met citaat reageren
Oud 20 februari 2012, 07:52   #1385 (permalink)  
Misterblort is offline Misterblort Stuur een bericht via Skype™ naar Misterblort
Misterblort's schermafbeelding
Member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht

Budget = 14M (maar tis einde seizoen, dus nieuw budget zal spoedig bekendgemaakt worden)

En ook versterking voor het middenveld zou welkom zijn (beter dan Biglia, Marecek, Kljestan en Kouyaté)
Middenvelders heb ik gekocht bij Boca juniors en ook gewoon Praet opgesteld.. das echt ne goeien
Als spits kunde Gianni Bruno ook proberen kopen, zal ni zo duur zijn en is zeker goed!
Scouten scouten en nog is scouten e
Met citaat reageren
Oud 20 februari 2012, 11:17   #1386 (permalink)  
Teriyaki is offline Teriyaki
Teriyaki's schermafbeelding
Member
Vossen deed het bij mij erg goed als vervanger van Mbokani, als die nog haalbaar is voor je tenminste...
Met citaat reageren
Oud 20 februari 2012, 11:54   #1387 (permalink)  
wakka is offline wakka
wakka's schermafbeelding
Member
Alan is bij mij gekomen als vervanger van mbokani, en die heeft er een super seizoen opzitten nu. Maar er zijn er hier die er constant in slagen om topspelers weg te kopen voor max een miljoen. Mss daar eerst eens achter vragen, want die mannen willen bij mij nooit komen ^^
Met citaat reageren
Oud 20 februari 2012, 11:59   #1388 (permalink)  
Gleke is offline Gleke
Gleke's schermafbeelding
Member
josé alegre heb ik gratis aangetrokken na 2 seizoenen en die is wel goed.

Laatst gewijzigd door Gleke; 20 februari 2012 om 12:37
Met citaat reageren
Oud 20 februari 2012, 14:29   #1389 (permalink)  
Audiosonic is offline Audiosonic
Audiosonic's schermafbeelding
Member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht

Yaya Sanogo, gaat misschien wel nog een seizoen nodig hebben om er echt te staan, maar die is in mn huidig game ondertussen al 12m waard, en is net topschutter geworden van de competitie met 37 doelpunten.

Middenvelder: In mijn 2e jaar Ritchie Kitoko gaan halen, deed het bijlange niet slecht naast Biglia.
Met citaat reageren
Oud 20 februari 2012, 14:40   #1390 (permalink)  
Misterblort is offline Misterblort Stuur een bericht via Skype™ naar Misterblort
Member
En hou aub Suarez vast die heeft bij mij in 1 seizeon 65 goals gemaakt waarvan 42 in de competitie..
was seizoen 2016-2017 maar de 2 vorige seizoenen deed hem het ook zeker ni slecht!
Met citaat reageren
Oud 22 februari 2012, 10:32   #1391 (permalink)  
wakka is offline wakka
wakka's schermafbeelding
Member
in men 3de seizoen met RSCA ben ik al zeker kampioen, en speel ik de finale tegen ManU in de EL. Liverpool is uitgeschakeld (thuis 3-2 gewonnen, uit 0-1 gewonnen) maar ik mis spijtig genoeg mijn beste centrale def. (rood tegen liverpool gepakt)

Het wordt moeilijk tegen ManU vrees ik, maar ik denk dat er wel een kans bestaat om te winnen
Met citaat reageren
Oud 22 februari 2012, 10:40   #1392 (permalink)  
Cpt. Caparzo is offline Cpt. Caparzo Stuur een bericht via MSN naar Cpt. Caparzo
Cpt. Caparzo's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 1 (100%)
Nadat ik gisteren Napoli eens zag spelen, denk ik dat ik die ploeg eens ga gebruiken in FM!
Met citaat reageren
Oud 22 februari 2012, 19:01   #1393 (permalink)  
Tracktor19 is offline Tracktor19
Tracktor19's schermafbeelding
Member
Tijd voor een update over mijn tweede seizoen in de League 2 (2020-2021). Nadat ik zo'n 10k over mijn loonbudget ging, is het merendeel van mijn kern vertrokken (waren contracten van 3,5-7.75k/maand) en heb nu zo'n 15 man moeten aantrekken (met wat minder zware contracten > 1 seizoen, zit nu netjes binnen mijn loonbudget) en dat doet zich nu voelen.
Eerste match nog kunnen winnen, maar na een paar nederlagen en gelijkspelen en af en toe een overwinning afgezakt een tijdje in de onderste regionen van het klassement doorgebracht (18e plaats , zelfs een speeldag op de 22e plaats). Na een paar overwinningen naar de middenmoot gestegen (15e plek zo ongeveer).
Ben uitgeschakeld in de League Cup (weeral tegen Middlesbrough zoals vorig seizoen in de eerste ronde). Eerstvolgende wedstrijden zijn voor de kwartfinale van de Johnstone Paint Trophy en de FA Cup. Heb een paar jongelingen van Bayern München kunnen halen. Maar de meeste van de versterkingen zijn 18 of zo. Dus denk dat het het een doel wordt om hoogstens 8e te worden in League 2, want denk niet dat ik nog mee kan doen voor de titel of play-offs.
---
Wat ik eigenlijk lange tijd opmerk is dat ik praktisch elk seizoen in sommige bekers tegen dezelfde ploegen moet (bv. in het begin in de FA Cup bijna elk jaar tegen Marine in de kwalificatieronde, nu voor het tweede jaar op rij in de League Cup tegen Middlesbrough.). Dit kan toch geen toeval meer zijn, mss een bug ?
Oud 22 februari 2012, 19:58   #1394 (permalink)  
Member
Met mn budget van 37m (na 2e seizoen met rsca) een hoopje nieuwe spelers aangetrokken, De Bruyne, een spits en een centrale def voor in de basis, en een hoop jonge talentjes)..

Maar Safari wou zn contract niet verlengen, en zei dat hij opt einde vant seizoen sowieso vertrekt. Kheb hem dus direct op transferlijst gesmeten aangezien er een hele hoop ploegen in geïnteresseerd waren. Nu is hij voor 4.9M vertrokken naar Atl. Madrid.

Bijgevolg ben ik op zoek naar een deftige LB. (of zou Lukaku deftig genoeg zijn?)

Budget: 7.5M
Met citaat reageren
Oud 22 februari 2012, 20:27   #1395 (permalink)  
puni is offline puni Stuur een bericht via MSN naar puni
puni's schermafbeelding
Member
Diogo deed het bij mij altijd goed. Lukaku daarentegen nooit geëvolueerd tot materiaal dat Anderlecht waardig is.
Met citaat reageren
Oud 22 februari 2012, 20:31   #1396 (permalink)  
Snoeckers is offline Snoeckers Stuur een bericht via MSN naar Snoeckers
Snoeckers's schermafbeelding
Approved 9-lifer
iTrader: 48 (100%)
Probeer Jack Robinson te lenen van Liverpool met een optie tot aankoop (of eventueel eerst alleen lenen). Wordt echt een beest en bij liverpool wordt hij toch nooit gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 22 februari 2012, 21:02   #1397 (permalink)  
Lamsednav is offline Lamsednav Stuur een bericht via MSN naar Lamsednav
Lamsednav's schermafbeelding
Approved 9-lifer
Mijn Arsenal in het seizoen 2014/2015:

Moet zeggen, het draait nu heel goed voorlopig:

Szczesny
Azpilicueta - Vertonghen - Vermaelen - Alba
Song - Ramsey
Wilshere - Ganso - Hulk
Leandro Damiao

Als het ware sambavoetbal vooraan met mijn drie Brazilianen.
Met citaat reageren
Oud 22 februari 2012, 21:03   #1398 (permalink)  
wakka is offline wakka
wakka's schermafbeelding
Member
In de allerlaatste minuut van de verlengingen de 1-2 tegengekregen van ManU. spijtig maar helaas ik was me net aan het voorbereiden (had net hiervoor wissels doorgevoerd met het oog op penaltys)
Met citaat reageren
Oud 23 februari 2012, 11:19   #1399 (permalink)  
TheRedDevils is offline TheRedDevils Stuur een bericht via Instant Messenger naar TheRedDevils
TheRedDevils's schermafbeelding
Approved 9-lifer
Net mijn eerste seizoen met Club Brugge succesvol afgesloten. Op de laatste speeldag over Gent gewipt ^^
Spoiler:

En dan de beker :
Spoiler:

Was de eerste match waarin ik Vydra opstelde (en tevens laatste match van het seizoen)

Heb Gibson nu gekocht van United, was een vrije speler
Met citaat reageren
Oud 23 februari 2012, 13:17   #1400 (permalink)  
Member
Spitske die ik vorig seizoen had uitgeleend aan Brussels om te spelen. Nu gaak em wel houden als targetman

Zijne spitsbroeder voor volgend seizoen

Suarez gaat verkocht worden
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten