Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Cliffs of Dover

Member Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    1

Cliffs of Dover

Hallo,

Mijn neef en ik zouden terug graag wat Sturmovik spelen (wij zijn nooit die-hard simmers geweest ofzo) en zagen op youtube dat er ondertussen een nieuwe IL2 verschenen is: Cliffs of Dover.

De moeie? Spel ziet er imo wel fantastisch uit. Maar google leerde me dat er wel wat problemen waren met dit spel (op vlak van performance bijvoorbeeld). Hoe is het daar ondertussen mee gesteld?

Alle informatie & ervaringen zijn welkom. Alvast bedankt!

B.T.

iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    1
    Nobody? Anybody?

Approved 9-lifer Eagle-Eye's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Je kunt hier en hier eens kijken naar namen die nog actief zijn in de IL-2-scene.

Voor zover ik weet was Il2 CoD een teleurstelling toen het uitkwam, maar heb het zelf nooit gespeeld, dus geen first-hand ervaringen mee...

Member conflict's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heb het spel gekocht

geen dynamic campaign wat een grote teleurstelling was.
    de campaign die er wel is zijn eigenlijk gewoon wat losse missies die niet zo hard boeien

performance problemen zijn er nog maar al een pak verbeterd

de orginele il2 speelde in mijn ogen toch veel leuker

grootste probleem dat ik nog had was dat ik mijn conversion niet in orde kreeg waardoor mijn wingmounted mgs gewoon rechtdoor schoten.

multiplayer heeft wel een paar goede punten maar begin maar al op te zoeken hoe je je type vliegtuig moet starten want dat is niet simpel meer.

grafisch wel heel mooi maar je hebt een zware computer nodig om het deftig te kunnen draaien.

voor mij was deze game een gemiste kans maar heb me er toch een even mee kunnen amuseren.

Member noccy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Downloadversie van Cliffs of Dover is momenteel maar 6€ bij Game.co.uk . Krijgt een key die rechtstreeks op Steam activeert en voor die prijs kan je amper sukkelen.
    Buy IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover on PC Games | Free UK Delivery | GAME

Qua performance is het nog altijd een zwaar spel, maar zeker speelbaar op een systeem rond de recommended specs.
    Performance patch die al lang in de maak is is ook bijna klaar, dus dan zou alles al beter moeten draaien.
    Friday Update, April 13, 2012 - Official 1C Company forum

Approved 9-lifer BlueSkyraider's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Hoe zit het ondertussen met de prestaties en graphics en bugs ondertussen bij deze?

iTrader
    6 (100%)
    Hmm, moeilijk te zeggen...sommigen klagen nog altijd steen en been terwijl anderen zich goed amuseren.

Beta 1 van de performance patch is uit en heeft 99% van de CTD's verholpen. FPS is ook iets hoger maar voorlopig zijn enkele effects nog disabled (zoals wolken, MG-hits, DX9 support). Hier zijn ze dus nog aan het werken en hun plan is om (hopelijk) volgende week beta 2 te kunnen vrijgeven. Als deze dan door de community getest is en verdere bugs opgelost raken komt de patch op steam en autoupdate iedereen zijn spel.
    Ook komen er nieuwe spits en hurricanes uit met 100 octaan benzine wat de online balance goed zal doen.

Friday Update, June 08, 2012 - Official 1C Company forum

Als je een offline speler bent is alles maar magertjes (crazy AI, korte campaigns,...) maar online valt het best mee..al is de community nog altijd kleiner als die van 1946 en zijn er maar een paar goede servers.

Performance gewijs zou ik er niet aan beginnen zonder 64bit win 7 (geen 32bit en al zeker geen XP), een >3GHZ quadcore, 4GB RAM en een 560Ti of beter (hoe meer VRAM hoe liever).
    Er zijn regelmatig sales waar je het voor enkele € kunt oppikken, zo betaal je tenminste niet de volle pot mocht het je tegenvallen.

Ze zijn nu al aan de opvolger bezig en zullen die later deze maand officieel aankondigen. Geruchten doen de ronde dat het een MMO wordt ,zoals World of Planes of Warthunder. Enige wat zeker is is dat het zich over Rusland zal afspelen.

Tot slot nog 2 vids om te tonen hoe het er ingame uitziet

Collective fear stimulates herd instinct, and tends to produce ferocity toward those who are not regarded as members of the herd.

[B]Rocketeer : neen, alcohol is geen drug

Crew Member epsilon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    nice vids

Member Draaksken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    nog maar weekje bezig .. op de ATAG full realisme .. daarjuist eindelijk men eerste bomber neergehaald .. wat een achievement

iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    1
    Iemand die weet waar ie goedkoop staat?

iTrader
    6 (100%)
    Niet echt momenteel, beste wat'k kan vinden is 15£ voor de CE als ge een brit kent die wilt bestellen voor u.
    Kunt dan de key ingeven op steam eens het bij hem toekomt..en als ge echt wilt hem de CE box laten opsturen.

IL2 - Pre-order

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten