Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: X-Plane 10

Member jads's schermafbeelding
    iTrader
    0

X-Plane 10

Enkele dagen geleden heb ik het spel eindelijk ontvangen. De 8 DVD's zitten in een stevige metalen doos met een '(mini)manual' en een 'quick start' gids.
    Het installeren van de 8 DVD's nam 2 uur en 20 minuten in beslag !
    Ik werk nog steeds met Windows XP en bij het opstarten van het spel kreeg ik een foutmelding dat ik moest beschikken over 3 GB geheugen ! Via een wijziging in het 'boot.ini' bestand is dit aan te passen maar dan start geen enkel van mijn andere games nog op en telkens liggen 'prutsen' aan dit bestand doe ik liever niet. Ik zal dus noodgedwongen moeten wachten tot ik ooit een nieuwe PC koop om het spel echt 'goed' te kunnen spelen, ... jammer !!
    Laatst gewijzigd door jads; 28 februari 2012 om 09:45

Approved 9-lifer passero's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    En voor de rest... Hoe speelt het. Heb je vroeger FS9 of FSX (of andere) gespeeld? Kan je vergelijken?
    Nu dat MS geen deftige FS meer gaat maken lijkt X-Plane wel een goeie opvolger. Hoe zit het met de kwaliteit van de vliegtuigen, addons,...

iTrader
    0
    Daar ik maar over een PC beschik die amper aan de minimum systeemeisen voldoet kan ik deze game niet echt naar waarde beoordelen.
    Ik heb zowel FSX als X-Plane in mijn bezit maar ik heb niet echt een favoriet. Nu echter Microsoft Flight niet veel bijzonders schijnt te zullen worden is een overstap naar X-Plane vrij logisch, voor mij althans.
    De kwaliteit van de vliegtuigen is prima en ook aan add-ons (gratis en/of betalend) geen gebrek.
    Laatst gewijzigd door jads; 29 februari 2012 om 16:56

Approved 9-lifer passero's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    kga eens de demo installeren. Mijn laptop moet dat wel aankunnen

iTrader
    0
    Op www.x-plane.com/news (berichtgeving van 24 maart 2012) kan je een filmpje bekijken dat een vergelijking (op grafisch vlak) laat zien tussen Flight, FSX en X-Plane 10.
    De drie getoonde programma's gebruiken vergelijkbare grafische settings en geen add-ons.
    Laatst gewijzigd door jads; 23 april 2012 om 12:37

Crew Member epsilon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    interessant,thx!

iTrader
    0
    Ook de 'Press Release' (berichtgeving van 1 april 2012) is het lezen waard.
    Laatst gewijzigd door jads; 23 april 2012 om 16:24

Approved 9-lifer Eagle-Eye's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jads Bekijk bericht
    Ook de 'Press Release' (berichtgeving van 1 april 2012) is het lezen waard.
    OMG, ik heb me kapot gelachen. xD

Member
    iTrader
    0
    Pijnlijk voor Microsoft als ze dat zien en lezen, niet ?

Ik ga misschien toch maar eens overstappen op X-plane...

Alleen jammer dat al het geld ge in FSX gestoken hebt dan zo goed als weggegooid is

Approved 9-lifer Eagle-Eye's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    Pijnlijk voor Microsoft als ze dat zien en lezen, niet ?

Ik ga misschien toch maar eens overstappen op X-plane...

Alleen jammer dat al het geld ge in FSX gestoken hebt dan zo goed als weggegooid is
    Ze hebben niets meer gedaan dan een goede beschrijving gegeven van wat zo goed als iedereen die ook maar iets kent van Flight Sims, denkt.

Microsoft weet zelf ook maar al te goed dat de reacties uit de FS-community zowat unaniem negatief zijn. Al vanaf het eerste moment dat Flight werd aangekondigd waren er al mensen die kritiek hadden, en die groep is alleen maar gegroeid toen bekend werd dat het geen FS9/FSX-opvolger zou worden.
    Waarschijnlijk zaten ze toen helaas al veel te ver in hun MS Flight om het project stop te kunnen zetten en er hun hele garderobe aan te scheuren, dus hebben ze toch maar hun halfbakken poging gereleased. Ik vermoed dat ze ondertussen hopen om toch minstens nog break-even te draaien, maar dat de hoop op meer zo goed als weg is.

Op zich ben ik daar niet echt rouwig om, aangezien Flight voor mij een blamage is in de Microsoft-games die iets met vliegen te maken hebben, maar ik vrees dat er hierdoor misschien geen budget zal zijn om een nieuwe volwaardige MS FS te maken, en dat is wel jammer. Competitie is altijd gezond, en AeroFly en Prepar3D zijn nog lang niet volwassen genoeg om met X-Plane de strijd aan te kunnen gaan.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten