Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Member Mista Molla's schermafbeelding
    iTrader
    13 (88%)

[Question Add On] Beste/Tofste Moderne Fighter Sim

Hey,

Vriend van mij heeft onlangs de Thrustmaster Cougar ensemble gekocht, die exacte replica van een F-16 joystick. Nu dat we FSX & FSX Acc. beugespeeld zijn zoeken we de tofste F-16 fighting game. Falcon 4.0 heb ik jaaaaren geleden eens (toen ik nog 98 hadà dus i denk dat dat een beetje out-dated is.

Ik heb iets gehoord over Lock-On, maar zou graag de mening van fervente hobbysten horen...

Mvg,

Approved 9-lifer Eagle-Eye's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Beste moderne Fighter Sim is toch wel nog steeds Falcon 4 als je op zoek gaat naar een realistische Fighter Sim, zeker met F16. Ikzelf speel Falcon 4.0 Allied Force, en ben er zeer content van, maar er zouden betere (lees: realistischere) Falcons bestaan qua flight dynamics (weet niet meer of dat nu Red Viper, Open Falcon, Falcon 4.5, ... is)

LOMAC heeft geen F-16 flyable (standaard), wel een A10 en F-15. Je kan een F-16 implementeren door add-ons, maar dan moet je wel blijven vliegen met F-15 cockpit, tenzij daar ondertussen iets voor gevonden is door de mod-community. Is in vergelijking met Falcon wel vrij arcade. Zo is er bv. nx clickable in de cockpit. Flight dynamics zijn ook wat te stabiel (bv. aan 800km/h onder een brugje van 7m hoog vliegen met je toestel van 5m hoog zonder crash, is perfect mogelijk mits een half uurtje training)

Fighter Ops is een Modern Flight Fighter Sim waar iemand die actief is op dit forum (BelgianTiger_5) aan meewerkt. Voor zover ik het volg en gesnapt heb, wordt het eigenlijk een militaire versie van Microsoft Flight Simulator, waarin je dus over heel de wereld amok kan gaan maken in je F-16. Is nog relatief weinig over bekend (denk ik), maar ziet er wel top uit. Zie ook dit forum voor alle updates (laatste hier te vinden)

Member Mista Molla's schermafbeelding
    iTrader
    13 (88%)
    Bedankt voor de uitleg!
    Maar moet niet specifiek een F16 cockpit zijn ze, gaf gewoon een voorbeeld. Dus wat ik zoek is gewoon een toffe/moet niet té realistische fightergame zijn. Ik ga Lock-On eens proberen denk ik...

Approved 9-lifer Zelete's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Ja, probeer het gewoon eens

Ligt misschien voor 5 EUR of minder in de bakken ergens

Approved 9-lifer FuLcRuM's schermafbeelding
    iTrader
    124 (96%)
    Weblogs
    1
    zeker wel zien dat je Lock On Gold hebt!
    Daar zit Flaming Cliffs bij en da's de beste versie die kan hebben.

Geen (of toch weinig) bugs meer, goed schademodel, etc...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten