|
|
#2821 | ||||
|
Gotti (1996)
8/10 Toch een goede film over het leven van de bekende maffia baas John Gotti. Aangezien hij van HBO was speelde er uiteraard een deel acteurs van The Sopranos mee . Aanrader als je van het genre houdt |
||||
|
|||||
|
|
#2824 (permalink) | ||||
|
Safe House:
Teleurstellend, langdradig, zwakke personages, slecht geregisseerd, supershaky cam. Een lelijke en saaie film dus. Op zich waren Reynolds en Denzel zeker niet slecht maar de dialoog was saai en hun personages waren gewoon niet uitgewerkt dus ze hadden weinig om mee te werken. Ik had me verwacht aan een deftige brainless action flick maar zelfs daar kwam het niet in de buurt. 3/10 |
||||
|
|||||
|
|
#2835 (permalink) | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#2836 (permalink) | ||||
|
Naar Rabat beltegoed overmaken. Je weet wel die film over die gast die zijn de auto van zijn vader naar Marokko stuurt. Maffe film.. de soundtrack is trouwens beter.
Laatst gewijzigd door Davied; 5 april 2012 om 14:05 |
||||
|
|||||
|
|
#2837 (permalink) | ||||
|
Frenzy (1972): Je had gelijk PBR, een totaal andere Hitchcock krijgen we hier te zien. Veel explicieter en gewaagder dan zijn vorige films imo. Toch ook een paar keer goed gelachen met die eetscènes bij dat koppel thuis
![]() Hugo (2011): Toch eens kijken waarom deze film zoveel lof krijgt, en ik heb het me niet beklaagd. Heerlijke sfeer straalt deze uit Imo verdient deze film zeer terecht zoveel Oscarnominaties.A Single Man (2009): Mooie film, Colin Firth speelt echt sterk hierin. |
||||
|
|||||
|
|
#2838 (permalink) | ||||
|
The Ghost Writer
Polanski toont dat hij een meester is in wat hij doet. In se is dit geen perfecte film, maar de spanning zit er van begin tot eind in. Ook al weet je niet echt goed wat er verborgen is, van een paar scenes gaat een dreiging uit die je op niet veel andere plekken vindt. |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|