|
||||||
| Films & DVD's - Discussieer hier naar hartelust over de meest recente films en dvd's. .. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#4 (permalink) | ||||
|
Jurassic Park 3
Ondanks de vele kritiek vind ik het toch een aangename film. Natuurlijk zijn er wel wat bedenkingen bij.. communicerende raptors, die "kleine" die daar alleen 8weken overleeft, etc. Maar in zo'n films moet je dat relativeren vind ik. Positieve kant is dan weer de terugkeer van Sam Neill. Dus zoals ik al zei: een aangename avonturenfilm, die de eerste zeker niet overtreft, maar er ook geen afbreuk aan doet. Laatst gewijzigd door dragjeh; 16 augustus 2009 om 14:11 |
||||
|
|||||
|
|
#6 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
) en dat merk je enorm hard vind ik. 't Is nog altijd een leuke avonturenfilm voor een avondje hersenloos vertier maar 't is de naam 'Jurassic Park' toch niet waardig vind ik. Het typische JP-gevoel ontbreekt gewoon volledig.Ieder zijn mening uiteraard. |
|||||
|
||||||
|
|
#7 (permalink) | ||||
|
Nochtans ziet ge in den 3e ook dinosaurussen ook achter mensen lopen en zo af en toe een schoon tafereelke waarbij ge de dinosaurussen ziet eten/drinken en voor een schoon landschap bij elkaar staan en zegt: ooooooo zo moooooi en schattig tralala tralalie, en dan komt dat bekend deuntje van john williams er nog bij en dan zeggen we nog meer opgewonden: omg das nog mooier, waaaaawie tralala tralalie
|
||||
|
|||||
|
|
#9 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#11 (permalink) | ||||
|
The Gift (Echalon Conspiracy) 9/10. Zeer geslaagd verhaal en goeie cast.
City Of Ember 7/10. Doet me teveel denken aan een dozijn andere films. Niet slecht, maar toch ook niet denderend. He's Just Not That Into You 8/10. Niet echt de genre dat ik elke week ga huren maar mijn madam vroeg ook eens iets voor haar . Nu een zeer mooi verhaal met een suppercast. |
||||
|
|||||
|
|
#12 (permalink) | ||||
|
Misschien daarom dat ik de 3de de beste vind. Niet teveel Ingen gezever, gewoon een rasechte big budget PG-13 survival monsterfilm. We moeten van punt A naar punt B te zien geraken, maar daar tussenin zitten heel veel boze monsters...
|
||||
|
|||||
|
|
#13 (permalink) | ||||
|
X-Men Origins: Wolverine
Kon er wel van genieten. Actiescènes zaten zeer goed in mekaar. Liev Schreiber als Sabretooth is zalig! Enige minpunt was de mindere uitwerking en korte speeltijd van enkele karakters (Blob, Bolt, Wraith...). 6,5-7/10 |
||||
|
|||||
|
|
#18 (permalink) | |||||
|
Citaat:
... maar ik begrijp wat je bedoelt ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#19 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#20 (permalink) | ||||
|
Planet terror. .Deze film van Rodriguez is zo over den top dat hij bangelijk goed is.Ook Bruce Willis had hier een bijrol samen met Tarrentino.
|
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| examenstress, the hidden |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/films-dvds/665231-welke-film-heb-je-vandaag-gezien-en-wat-vond-je-ervan-16-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| jeeja - Page 4 | BoardReader | This thread | Refback | 18 februari 2010 13:53 | |
| mesrine | BoardReader | This thread | Refback | 1 december 2009 18:01 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|