|
|
#61 | ||||
|
|
Dit weekend nog exact hetzelfde gezegd tegen ne maat. Ik heb mij ook nog verrassend goed geamuseerd met die film, maar een goede film zal ik het nooit noemen.
|
||||
|
|||||
|
|
#62 (permalink) | ||||
|
The Thing
Horrorfilms zijn nu niet mijn favoriete genre maar deze moest ik eens gezien hebben. En ik ben er heel blij om. Het is een fantastische film waar het psychologische aspect centraler staat dan het louter overleven. Je bent constant aan het meeraden wie nu infected is en wie niet. Ook vond ik hem veel minder angstaanjagend dan ik verwachte. The Thing in zijn natuurlijke vorm zag er heel goed uit dmv de oude FX technieken, moet zeker niet onderdoen voor de hedendaagse CGI vind ik persoonlijk. Al denk ik wel dat men de film angstaanjagender kan maken met de hedendaagse technieken. Maar dat was de regisseur zijn hoofddoel niet had ik zo het gevoel. Dikke aanrader! 8/10 |
||||
|
|||||
|
|
#63 (permalink) | ||||
|
ok, kzal eerlijk. kheb hem nooit gezien. maar check this out:
YouTube - The best and most ridiculous fight ever filmed. |
||||
|
|||||
|
|
#65 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Dit maakte het gewoon perfect. Schitterende soundtrack van Ennio Morricone imo. |
|||||
|
||||||
|
|
#66 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#68 (permalink) | ||||
|
Il buono, il brutto, il cattivo (extended version)
Een drie uur durend meesterwerk van Leone, waarin hij het genre Spaghettiwestern bijna perfectionneerd. Van de algemene kwaliteit (je zou echt niet zeggen dat deze film van '68 is), de close-ups en ander camerawerk, de cinematografie, de sfeer, de spanningsopbouw (veel moderne films kunnen hier nog iets van leren!), het acteerwerk en de personages tot het verhaal en de afwikkeling (man, dat eindduel, fenomenaal gewoon); alles voelt juist aan. Toch nog een puntje van kritiek: de openingscene en de muziek zijn iets minder memorabel dan Once Upon A time en ook het dubben bij de film is ietwat spijtig. 9/10 |
||||
|
|||||
|
|
#69 (permalink) | ||||
|
The Last House On The Left
Trailer bekeken en tzag er wel goed uit. De film zelf was ook goed! Mooi uitgewerkt verhaal, tis eens iets anders. Wat ik wel vond, dat er soms veel stille momenten waren, sommige scenes duurden wat te lang* en andere waren dan weer snel gedaan. Het begin van de film kwam ook wat traag opgang vond ik. * Spoiler:
|
||||
|
|||||
|
|
#70 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#71 (permalink) | ||||
|
Aeon Flux
Normaal ben ik een "sucker" voor dit soort ut/dystopische cyberpunk flicks, maar deze trok echt op NIKS. Saai, een matig interessant verhaal vol met gaten en clichés, nutteloze en vrij debiele actiescenes, zwak acteerwerk, onlogische en ronduit belachelijke scenes (de ene moment wordt iemand neergeschoten, de volgende scene huppelt hij rond alsof niks gebeurt is, een assassin die wit draagt tijdens een nachtelijke missie: WHAT THE FUCK ????, ...), een totaal gebrek aan enige vorm van maatschappijkritiek (iets wat je bij deftige films in dit genre altijd terug vindt, zelf in een film als Equilibrium), bij momenten afgrijselijke montage en camerawerk; ik kan zo nog even blijven doorgaan, maar ik zie er het nut niet van in. De film heeft wel enkele coole visuele effecten en technologieën, maar daar blijft het bij. Als je tevreden bent met een zoveelste inhoudloze Hollywood actiefilm of wil geilen op het lichaam van Charlize Theron, dan kom je hier misschien aan je trekken. Voor al de rest: mijden als de pest 2,5/10 |
||||
|
|||||
|
|
#72 (permalink) | ||||
|
mega shark vs giant octopus.
waar moet je beginnen? mensen gaan dood en dan zie je plots in een andere rol spelen. 90% van de scene's bestaan uit beelden die ze 2 sec ervoor hebben getoond uit een iets ander standpunt de grote van de monsters varieert iets teveel naar mijn zin decor uit een militaire basis is het spiegelbeeld van een japanse duikboot. veel gesprekken doen u denken aan een oud c&c game. 10 min aan een stuk een duikboot tonen en als hij dreigt te zinken hangt hun kleine sub er plots weer onder zodat ze kunnen ontsnappen. mensen die een frame knal in het midden van het scherm poppen. nogal veel flitsend en van de hak op de tak springend materiaal om alles wat spannender te maken. ..... en toch geef ik het een 7/10 omdat ik nog maar zelden zo heb zitten lachen met een film |
||||
|
|||||
|
|
#77 (permalink) | ||||
|
how to lose friends and alienate people
zalige film, paar keer goed moeten lachen. ENG-A-LAND ENG-A-LAND, come on orlande you used to be british! megan fox 'k zou jullie allemaal een trage en pijnlijke dood laten sterven om 5 minuutjes te fliekflooien met die madam8/10 |
||||
|
|||||
|
|
#79 (permalink) | ||||
|
Wel aan te raden: de Aeon Flux animatieserie... Die film laat mij ook nogal koud en heeft behalve een paar namen en ideeën niet zo gek veel te maken met de animatieserie. Die is lekker absurd, sexy en behoorlijk gewelddadig, wat geen van allen terug te vinden was in de film...
|
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| examenstress, the hidden |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/films-dvds/665231-welke-film-heb-je-vandaag-gezien-en-wat-vond-je-ervan-16-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| jeeja - Page 4 | BoardReader | This thread | Refback | 18 februari 2010 13:53 | |
| mesrine | BoardReader | This thread | Refback | 1 december 2009 18:01 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|