|
||||||
| Films & DVD's - Discussieer hier naar hartelust over de meest recente films en dvd's. .. |
![]() |
| LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#4301 | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#4303 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#4307 (permalink) | ||||
|
Donnie Brasco
Superprestaties van Depp en Pacino in een film waarin de wereld van de maffia vanuit een verfrissend nieuwe hoek bekeken wordt. Interessante en goed uitgewerkte karakters. Boeide van de eerste tot de laatste minuut. 8/10 Foget aboutit ! |
||||
|
|||||
|
|
#4309 (permalink) | ||||
|
Ik vind het raar dat Magnolia zo vaak wordt geassocieerd met Tom Cruise eigenlijk. Is dat gewoon omdat hij zo bekend is? Het is inderdaad een van zijn beste rollen, dat vind ik ook, maar zijn rol en zijn acteerprestatie vormen echt maar een miniem aandeel van het genie van Magnolia imo.
|
||||
|
|||||
|
|
#4310 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ikzelf vond John C. Reilly eigenlijk de beste. |
|||||
|
||||||
|
|
#4311 (permalink) | ||||
|
Ja misschien, wel. Hij is inderdaad een zeer memorabel figuur. Toen ik Magnolia voor het eerst zag was dat mijn favoriet. Maar enkele jaren later begon mijn interesse voor de film te groeien omdat ik absoluut terug die intro wou zien, en toen ik hem opzette en Tom Cruise zag dacht ik in mezelf van "juuust! Tom Cruise speelt hier ook in, da was ik vergeten" terwijl ik mij John C. Reilly, Willam H. Macy, Julianne Moore en Philip Seymour nog perfect kon herinneren.
Mijn favoriet personage kan ik niet direct kiezen, maar mijn favoriet stuk (buiten de intro ) is de monoloog van Big Earl Partridge. |
||||
|
|||||
|
|
#4314 (permalink) | ||||
|
Taking Care of Business
Een heerlijke komedie/feelgood film. James Belushi op zijn best, I love the guy. Hij is voor mij zowat de blanke Eddie Murphy. Ook al heb ik niet echt strike gelegen, toch heb ik de hele film bekeken met een smile op mijn gezicht. Ook Loryn Locklin was zeker te pruimen. ![]() 9/10 |
||||
|
|||||
|
|
#4315 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#4316 (permalink) | ||||
|
had mij gisteren beetjer verveeld daardoor veel filmen gezien
four christmas: 8/10 een leuke komedie ninja assassin: 7/10 als je veel van bloed houdt is dit de film goede vechtscenes verhaal is iets minder book of eli: 8/10 leuk verhaal goed aktie ook een van de betere films van 2010 momenteel daybreakers : 6/10 film op zich is ni slecht ma weinig aktie en een slecht einde vond ik |
||||
|
|||||
|
|
#4317 (permalink) | ||||
|
(500) Days of Summer
Pf kweet niet goed wat ik er van moet denken. Langs ene kant vond ik het verhaal vrij goed infeite, acteerprestaties waren ook in orde maar voor een regisseur die lang bezig is geweest met muziekvideo's gaat het met de score van de film toch dik de mist in ze. Twas soms wat té veel muziekvideo ipv film, muziek was soms te uitdrukkelijk aanwezig ook ipv versterkend in de achtergrond. Twas in elk geval geen typische romantische komedie of whatever enkel spijtig van het de soundtrack dus voor mij, khoor de muziek wel graag, het komt gewoon onnatuurlijk over imo. Spijtige zaak want voor de rest heb ik er wel van genoten. Khoop dat Webb in het vervolg wat minder de nadruk op muziek legt, we zullen zien wat hij met Spider Man doet ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#4319 (permalink) | ||||
|
dazed and confused: zalige komedie, kvind et echt jammer dat wij zo geen cultuur hebben
Alleen daarvoor al zou ik in US een jaartje studeren. En hoeveel (jonge) sterren speelden er wel niet mee in die film?! |
||||
|
|||||
|
|
#4320 (permalink) | ||||
|
I Am Legend
voor de tweede maal. Ik heb mijn mening over een pure 28 Days Later-kloon herzien. De film haalt wel veel elementen uit 28 Days. Maar de kern ligt toch eerder op het eenzaam zijn dan op het effectieve virus-verhaal (vooral het eerste deel van de film dan). Will's dialogen tegen zijn hond zijn zo overtuigend dat je de hond bijna als een persoon gaat zien. Wel gedragen de geïnfecteerden zich ietsje te slim naar mijn mening. I Am Legend kan lang niet tippen aan 28 Days Later, maar heeft wel met enkele elementen eruit iets moois afgeleverd. 7 (of 6.5)/10
|
|||||
![]() |
| Labels |
| examenstress |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/films-dvds/665231-welke-film-heb-je-vandaag-gezien-en-wat-vond-je-ervan-16-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| jeeja - Page 4 | BoardReader | This thread | Refback | 18 februari 2010 13:53 | |
| mesrine | BoardReader | This thread | Refback | 1 december 2009 18:01 | |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (1 leden en 1 gasten) | |
| boogje |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|