|
||||||
| Films & DVD's - Discussieer hier naar hartelust over de meest recente films en dvd's. .. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#21 | |||||
|
|
Citaat:
Ok, je moet alles in zijn context bekijken en zoiets was ten tijde van JP nog nooit eerder vertoond. Dus ergens is het ook logisch dat de tweede film en de derde film dat niet meer overklassen. Maar toch...Overdaad schaadt in sommige gevallen en die vlieger gaat op voor de derde film, wat mij betreft dan toch. Die Spinosaurus (nog groter en gevaarlijker dan de T-rex ), vliegende dino's, gay raptors,... En 't feit dat gans die film in studio is opgenomen merk je imo ook. Mss dat dat voor de eerste twee films ook wel zo is maar toch, bij die derde film merkte ik dat wel. En CGI, allemaal goed en wel maar er zijn grenzen... De combinatie animatronics en CGI is net dat was de eerste films zo cool maakte, in de derde film doet men het bijna volledig met CGI. En ook dat merk je, vind ik.Bon, ik ben aan het mierenneuken maar dat mag op een filmforum vind ik. Want als popcornfilm doet die derde weinig verkeerd. Maar als liefhebber van de boeken zie ik het toch liever anders. ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#22 (permalink) | ||||
|
Per un pugno di dollari
Beduidend minder dan die andere die ik al gezien heb (Once Upon a Time in the West), en komt ook een beetje amateuristisch over bij momenten, waarschijnlijk door het beperkte budget en, maar als eerste spaghettiwestern kan hij wel gelden, met zijn sfeer, muziek en innovatieve elementen (los van het 'gestolen' Yojimbo verhaal) 7,5/10 |
||||
|
|||||
|
|
#23 (permalink) | |||||
|
Citaat:
De 3e vind ik ook niet zo best. De eerste blijft de beste |
|||||
|
||||||
|
|
#24 (permalink) | ||||
|
Daarstraks The Incredible Hulk met Edward Norton. Het mag gezegd worden dat deze versie degene van Ang Lee kilometers achter zich laat. Mooiere animatie, coolere badguy en simpelweg interessanter. Ik ga het geen minpunt noemen, maar ik heb toch meer een zwak voor Jennifer Connelly dan Liv Tyler, ook al zag Liv er shagadelic uit.
|
||||
|
|||||
|
|
#25 (permalink) | ||||
|
L'auberge espagnole (2002)
Zo'n 5 jaar geleden eens bekeken en toen vond ik hem goed. Nu al een pak minder. De film wilt zo populair en mainstream zijn dat ik maar weinig raakpunten had met deze prent. Af en toe is het wel grappig, maar meer dan een glimlach was het niet. Sommige acteurs spelen erg goed, maar zijn alleen maar bijrollen (zoals William, echt fantastisch), de hoofdacteur vond ik maar matig. Sommige stukken brengen niets toe aan het verhaal en zijn dus saai. Een gemiste kans. 6/10 |
||||
|
|||||
|
|
#27 (permalink) | ||||
|
Paar dagen geleden The Royal Tenenbaums
Ik snap eigenlijk geen kloten van Wes Anderson zijn films. Misschien vind ik ze daarom zo verfrissend en heerlijk om naar te kijken. De grotendeels vaste cast waarmee hij werkt word ik ook nooit beu, zelfs Owen Wilson niet. Zelfs Ben Stiller past als gegoten in deze heerlijk rare film, en dat is op zich al een behoorlijke prestatie. Deze prent staat samen met The Life Aquatic with Steve Zissou op een mooie gedeelde eerste plaats in 's mans oeuvre. 9/10 |
||||
|
|||||
|
|
#28 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Nee, serieus, dat kan je toch niet menen... |
|||||
|
||||||
|
|
#32 (permalink) | ||||
|
Boogie Nights (1997)
Goeie film met een super cast. Vanaf de '80s begon het echt goed te worden. Oh, en JP3 is een hoopje brol met niks van enige inhoud. Vreselijk spijtig om te zien dat William H. Macy daarin meespeelde. JP1 daarentegen was een meer dan aangename film die zelf nu nog verbazingwekkend is. |
||||
|
|||||
|
|
#33 (permalink) | ||||
|
Pride and Glory
Was echt goeie film! Kheb echt zitten kijken en blijven aandachtig volgen, maar het was net alsof ik deze film al eens eerder had gezien. Heeft deze een voorganger of enorm gelijkaardige film? Of zit ik nu totaal mis? En heb ik het op de trailer. |
||||
|
|||||
|
|
#34 (permalink) | ||||
|
|
Ik heb via Kinepolis zo'n preview van een kwartier gekregen. Het gaat door in Kinepolis Brussel op 21 augustus. Ikzelf kan jammergenoeg niet omdat mijn vriendin terug is van KSA-kamp.
Ik plaats dit eerst hier, omdat jullie de meest geïnteresseerde lijken! Stuur me PM, dan mail ik het bewijsje van Kinepolis door. Enjoy! |
||||
|
|||||
|
|
#35 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#36 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#38 (permalink) | ||||
|
Madagascar
Ben niet zo voor animatiefilms. De eerste driekwart van de film vond'k wel goed, maar tijdens dat laatste kwart had'k het dan ook wel gezien en heb'k nog maar met een half oog gekeken. Toch een deftige film overall om tijdens een dood moment te kijken. |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| examenstress, the hidden |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/films-dvds/665231-welke-film-heb-je-vandaag-gezien-en-wat-vond-je-ervan-16-a.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| jeeja - Page 4 | BoardReader | This thread | Refback | 18 februari 2010 13:53 | |
| mesrine | BoardReader | This thread | Refback | 1 december 2009 18:01 | |
| Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (3 leden en 1 gasten) | |
| Potatorsalad, Conradus, Plops@ |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|