Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 162
    Approved 9-lifer FreakyJP's schermafbeelding
    iTrader
    88 (100%)
    Drive 1 nominatie (en zelfs niet in Directing of Cinematography), Shame en Melancholia 0; en Transformers 3 heeft er 3 ?!

/fail

Member insomnia's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FreakyJP Bekijk bericht
    Drive 1 nominatie (en zelfs niet in Directing of Cinematography), Shame en Melancholia 0; en Transformers 3 heeft er 3 ?!

/fail
    Wat had ge nu verwacht?

Drive is puur genrefilm, niet echt iets dat typisch Oscars binnenrijft.
    Shame is veel te NC-17
    En Melancholia, na Von Trier z'n Nazi uitspraken? Dat zal wel pakken in Jewlywood.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    Laten we dan maar hopen op The Descendants. The Artist als beste film van het jaar? No fucking way.
    Omdat je hem niet goed vond of omdat het nooit gaat gebeuren?
    Is eximus vir est quocum meliores videamur.

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Bwoah, ik denk dat hij gelooft dat de Academy die film niet gaat overwegen, maar The Artist heeft wel een hype ontketend. Op de zeldzame mongool na die zijn geld terugeist omdat het een stomme film blijkt te zijn, snoepen ze er wel nogal massaal van. Denk dat de Academy daar wel heel gevoelig voor is.
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

iTrader
    0
    Nah, tommo is geen super fan van The Artist
    Die film heeft erg veel kans om te winnen.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !nsomn!a Bekijk bericht
    Nah, tommo is geen super fan van The Artist
    Die film heeft erg veel kans om te winnen.
    Hij zit zeker bij de betere van dit jaar imo. Hij heeft mij in elk geval meer geboeid dan The Tree of Life.

Crew Member Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    WTH met Kuifje niet en Puss in Boots en Kung Fu Panda wel? Een derderangs Shrek doorslagje en een sequel van een al maar middelmatige film wel, maar één van de visueel meest indrukwekkende films (in 3D dan ook nog) die ik het afgelopen jaar zag niet. Huh?
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

Member falafel's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    The Artist wordt nogal overhypt vind ik. Leuk en plezant, maar nooit meer dan dat (daarvoor is de verhaalontwikkeling bv. te gemakkelijk).
    Zelfde voor Hugo trouwens, hoe ongeïnspireerd kan je zijn in een lofzang op de cinema. Beiden ideaal Oscarmateriaal dus in feite.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Conradus Bekijk bericht
    Hij zit zeker bij de betere van dit jaar imo. Hij heeft mij in elk geval meer geboeid dan The Tree of Life.
    Ja ok, ik vond hem ook zeker goed, maar als toch wel fan van stille film moet ik zeggen dat ik ook een beetje underwhelmed was door The Artist, publiek & critic respons was echt wel énorm hoog, dus misschien dat het de verwachtingen waren ofzo.
    En ja met uw tweede zin ga ik uiteraard totaal niet akkoord

Member de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    168 (100%)
    geen kuifje? Geen director nominatie voor Fincher en Clooney, maar wel voor Malick die de meest rotvervelende film uit zijn volledige oevre heeft afgeleverd met Tree of Life? War Horse als best picture nominatie? Geen actor nominatie voor Ryan Gosling of Fassbender? Drive volledig genegeerd? What the hell

Ik ga echt supporteren voor Allen en diens Midnight in Paris denk ik dit jaar. één van de weinige simpele films die het niet van melige thematiek (jeuj 9/11 again) of een stevige hype moet hebben, maar een simpel onschuldig mooi filmpje.

Ik vrees dat Rundskop het gaat moeten afleggen tegen A Seperation, hoewel die categorie wel eens kan verrassen. Van Amélie werd indertijd ook maanden op voorhand gezegd dat de film niet kon verliezen en toen haalde no mans land het dacht ik.
    Laatst gewijzigd door de hamster; 24 januari 2012 om 18:37

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Precies toch maar een flauw jaar, als ge die nominaties ziet.
    Fiery the angels fell, deep thunder rolled around their shores, burning with the fires of Orc.

Crew Member Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Drive overslaan, belachelijk.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !nsomn!a Bekijk bericht
    Ja ok, ik vond hem ook zeker goed, maar als toch wel fan van stille film moet ik zeggen dat ik ook een beetje underwhelmed was door The Artist, publiek & critic respons was echt wel énorm hoog, dus misschien dat het de verwachtingen waren ofzo.
    En ja met uw tweede zin ga ik uiteraard totaal niet akkoord
    Of course ga je niet akkoord met die tweede zin Maar ik heb The Artist nu eindelijk gezien en was zeker onder de indruk. Fantastisch gewoon dat ze zo'n film nog uitbrengen en dat hij aanslaat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    Ik vrees dat Rundskop het gaat moeten afleggen tegen A Seperation, hoewel die categorie wel eens kan verrassen. Van Amélie werd indertijd ook maanden op voorhand gezegd dat de film niet kon verliezen en toen haalde no mans land het dacht ik.
    Ik heb No Man's Land eindelijk gezien de laatste weken en ik moet zeggen dat die eigenlijk wel pakkender is dan Amélie, dus das nog wel terecht. Moest Rundskop ooit winnen, dat zou pas onterecht zijn.

Member de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    168 (100%)
    Wat is er mis met rundskop? Ik heb A Separation nog niet gezien, maar ken de positieve buzz er rond. Even so, waarom zou rundskop niet mogen winnen?

Ik heb de film nog niet gezien ( volgende week eens doen) maar een film waar iedereen zo enthousiast over is moet toch wel enkele verdienste hebben?

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wel, je hebt hem dan ook nog niet gezien hé.
    Fiery the angels fell, deep thunder rolled around their shores, burning with the fires of Orc.

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten