Een deftige sequel op Mad Max 2 (nee, geen Tina Turner).
Een deftige sequel op Mad Max 2 (nee, geen Tina Turner).
Een vooraf gepland vervolg of trilogie is niet echt een probleem. Films met het doel om nog wat geld te halen uit het succes van een goed eerste deel zijn echter zelden om aan te zien.
cloverfield obv ftw
eragon 2
Waar ik op wacht zijn vooral prequels :
Prometheus (2012) - IMDb
En natuurlijk :
The Hobbit: An Unexpected Journey (2012) - IMDb
Maar ik vrees (hoop!) dat die het niveau van hun voorgangers niet gaan halen.
Ik hoop nie da ge hier beweert da Star Wars van het begin als een trilogy gepland was?
Ma om enkele goed sequels op te noemen die beter zijn als het origineel naar mijn mening:
Terminator 2
Aliens
The Dark Knight
Wrath of Khan
X-men 2
Silence of the Lambs
Empire Strikes back (zoals gezegd)
Clerks II vind ik zeker even goed als het origineel
Superman 2 (Kneel Before Zod!)
District 9, beste alien toestand sci/fi film voor 't moment. Verwacht echt nen sequel.![]()
doomsday.
man wat vond ik dit een coole film ! had hier toch ook graag een vervolg op gezien.
en falling down. michael douglas die dit zou hebben overleefd bv, en payback neemt![]()
Ik zou een volledig nieuwe Star Wars prequel wel zien zitten. Een volledig nieuwe ep 1,2 en 3.
Ik geloof dat iedereen deze grappige reviews al wel gezien heeft Star Wars: Episode 1 – The Phantom Menace |
Ik vond die films eerst nog niet zó slecht. Maar die kerel slaat echt wel de nagel op de kop. Bijna niet te geloven dat het dezelfde Lucas is die ep 4,5 en 6 gemaakt heeft. (al had hij met 5 en 6 nog maar weinig te maken als ik me niet vergis).
Een 2de Hitchhikers Guide zie ik ook nog wel zitten. In tegenstelling tot vele anderen vond ik die film echt wel geslaagd.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)