Pagina 91 van 379 EersteEerste ... 4181878889909192939495101141191 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.351 t/m 1.365 van 5671
    Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Tintin gezien. Niet mis. Nog eens een goeie ouwe Indy-style adventurefilm. Uitstekende animatie. Alleen een beetje overdadig. Iets minder set-pieces en enkele rustmomenten zouden de film goed gedaan hebben denk ik. Al bij al wel een leuke film.
    Fiery the angels fell, deep thunder rolled around their shores, burning with the fires of Orc.

Member PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calcifer Bekijk bericht
    Same here. Voor mij dé film van het jaar. Teder en woest tegelijk. Von Trier is Malick niet: God bestaat niet en redding is uitgesloten. Perfecte tegenpool van (tevens hemels mooie) Tree of life. Lars blijft tegen schenen schoppen. Geweldig.
    ugh... fuck no

de parallellen met ToL zijn dan ook volledig uit den boze. Kan je even goed Avatar ermee gaan vergelijken, zoals we dat een discussie eerder blijkbaar aan't doen waren...

Approved 9-lifer FreakyJP's schermafbeelding
    iTrader
    88 (100%)
    Dude wtf, 1) Melancholia is zeer goed (maar niet foutloos) 2) ToL en Melancholia kan je WEL vergelijken....

Member PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ok... je kan ze wel vergelijken dan. Vond het alleszins niet goed.

Member Mr Red's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    Jennifer's Body

Tja ...

De scene als we haar voor de 1ste keer als vampier/demon/whatever zien vond ik nog geslaagd en de set in het vervallen zwembad was ook wel knap, alleen doen ze er nx mee.
    En de korte kus scene, we zullen daar ook maar een half puntje voor geven.
    Maar vreemd genoeg blijft je de film wel verder bekijken, alsof er nog iets super staat aan te komen. Begrijp ook heel de heisa niet rond Megan Fox niet, ok knap grietje maar zo zijn er zoveel, die ook nog een kunnen acteren...

2/5

Platinum Member Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    802 (100%)
    Gisteren Colombiana gezien vond het een zeer goede film
    Een meisje die 15 jaar wacht om wraak te nemen op de moord van haar ouders.

En Zoe Saldana wat een meid

8/10
    PSN : Thorazer
    Royal Sporting Club Anderlecht
    Brandweer Edegem - Voorpost Lint

Member Calcifer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Na de vele positieve reacties op o.a. dit forum (bedankt Freaky); catching up with Nicolas Winding Refn

Pusher 8,5/10
    Rauwe, naturalistische, in docu (shaky cam) stijl gefilmd portret van een drugpusher in Kopenhagen die in ongeveer 48 uur het puin moet ruimen van een drugdeal gone bad vooraleer de grote jongens hem 'ter verantwoording' roepen. Niets romantisering (het is eens wat anders dan Pulp fiction - the sopranos - et al) in deze low budgetfilm. Stevige muziek, geweldig kleurgebruik en fantastische acteerprestaties.

Valhalla Rising 9/10
    Hoeminder je van het 'plot' weet hoe beter. Ver wegblijven van de trailer o.a.. Gelukkig heb ik die pas na de film bekeken want die bevat doodleuk enkele onthullende shots van het einde van de film. Strak geregisseerde geweldorgie annex meditatie over heidendom vs. katholicisme. Straffe natuuropnamen in een hallucinant avonturenverhaal voor volwassenen dat doet denken aan de zeer aan te raden Herzog-Kinski samenwerkingen als Aguirre en Cobra Verde. Artistieke, haast in LSD gedrenkte, genrecinema. Het bestaat nog steeds en ik word er een verdomd blij mens van.

On to 'Drive'

iTrader
    88 (100%)

Ook zeker Fear X en Bronson eens zien (mocht je die nog niet gezien hebben). Ikzelf ben gretig op zoek naar Bleeder op dit moment.

Member
    iTrader
    0
    Ieder zijn ding zeker. Valhalla Rising had zijn goede punten, maar evenzeer zijn slechte.

Kagemusha

Awesome, weer een epic van Kurosawa om U tegen te zeggen. Het handelt over de nadagen van de Sengoku Jidai als een van de voornaamste krijgsheren net is omgekomen en zijn entourage zijn vervanger gebruikt om de indruk te wekken dat de daimyo toch nog leeft.
    Prima geacteerd en wat een kleuren. Kurosawa was al een meester van de zwart-witfilm maar zijn kleurenfilms zijn minstens evengoed. Met Ran en Kagemusha leverde hij echt wel schitterende stukjes samuraifilm (en zoveel meer) af.

The Heiress

De twee mannelijke hoofdacteurs waren de hele tijd degelijk, maar De Havilland kon mij pas op het allerlaatst overtuigen. Over het algmeen is dit niet zo'n aanrader, behalve voor het einde dan. Damn dat vond ik zalig.
    Is eximus vir est quocum meliores videamur.

Crew Member Anal_Amoebe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S.conceiçao7 Bekijk bericht
    the thing, remake: bwaja, die kan ik wel apprecieren. zowa op hetzelfde niveau als de eerste eigelijk, met natuurlijk betere sfx .
    Betere sfx??? Komaan, er kan toch werkelijk niemand zijn die die weinig overtuigende CGI beter kan vinden dan de echte gore uit de Carpenter versie...
    To Protect and Sever - Baton courtesy, service with a smile!

You don't know what suspense is until you've been in Dean Martin's daughter's room at the Sands hotel with... Italians - Michael Laughlin (Strange Invaders)

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anal_Amoebe Bekijk bericht
    Betere sfx??? Komaan, er kan toch werkelijk niemand zijn die die weinig overtuigende CGI beter kan vinden dan de echte gore uit de Carpenter versie...
    Het is S.conceiçao7...

'nuff said

Member Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    21
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calcifer Bekijk bericht
    Na de vele positieve reacties op o.a. dit forum (bedankt Freaky); catching up with Nicolas Winding Refn

Pusher 8,5/10
    Rauwe, naturalistische, in docu (shaky cam) stijl gefilmd portret van een drugpusher in Kopenhagen die in ongeveer 48 uur het puin moet ruimen van een drugdeal gone bad vooraleer de grote jongens hem 'ter verantwoording' roepen. Niets romantisering (het is eens wat anders dan Pulp fiction - the sopranos - et al) in deze low budgetfilm. Stevige muziek, geweldig kleurgebruik en fantastische acteerprestaties.

Valhalla Rising 9/10
    Hoeminder je van het 'plot' weet hoe beter. Ver wegblijven van de trailer o.a.. Gelukkig heb ik die pas na de film bekeken want die bevat doodleuk enkele onthullende shots van het einde van de film. Strak geregisseerde geweldorgie annex meditatie over heidendom vs. katholicisme. Straffe natuuropnamen in een hallucinant avonturenverhaal voor volwassenen dat doet denken aan de zeer aan te raden Herzog-Kinski samenwerkingen als Aguirre en Cobra Verde. Artistieke, haast in LSD gedrenkte, genrecinema. Het bestaat nog steeds en ik word er een verdomd blij mens van.

On to 'Drive'
    Valhalla Rising vond ik bij de eerste kijkbeurt vreemd en interessant. Maar de tweede en derde kijkbeurt hebben me overtuigt. Zeer minimalistisch van aard: geen overbodige dialogen of hippe oneliners. It messes with your head.

Member yaris's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avondland Bekijk bericht
    Valhalla Rising vond ik bij de eerste kijkbeurt vreemd en interessant. Maar de tweede en derde kijkbeurt hebben me overtuigt. Zeer minimalistisch van aard: geen overbodige dialogen of hippe oneliners. It messes with your head.
    Ik ga die vanavond zien. Ziet er me een leuke film uit.
    Gister en eergisteren de 3 transformer films gezien. De effecten vond ik super en films heel goed gemaakt. Sidekick vrouwtjes waren wat te stereotiep maar soit.

iTrader
    88 (100%)
    Ok, dat gaat goed aflopen
    (misschien dat je toch maar beter iets anders opzet tbh)

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Demons: italiaanse horror uit de 80ies (ook wel redelijk komisch ), een aanrader ^^
    Sent from bla bla bla, bende merk-hoeren.

Pagina 91 van 379 EersteEerste ... 4181878889909192939495101141191 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten