Bullit
Erg spannende politiefilm met Steve McQueen. Spannend zonder expliciete actie (tot het ultieme einde) dus dat is prima gedaan.
En een leuke kleine rol van Robert Duvall.
hehe het eerste deel van the godfather nog een keer gekeken...
^hehe
City Lights (1931)
Leuk filmpje, maar ik ben niet zot van de stomme film.
7/10
heb je altijd al die avatar gehad? it court ot crimson king ftw
Melancholia (Von Trier, 2011)
Waauw! Dit moet nog enkele dagen bezinken. Wel precies hoe ik me nu voel.
Apollo 18 (López-Gallego, 2011)
+ Mooie found footage stijl. Lekker oldschool gefilmd.
- Lame, echt lame.
Moneyball (2011).
Geschreven door Sorkin (the Social Network). Jonah Hill eens in een andere rol dan de komische nerd. En het werkte. Pitt zet na TTOL met deze toch weer iets aardigs neer hoor. Man man hij is goed op dreef! Geen Twelve monkey's (waar hij echt geniaal was imo). Toch zéér zéér degelijk.
Sport/Baseball eens als drama achter de schermen bekeken en het was aanstekelijk.
Het zou niet onverdiend zijn moest deze een nominatie voor 't één of ander binnenhalen.
7,5 à 8/10
Cowboys and Aliens, het is eens een ander concept. Cowboys en indianen op jacht tegen Aliens.
West Side Story
Leuke bewerking van Romeo en Julia. Natalie Wood is even knap als altijd en de muziek en dans is leuk.
10 oscars was misschien toch teveel![]()
Net voor de 3e keer nog eens de star wars reeks gekeken, wat imo toch zo'n geweldige films blijven om opnieuw te kijken. Anakin Skywalker zijn verhaallijn blijft imo toch echt de leukste & persoonlijk vond ik Revenge of the Sith de beste film vd reeks.
Dikke 10/10
Nu zit ik toch met een paar vragen, die jullie misschien kunnen beantwoorden (kheb ze voor het geval, tussen spoilers gezet)
Spoiler:
Alvast bedankt!![]()
Laatst gewijzigd door Jaegger159753; 22 november 2011 om 13:03
Sint (2010)
Jees, wat een snertfilm. Belachelijk scenario, het was niet grappig, het was niet boeiend, het was niet spannend en het was niet griezelig.
De goreeffecten kwamen eerlijk gezegd ook maar gedateerd over, het enige dat nog ergens op leek waren de decors of CGI in begin. Voor de rest ook nog wel stijlvol geschoten, maar daarmee is ook alles gezegd.
Het ziet er naar uit dat ze een sequel gaan van maken... oh boy.
gebuist...
4.5/10
PS: Het was wel nog grappig (zonder dat dat de bedoeling was) om Barbara Sarafian in het Hollands te horen spreken, ze deed dat erg overtuigend vond ik.
Laatst gewijzigd door Blanco; 22 november 2011 om 22:48
Spoiler:
Zeker
Snelle top 10 Star Trek films:
1. II: Wrath of Khan
2. IV: Voyage Home
3. VI: Undiscovered Country
4. Star Trek 2009
5. The Motion Picture
6. III: The Search for Spock
7. First Contact
8. V: The Final Frontier
9. Nemesis
10. Insurrection
Laatst gewijzigd door Bart Religion; 22 november 2011 om 15:40
Force ghost - Wookieepedia, the Star Wars Wiki
Voor al uw Star Wars goodness![]()
THE HUMAN CENTIPEDE II
pffff ziekelijke films, wie verzint nu zoiets? de eerste was al net op het randje, maar die is precies een brave hollywood wannabe, vergeleken met deze hier.
wansmakelijk, ook deels door z'n grauw zwart wit beeld, maar echt in de zin van ziekelijk.
flauw hoor
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)