Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr_Pill Bekijk bericht
    Ooit gehoord van gentechnologie?
    Gene therapy - Wikipedia, the free encyclopedia

Een "echt" virus wordt "leeggemaakt" behalve dan het mechanisme van het virus dat kan infecteren, en dan steken ze er een toepasselijk gen in.
    Stel dat het immuunstelsel mens slecht reageert op deze vector en de apen niet.
    Dan heb je wel een punt dat je niet door 1 gen ineens slim kan worden, maar het is en blijft science-FICTION

Dat lijkt mij inderdaad realistischer én actueler dan een kernoorlog, waardoor 1000 jaar later de mens plots niet meer kan spreken en de apen wel.
    Ja, in principe kan je een virus maken dat in de mens dodelijk kan zijn en in een bepaalde aapsoort dan weer niet dodelijk is. Maar waarom zou een mens zo'n soort virus willen creëren? En het is dus inderdaad onmogelijk om met één enkel gen iemand intelligenter te maken. Ik weet dat het science-fiction is, maar jij bent degene die zei dat het realistischer was hé.

Ik vind het idee van de mensheid die zichzelf vernietigt, en een aapsoort die uiteindelijk verder evolueert tot op het punt het een cultuur vormt gelijkaardig aan wat de mens ooit had gewoon veel plausibeler, en interessanter.
    Fiery the angels fell, deep thunder rolled around their shores, burning with the fires of Orc.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht
    Ja, in principe kan je een virus maken dat in de mens dodelijk kan zijn en in een bepaalde aapsoort dan weer niet dodelijk is. Maar waarom zou een mens zo'n soort virus willen creëren? En het is dus inderdaad onmogelijk om met één enkel gen iemand intelligenter te maken. Ik weet dat het science-fiction is, maar jij bent degene die zei dat het realistischer was hé.
    Ja, maar in ROTPOTA hebben ze dat toch uitgelegd waarom, James Franco gebruikte een aggresievere stam om de behandeling efficiënter te maken.Maar hij wist niet dat die stam dodelijk was.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht
    Ik vind het idee van de mensheid die zichzelf vernietigt, en een aapsoort die uiteindelijk verder evolueert tot op het punt het een cultuur vormt gelijkaardig aan wat de mens ooit had gewoon veel plausibeler, en interessanter.
    Ja, maar een paar duizend jaar is niet echt voldoende om die stap te zetten denk ik, enkel en alleen door natuurlijke selectie, tenzij ze natuurlijk muteerden door de straling

FreakyJP's schermafbeelding
    iTrader
    88 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr_Pill Bekijk bericht
    Ik vond hem zaleg, het begin deed me op een of andere manier denken aan scenes uit de spaghetti-westerns van Leone.
    No shit Sherlock, die opening was gewoon copy/paste van de opening van The Good, the Bad and the Ugly

extreme_fox's schermafbeelding
    iTrader
    74 (99%)
    felon

begonnen kijken zonder enige trailer gezien te hebben, wist helemaal niets van het verhaal.
    film is mij erg bevallen.
    je blijft het verhaal goed volgen.

enig minpuntje is dat er nog zulke soorten films bestaan maar desondanks goeie film

7/10
    have no idea for a signature

alcatrec's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Pineapple express (2008)

Ongelofelijk dat deze op IMDB een 7.0 krijgt, zo'n slechte film. Belachelijk verhaal, slecht geacteerd en onnozele dialogen.

Zijn er hier nog die Seth Rogen niet grappig vinden en zelfs een slechte acteur?

eyn093's schermafbeelding
    iTrader
    89 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alcatrec Bekijk bericht
    Pineapple express (2008)

Ongelofelijk dat deze op IMDB een 7.0 krijgt, zo'n slechte film. Belachelijk verhaal, slecht geacteerd en onnozele dialogen.

Zijn er hier nog die Seth Rogen niet grappig vinden en zelfs een slechte acteur?
    Me .
    In Vino Veritas.
    I've accepted I'll be a newbie forever, as I have a full time job, a house and a wife (and havin' fun with my baby-girls). Have you accepted that you'll be great at games but unemployed, homeless and single?

arvatar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gisteren "Inglorious Bastards" gezien, had hem opgenomen van 2BE. Zeer van genoten, ook goede muziek in de film.

Blanco's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    All Quiet on the Western Front (1979)

Redelijke anti-oorlogsepos met een onderhoudend en meeslepend verhaal, maar niet echt een verbetering van het origineel uit 1930. Ik vond de zwart-wit versie eigenlijk sfeervoller en rauwer dan deze gekleurde versie.
    Wel veel beter acteerwerk alhoewel dat de Duitsers weer Engels praten.
    De actie is ook typisch voor die tijd, ondanks dat de loopgravenoorlog echt wel een enorm bloedbad was, leidt deze film aan bloedarmoede, want zelf wanneer de Maxim's hele linies neerratelen is geen spatje te zien.
    Ook heel slechte stunts, op het lachwekkende af...
    Maar goed, dat heeft ook zijn charme, het is per slot van rekening ook al een prent van meer dan 30 jaar oud.
    Maar de boodschap van zinloosheid komt prima over en daar is het ook om te doen in deze film, eerder dan rondvliegende ledematen.

7/10

PS: Er komt in 2012 trouwens opnieuw een remake uit van All quiet on the Western Front.

Gisteren "Inglorious Bastards" gezien, had hem opgenomen van 2BE. Zeer van genoten, ook goede muziek in de film.
    Ook eens teruggezien, maar enkel voor de weergaloze figuur van Hans Landa. Brad Pitt vind ik daar eerlijk gezegd maar ondermaats in.

Btw, op NGC geven ze vandaag een docu over het echte verhaal achter de inglorious bastards, genaamd "Stalking Hitler's Generals "
    Laatst gewijzigd door Blanco; 14 november 2011 om 09:22

J.Brown's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Drive

Geniale film en soundtrack

8,5/10
    PSN: JBROWNN_-
    Last.FM

duivelmann's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FreakyJP Bekijk bericht
    No shit Sherlock, die opening was gewoon copy/paste van de opening van The Good, the Bad and the Ugly
    Hier kan ik toch niet volgen hoor, een copy/paste van de openingsscène van the good the bad and the ugly? volgens mij heb jij een andere film voor of een andere scene, niwaar?
    RFC Malinois

Gamertag: Order69

boogje's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Freaky durft soms eens te overdrijven om een punt duidelijk te maken. Hij bedoelt dat het zeer duidelijk een ode is aan Leone. (Zie bijvoorbeeld de Morricone soundtrack in die scène)

Het is wel een vrij goede kopie van een andere scène uit dezelfde film, namelijk wanneer Lee Van Cleef op de boerderij verschijnt, maar dat is niet volledig in het begin van de film. Kijk zelf maar.

PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Boogje strikes again! Absoluut waar. Het is inderdaad niet de openingsscene van The Good, The Bad & The Ugly, maar een beetje verder in de film (nog steeds in het begin though).
    Tarantino gebruikt in zijn laatste films wel altijd Morricone muziek, dus buiten de specifieke GBU-reference is bijna alles wat QT in de laatste 10 jaar gedaan heeft een ode aan Leone. Zijn volgende film wordt dan ook een spaghetti western. Maar eerder een ode aan de andere spaghetti western makers zoals Sergio Corbucci en Sergio Sollima denk ik.

S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    220 (100%)
    INTO THE WILD

ontroerende, sterke film. enkel het einde is zowa ?????

Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S.conceiçao7 Bekijk bericht
    INTO THE WILD

ontroerende, sterke film. enkel het einde is zowa ?????
    Wat is er ????? aan dat einde?

Insomnasia's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Rear Window
    Gewoon een must see
    "Let's start from the beginning again, tell me everything you saw en what you think it means "

Lock, Stock and Two Barrels
    Deed me direct aan Snatch. denken. Even opgezocht en bleek ook geregisseerd door Ritchie. Zalig einde =)
    A single snowflake can bend the leaf of the bamboo
    "There will be no fighting in the war room!"

Pagina 66 van 379 Eerste ... 165662636465666768697076116166 ... Laatste

Regels voor berichten