Pagina 4 van 284 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 5671
    Member bluecadet3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Welke films van Lars Von Trier hebben volgens jullie echt het must see label? Want heb er stiekem nog geen gezien denk ik toch :'(

-I-
    -I- is offline
    Crew Member -I-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Seven Swords (2007)
    Net zoals "The Warlords" vond ik deze Chinese film slecht. Het is slecht omdat het verhaal bij momenten (grote) sprongen neemt zonder uitleg wat tot verwarring leidt. bvb de introductie van de zeven zwaarden, tja. Ik dacht "ok ik zie er 1, waar zijn de 6 anderen?" Vele scenes zijn gewoon belachelijk en tasten de geloofwaardigheid van de film toe. En geloofwaardigheid is net hetgeen "7 samurai" en "Magnificent 7" zo goed maakten.

6/10

The Bedford Incident (1965)
    Uitstekende film. Maar met 5 minuutjes meer had de film echt "af" kunnen zijn.
    Spoiler:

8/10

Member
    iTrader
    1 (100%)
    mishima

een van de beste, onconventionele biografieŰn die ik heb gezien.

Member Hayrus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluecadet3 Bekijk bericht
    Welke films van Lars Von Trier hebben volgens jullie echt het must see label? Want heb er stiekem nog geen gezien denk ik toch :'(
    Antichrist, nuff said. (oh ja Dogville vond ik bijzonder leuk, Manderlay wat minder)

Volgens FreakyJP gaan daar nog bijkomen:
    - de Europa trilogy
    - de Golden Heart trilogy
    - The Idiots

Melancholia heb ik nog niet gezien.

Approved 9-lifer Jonathan's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluecadet3 Bekijk bericht
    Lars Von Trier, bweik

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    12 Monkeys

Klassieker, en misschien wel de beste rol van Bruce Willis ooit? Die scŔne wanneer hij voor het eerst muziek te horen krijgt is echt prachtig.

Zodiac

Degelijk, maar Jake Gyllenhaal zag ik echt niet graag spelen hierin. Wel cool dat dit allemaal echt gebeurd is.

Invasion Of The Body Snatchers (1979)

, horrorklassieker die me telkens weer aan The Thing doet denken. Verschilt deze hard van het origineel uit '56, want die wil ik wel es zien?

Member Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    21
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alper Bekijk bericht
    mishima

een van de beste, onconventionele biografieŰn die ik heb gezien.
    Inderdaad goed in elkaar gestoken. Je krijgt een helder beeld van wie hij was en wat hij schreef en je krijgt er dan ook nog eens een geweldige soundtrack bovenop van Philip Glass. De boeken zijn trouwens meer dan aan te raden.

Approved 9-lifer FreakyJP's schermafbeelding
    iTrader
    85 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hayrus Bekijk bericht
    Antichrist, nuff said. (oh ja Dogville vond ik bijzonder leuk, Manderlay wat minder)

Volgens FreakyJP gaan daar nog bijkomen:
    - de Europa trilogy
    - de Golden Heart trilogy
    - The Idiots

Melancholia heb ik nog niet gezien.
    The Idiots is deel van de Golden Hearts trilogie hÚ (Breaking the Waves, The Idiots, Dancer in the Dark)

Maar met welke beginnen, goh. Dat is een andere vraag natuurlijk.
    Melancholia is mss wel een goed begin, zeker nu je hem in de cinema kan zien. Die film mixt een beetje zijn verschillende stijlen (doch minder experimenteel dan in zijn beginjaren).

Oh en Jonathan, vanwaar die Von Trier haat?

Member Hayrus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FreakyJP Bekijk bericht
    The Idiots is deel van de Golden Hearts trilogie hÚ (Breaking the Waves, The Idiots, Dancer in the Dark)

Maar met welke beginnen, goh. Dat is een andere vraag natuurlijk.
    Melancholia is mss wel een goed begin, zeker nu je hem in de cinema kan zien. Die film mixt een beetje zijn verschillende stijlen (doch minder experimenteel dan in zijn beginjaren).

Oh en Jonathan, vanwaar die Von Trier haat?
    My bad

Approved 9-lifer Ronnie86's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    vandaag srpski film (A serbian film) gezien en hmmm.... tis GOOR

niet voor gewone mensen want die gaan de tv gewoon uitzetten denk ik.
    in mij te shockeren is de film geslaagd.

Member RickHarrison's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Thor

Voor mij toch 1 van de betere Marvel films. Chris Hemsworth is die rol echt op het lijf geschreven. Boeiend verhaal en visueel prachtig.
    8/10
    gisteren ook gezien en vond daar nu is echt niks aan se. Ok mss visueel mooi + nathalie portman maar voor de rest. Twee broers wedijveren voor de troon, een de held, de ander de anti-held. shit happens en de held saves the day. Is toch iets dat we al ontelbaar keer eerder voor de kiezen hebben gekregen. Ook heel dat stuk op aarde vond ik nu echt is niks aan.
    Het enige wat ik leuk vond ik dat ik door de film wat ben gaan lezen over Noorse mythologie. Heb altijd de verhalen uit de Griekse en Romeinse graag gelezen maar nooit echt geconfronteerd geworden met de Noorse. Als ge dan moet lezen dat "Laufey" eigenlijk de moeder was van Loki daalt de film nog meer in mn achting...

Approved 9-lifer S.conceišao7's schermafbeelding
    iTrader
    217 (100%)
    kom kom, thor is meer dan dat. de sprongen van hun wereld naar deze wereld, de humor, de leuke actie. thor is echt wel een aanrader hoor

Member
    iTrader
    0
    The Ring

Naomi Watts is een plezier om naar te kijken, maar voor de rest vond ik hier niet zoveel aan tbh. Nooit echt horror, de laatste vijf minuten waren overbodig imo. Wel leuk om Brian Cox tegen te komen.

The Lady Vanishes

Weer een prima suspense film van Hitchcock, niet bij zijn beste, maar zeker degelijk. Hedendaagse thrillers kunnen er nog altijd wat van leren.

Member bluecadet3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    The Thing

Geweldige film
    "Yeaaah, fuck you too!"

iTrader
    0
    Weblogs
    21
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Is 't alleen goor of zit er ook nog een pak humor in? (zoals in Hostel)
    Misschien ben ik een geperverteerde ziel, maar soms ging het er allemaal zo hard over dat ik het wel grappig begon te vinden.

Approved 9-lifer Ronnie86's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    ik vond da vooral zo ne "shock effect" film. harder dan baise moi,hotel,... zo dat ge daar zit en denk bij u zelf. who is the sick fuck who thought of this..., wa zit ik hier te kijken..., allez, baby rape, penis suffocation , onthoofding terwijl die kerel aan poepe zit, etc. (twas de uncut btw )

Member Maquina_Muerte's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Thor: matig, khad toch liever een film die zich allemaal binnen het mythologische (of zelfs fictioneel historisch) universum afspeelde... karakters, kostuums en CGI Asgard waren echt cool, al die sequenties van thor on earth voelden echt zo filler aan, bepaalde scŔnes waren echt belachelijk, en die scientologische karakters waren echt wel compleet onnuttig..waarom konden ze niet gewoon eerst Thor maken en dan Thor 2: the first Avenger ofzo.. had logischer geweest imo.. toch maar net een 6/10 geef mij toch maar liever van die entertainende superflicks als de eerste Iron Man en Spider-Man

Black Swan: veel beter als verwacht uiteindelijk, ge wordt echt in het verhaal meegetrokken, gewoon geniaal hoe dat alle elementen doen opbouwen naar dat eindclimax.. prachtige cinematografie ( alhoewel dak wat shakiness heb waargenomen dat Aronofski wss nog heeft meegenomen uit The Wrestler, maar tstoorde niet zo hard). Degelijke filmke dus 7,5/10

The Fighter: kweet niet goe hoe ik deze film moet beoordelen.. tis blijkbaar een biografisch drama, dus ja.. tis er een beetje aan te zien denkik.. film raakte mij eigenlijk echt niet.. en een 'echte' boksfilm ist eerlijk gezegd ook niet geworden voor mij (allez alleszinds niet op het niveau van Cinderella Man tenminste) Ook snap ik eigenlijk niet goed dat Bale een oscar voor zijn rol heeft gekregen hier (en geen oscar voor American Psycho of The Machinist pff) tzal mij een eeuwig raadsel wezen... Alleen de eindboksscŔne vond ik echt de moeite imo, well done mr Wahlberg.. ge ebt de film nog een beetje kunnen helpen van de verdrinkingsdood 5,5/10
    Laatst gewijzigd door Maquina_Muerte; 11 september 2011 om 00:01
    PSN: SeptimoS1 || See You On The Battlefield, Roughnecks... || Last.fm || Letterboxd
    now playing on PS3: Battlefield 3 / Battlefield 4
    now playing on PC: Star Wars: The Old Republic (on hold)

Approved 9-lifer tha_rippa1be's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickHarrison Bekijk bericht
    gisteren ook gezien en vond daar nu is echt niks aan se. Ok mss visueel mooi + nathalie portman maar voor de rest. Twee broers wedijveren voor de troon, een de held, de ander de anti-held. shit happens en de held saves the day. Is toch iets dat we al ontelbaar keer eerder voor de kiezen hebben gekregen. Ook heel dat stuk op aarde vond ik nu echt is niks aan.
    Het enige wat ik leuk vond ik dat ik door de film wat ben gaan lezen over Noorse mythologie. Heb altijd de verhalen uit de Griekse en Romeinse graag gelezen maar nooit echt geconfronteerd geworden met de Noorse. Als ge dan moet lezen dat "Laufey" eigenlijk de moeder was van Loki daalt de film nog meer in mn achting...
    Als ge nog een film wilt zien die over Noorse mythes gaat raad ik u Trolljegeren (The Troll Hunter) aan.

iTrader
    0
    Weblogs
    21
    High Plains Drifter: ik had er eigenlijk meer van verwacht. De arrogantie van Eastwood is wel heerlijk, maar wordt harder in de verf gezet dan in The Good, The Bad & The Ugly (e.a.). Het verhaal kon me minder bekoren en de finale was niet zo memorabel.

Member
    iTrader
    0
    Probeer Pale Rider ook eens. Ik vond die beter dan High Plains Drifter hoewel anderen het daar niet eens mee zijn

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten