Pagina 208 van 284 EersteEerste ... 108158198204205206207208209210211212218258 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.141 t/m 4.160 van 5671
    Member PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Net Poltergeist gezien en ik moet zeggen dat dit alles behalve eng was. Ik heb het wel wat moeilijk om oude films te plaatsen, maar als ik deze effects vergelijk met die van Alien gisteren, waren die van Poltergeist soms lachwekkend.
    Poltergeist was dan ook gewoon een kutfilm. Ik zeg het niet graag, maar in dit geval heeft Spielberg de film echt naar de kloten gehaald voor Hooper met zijn waanideeën over special effects. Die maken de film zo lame. Voor écht goeie paranormale horror, kijk naar The Entity.

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Goh, Poltergeist heeft wel zijn momenten hoor. Maar inderdaad, andere scènes zijn dan weer zo slecht dat het eerder lachwekkend wordt (evil tree...).

Member Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht
    Goh, Poltergeist heeft wel zijn momenten hoor. Maar inderdaad, andere scènes zijn dan weer zo slecht dat het eerder lachwekkend wordt (evil tree...).
    De evil tree, ja . Op dat moment wist ik dat het gewoon geen goede film was. Maar het had idd ook zijn goede momenten. Helaas werd het naar het einde toe alleen maar slechter.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    Poltergeist was dan ook gewoon een kutfilm. Ik zeg het niet graag, maar in dit geval heeft Spielberg de film echt naar de kloten gehaald voor Hooper met zijn waanideeën over special effects. Die maken de film zo lame. Voor écht goeie paranormale horror, kijk naar The Entity.
    Die ga ik zeker eens checken. Ik hou enorm van paranormale horror, maar Poltergeist was toch een van de mindere die ik gezien heb.

iTrader
    5 (100%)
    Die ga ik zeker eens checken. Ik hou enorm van paranormale horror, maar Poltergeist was toch een van de mindere die ik gezien heb.
    The Changeling is ook de moeite, maar imo niet half zo goed als The Entity. En als je El Orfanato nog niet gezien hebt, zeker ook doen. Een van de betere moderne horrors imo. Misschien eerst The Changeling zien, dan El Orfanato en dan The Entity? Dat lijkt me een leuk avontuurtje vol encounters from beyond!

iTrader
    22 (100%)
    The Changeling is ook de moeite, maar imo niet half zo goed als The Entity. En als je El Orfanato nog niet gezien hebt, zeker ook doen. Een van de betere moderne horrors imo. Misschien eerst The Changeling zien, dan El Orfanato en dan The Entity? Dat lijkt me een leuk avontuurtje vol encounters from beyond!
    Ik heb ze alledrie nog niet gezien, dus bedankt daarvoor. Ik hoop dat ze op BR bestaan met nl subs.

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    El Orfanato

Haalt wel alle clichés van het genre boven, maar dan op een goeie manier.

iTrader
    5 (100%)
    Ja, El Orfanato is allesbehalve een origine film. Maar I'll be a monkey's uncle als die de genreconventies niet op een optimale en sfeervolle manier gebruikt.

The Entity daarentegen is wel een originele film binnen het subgenre van paranormale horror imo. En de horror-factor daarin is net zoals in The Exorcist een tweevoudige: de ratio die gecontesteerd wordt en de personages tot wanhoop drijft, en tegelijkertijd een bijzonder geloofwaardig beroep op bovennatuurlijke oplossingen die van nature uit superspooky zijn.

<3 those movies

Member Hayrus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vond The Orphanage wel niet eng. Gewoon een mooie paranormale film. The Entity ken ik niet, staat op To Watch.

Touching the Void (Kevin Macdonald, 2003) nu ook gezien en het was inderdaad enorm beklemmend en pijnlijk op basis van suggestie en beschrijvingen. Hun verhaal is alleszins sterk en duidelijk naar voren gebracht op deze manier.

Approved 9-lifer FreakyJP's schermafbeelding
    iTrader
    85 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Conradus Bekijk bericht
    Centurion

Blijkbaar heeft Fassbender hier de hoofdrol. Zalig om te zien hoeveel films die man gemaakt heeft voor hij echt doorbrak de laatste jaren.

Nu Centurion is een leuke film over het einde van het Legio IX. Incorrect natuurlijk, maar meer dan genoeg gore, leuke acteurs en zeer ontspannend dus.
    Btw, leuke 'vervolgfilm' op Centurion is The Eagle. De twee hebben eigenlijk niets met elkaar te maken, maar toch...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !nsomn!a Bekijk bericht
    Bleu > Rouge > Blanc.
    I 2nd that!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnFinished Bekijk bericht
    Pontypool maar een 6? Die was toch echt origineel en spannend?
    Wel, het begin van die film is echt super, maar eens ze afkomen met de verklaring en de 'oplossing' dan was de film mij kwijt. Ik vond dat zo dwaas. Echt zonde, want de 45 minuten waar ze niet weten wat er aan de hand is en de paniek langzaam toeneemt toont dat dit een zeer sterke film had kunnen zijn.

iTrader
    5 (100%)
    Mijn voorkeur van de Trois Couleurs films is misschien niet acceptabel, want dat is ondertussen al acht of negen jaar geleden dat ik ze zag (ik was toen dus veertien of vijftien ofzo). Maar from what I remember:
    Blanc > Rouge > Bleu.

Member John1307's schermafbeelding
    iTrader
    31 (92%)
    J Edgar 3/10

Goh waar moet ik beginnen? Het feit dat ik vijf euro heb betaald (Belgacom tv is afzetterij!!!!) voor een film die ik na een half uur al heb afgezet. Het feit dat Leonardo voor geen meter kan acteren, noot aan Dicaprio: acteren is meer dan een berg ticks en fake accenten! We krijgen geen inzicht in de persoon Hoover, enkel dat hij een homoseksueel transvestiet moederskindje is (wat trouwens allemaal maar geruchten waren). Een melig karakterportret met één van Hollywood's meest overrated acteurs.

Zoals PBR hier Aliens haat, zo haat ik Dicaprio (maar dan nog tien keer zo hard )!!!!

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Shit just got real.

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    Het feit dat Leonardo voor geen meter kan acteren.

iTrader
    31 (92%)
    En waarom niet? Hij heeft al iedere Scorsese film verpest waarin hij heeft meegespeelt.... .

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John1307 Bekijk bericht
    En waarom niet? Hij heeft al iedere Scorsese film verpest waarin hij heeft meegespeelt.... .
    Lijkt me niet, aangezien hij steeds weer meedoet.

iTrader
    31 (92%)
    Lijkt me niet, aangezien hij steeds weer meedoet.
    Tjah ik zal wel alleen staan in mijn haat, waar andere mensen een indringende acteerprestatie zien zie ik alleen een verzameling ticks, fake accenten of andere gimmicks. Granted hij weet zijn rollen er telkens weer goed uit te kiezen, maar overacting staat in mijn boekje niet gelijk aan goed acteren. Niet te zeggen dat het hem volledig aan enig charisma ontbreekt en zijn kop mij niet aanstaat (hoe kun je nu een slechterik spelen met zo'n babyface?). Acteurs zoals Clooney, Pitt of Cruise zijn heus niet het achtste wereldwonder, maar die hebben tenmiste een beetje charisma en goeie looks.

iTrader
    5 (100%)
    wtf? Clooney en Cruise zijn imo meesters in het vak. Een stap verder dan Pitt en DiCaprio (die in dezelfde klasse horen). En Scorsese's film met Leo zijn tha bomb (met uitzondering van Gangs of New York). The Aviator is zijn beste film sinds Raging Bull, misschien zelfs sinds Taxi Driver. En Leo heeft het Zuid Afrikaanse accent serieus geaced in Blood Diamond (hoewel die film ook wel zijn problemen heeft), wat je niet al te vaak ziet gebeuren.

Ik haat J. Edgar waarschijnlijk even hard als jij (heb die ook een 3 gegeven, denk ik), maar ik heb hem uitgezien en dat nog in de cinema ook. Maar er is niets mis met Leo imo, het afgrijsleijke aan J. Edgar is geheel te danken (?) aan Clint Eastwood. Hij maakt een bijzonder lelijke film, zet zijn acteurs voor de helft van de film in old man make-up waar ze aan 50% speed moeten acteren, en weigert ook maar een minimum aan inzicht te verschaffen in een van Amerika's meest intrigerende figuren uit de vorige eeuw. Serieus, de hele wikipedia pagina van Hoover lezen is 10x leuker dan het bekijken van deze spuuglelijke, oersaaie miskleun.

FUCK J. Edgar.

en FUCK Aliens.

Member insomnia's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Goh ik hou van Clooney, maar ik zou zeggen dat Pitt toch meer range heeft dan hem. Clooney speelt zichzelf, hoe awesome dat ook is, zo goed als elke film.

iTrader
    5 (100%)
    En Ozu maakt ook keer op keer dezelfde film. Toch blijft hij een van de all-time greats. Versaitlity mag dan wel een grote factor zijn in het bepalen van iemand's talent, wat voor mij het meeste telt bij een acteur is hoe graag ik ze zie spelen. En Clooney zie ik gewoon liever dan Pitt.

voor alle duidelijkheid: Ozu's talent als regisseur >>> Clooney's talent als acteur...

Banned
    iTrader
    0

en FUCK Aliens.
    NEEN

Ik vind de originele scene niet.

Maar hoe kunt ge dat nu een slechte film vinden, ook al is het misschien uw genre niet.
    Ik moet wel toegeven dat er op de originele Alien film een pak minder sleet zit.
    Laatst gewijzigd door Ignace4Ever; 6 juni 2012 om 19:20

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten