Pagina 202 van 379 EersteEerste ... 102152192198199200201202203204205206212252302 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.016 t/m 3.030 van 5671
    Approved 9-lifer S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    219 (100%)
    ATM

pfff, nogtans wel mijn genre, maar zo doorzichtig als een glas water. flauwe acteerprestaties, belachelijke plotwendingen en nog belabberdere moves dat ze doen ook. weggesmeten tijd. 5/10 is nog veel !

Member antHraxx's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Melancholia: 6/10
    Ik zal nooit aan dat dynamisch camerawerk wennen denk ik

Approved 9-lifer Lorim's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Paprika

Al lang geen anime meer gezien, en moet het terug wat vaker beginnen doen . De creatieve mogelijkheden die worden gecreëerd zijn echt ongelooflijk, heel leuke film en prachtige animaties!

8/10

Member Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Biutiful

8.2/10

Schitterende film met een sterk en aangrijpend verhaal.

Approved 9-lifer ?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    Puss in boots net bekeken. Zeer goeie animatiefilm. Heel entertainent

En dan nu direct een totaal andere film bekijken: departures

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Departures is echt zo vet Zeker ook de OST ervan checken, schitterend gewoonweg.

Member IllumSphere's schermafbeelding
    iTrader
    0
    L'immortel
    Frankrijk. Een land met mooie landschappen (Zuid-Frankrijk met zijn mooie heuvels en wijngaarden) en minder mooie landschappen (Parijs is een voorbeeld). Historisch is en was het een belangrijk land en dat zie je aan de monumenten dat het land en vooral de stad Parijs rijk is. Ook zijn er heel wat mindere punten die Frankrijk en vooral de bevolking hebben. Zo de mentaliteit die vele Fransen hanteren en dan spreken we nog niet over hun arrogantie en chauvinisme. Dit klinkt als vooroordelen en dat is de voorgaande zin ook, want uiteraard zijn niet alle Fransen zo, maar op de één of andere manier trek ik het soort aan waar ik me steeds aan moet ergeren. Ook de taal is iets waar ik me aan erger. Dat was dan ook de reden waarom ik zo weinig opgelet heb in de Franse les, waardoor ik absoluut geen Frans kan. Wat dit nu te maken heeft met de film is simpel. Dit is namelijk een Franse film. Geregistreerd door een Fransman (Richard Berry) en 3/4 van de cast zijn Fransen. Zo ook de hoofdrolspeler (Jean Reno) die eigenlijk van oorsprong geen Fransman is, maar wel al vanaf zijn 17de in Frankrijk woont.

De film is lichtjes gebaseerd op een echt verhaal. Charly Matteï (Jean Reno) is een maffiabaas die op pensioen is omdat hij wat meer tijd wou voor zijn vrouw en twee kinderen. De film begint met een autorit naar de haven van Marseille. Eenmaal aangekomen zet Charly zijn zoon af en rijdt hij vervolgens door naar een ondergrondse parking om daar zijn auto te parkeren. Als hij eenmaal uitstapt, wordt hij beschoten door vijf schutters die allemaal op één doel uit zijn, zonder enige vorm van respect hem vol pompen met lood. Miraculeus overleeft hij deze aanslag en worden er maar liefst 22 kogels uit zijn lichaam gehaald. Vandaar ook de alternatieve titel 22 Bullets. Wanneer hij volledig genezen wordt verklaard, belooft Charly aan zichzelf dat hij het leven van al zijn belagers die meededen aan die aanslag zal ontnemen. De hele film is eigenlijk één en al geweld en daarbij schuwt de regisseur bloedende momenten niet. Extreme bloedige momenten zien we niet, maar dan nog blijft dit een gewelddadige film.

De film maakt gebruik van verschillende effecten, waardoor een simpele achtervolging toch nog wel spannend wordt. De effecten zijn nooit overdreven, dus daar zit het ook goed. Richard Berry blijft trouw aan zijn land en alles wordt ingesproken in het Frans. Ook is het duidelijk te zien dat dit geen Hollywood film is en dat is heel goed. Het acteerwerk is niet van een echt hoogstaand niveau en een band met de acteurs heb ik niet echt gemaakt. L'Immortel is een film die trouw is aan het genre waaronder deze film zich schaart. Geen verheerlijking van de maffia, geen stoere mannen bij zowel de maffia als bij de politie en eigenlijk helemaal geen explosies. Deze film is een hele nuchtere film en daar hou ik wel van.

Member insomnia's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anal_Amoebe Bekijk bericht
    je vergeet: SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI

Ben die uiteindelijk beginnen zien op fastforward en dan duurden sommige scenes letterlijk nog minutenlang zonder dat er ook maar iets bewoog op het scherm. Dacht al dat ik op pauze had geduwd ipv FF *GEEEEEUW*

Een film die er in slaagt om een sexscene zodanig lang uit te rekken dat je gewoon geen blote tetten meer wil zien en dat je gewoon wilt dat het stopt, is echt wel verkeerd bezig...
    Veel zijt gij ook niet gewoon, die film was allesbehalve saai. Kweek wat geduld.
    fastforward

Approved 9-lifer ?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnFinished Bekijk bericht
    Departures is echt zo vet Zeker ook de OST ervan checken, schitterend gewoonweg.
    Inderdaad schitterende film. De muziek was me natuurlijk ook al opgevallen tijdens het kijken zelf. Straks eens de OST zelf opzoeken

Approved 9-lifer EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    The Artist (2011) - IMDb

Toch wel een zware teleurstelling hoor. Ik ben op geen enkel moment meegesleurd. 6/10. Een toonbeeld van een mager 2011.
    How fast light may ever travel, darkness is already waiting. TAK!

Member ProjectW's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Final Destination 5

8.5/10
    Patrick Bateman: Hey Paul!
    [ he bashes Allen in the head with the axe, and blood splatters over him ]
    Patrick Bateman: TRY GETTING A RESERVATION AT DORSIA NOW YOU F***ING STUPID BASTARD!!!

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Strangers on a Train (1951)

Die eindscène op die kermisattractie was waanzinnig goed. Geen minuut verveeld bij deze.

Member boogje's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    The Woman In The Window - (Fritz Lang, 1944)

6,5/10

The Bad And The Beautiful - (Vincente Minnelli, 1952)

8/10

Member Madmaarten's schermafbeelding
    iTrader
    0
    50/50
    ben niet voor drama,
    maar met de komische noot en de goede acteerprestaties is dit toch wel topper
    9/10
    Begone, this is not for your eyes.

Member binozoet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    driver net gezien prachtig !!

Pagina 202 van 379 EersteEerste ... 102152192198199200201202203204205206212252302 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten