Pagina 180 van 379 EersteEerste ... 80130170176177178179180181182183184190230280 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.686 t/m 2.700 van 5671
    Approved 9-lifer Naradia's schermafbeelding
    iTrader
    63 (98%)
    Johny English reborn: had hem beter verwacht. Hij is niet slecht, maar zeker geen topkomedie. alles was te verwachten, als je me het concept kon geven, had ik 3/4 van de moppen zelf geschreven. Nuja, dat is bij de meeste komedies wel het geval, maar toch. Van Rowan Atkinson verwachtte ik toch meer. 6/10

Black Dynamite: man man man, wat nen film. In elke scene is er wel iets grappig, bepaalde concepten (liedje dynamite, versjes,...). Zalig. Dit is dus wel een topkomedie 9/10

The man that fell from earth: krachtige film die u doet nadenken over veel concepten die we normaal vinden. In de eerste plaats religie, maar ook over concept van tijd, accuraatheid van herinneringen enzovoort. Zeker een must see voor iedereen die meer zoekt dan enkel actie. Ik geef hem een 10/10, omdat het echt een speciaal gevoel opriep. Ik werd ook compleet opgenomen door de film, wat niet vaak meer gebeurd.
    Bringer of agony.

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht

Welke Hitchcock staat er verder op het programma?
    North By Northwest wil ik nog graag zien, daarna zien we wel.
    Reeds gezien: Rope, Vertigo, Psycho, The Birds en nu dus Rear Window.

Aanraders mogen altijd gegeven worden!

Member PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    NxNW is goed. Maar kijk zeker ook naar Frenzy. Daar zie je een Alfred Hitchcoch die je nog nooit eerder zag.

Member Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misericordiam Bekijk bericht
    The Experiment of Das experiment in het Engels met een aantal kleine aanpassingen.

Beetje overbodige film maar... kudos voor Forest Whitaker en Adrien Brody. Whitaker is zo'n acteur die bij mij altijd in het oog springt. Hier speelt hij een loser die proeft van wat macht die van hem een ander mens maakt. Zalig gedaan. Brody is dan weer hippie van dienst. Puike prestaties imo.

6/10
    Ik vond dat de rol van Forest Whitaker een beetje overdreven gebracht werd. Van extreem verlegen naar extreem dominant, maar dan echt van het ene uiterste naar het andere.

Platinum Member ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Wrecked 2010 (Wrecked (2010) - IMDb

Een man komt bij bewustzijn in een autowrak in een ravijn. Hij is gewond, zijn benen zitten vast en hij weet niet wie hij is en hij hoe hij daar gekomen is. Op de radio klinkt alleen een ruisend nieuwsbericht over een gewelddadige bankroof die fout is gegaan en op de achterbank ligt een dode man die wel eens een van de daders zou kunnen zijn. Wanneer de man zich buiten de auto begeeft moet hij vertrouwen op zijn oer- instincten en alles gebruiken wat er maar in zijn omgeving te vinden is om te overleven. Geconfronteerd met overweldigende obstakels, zowel echt als illusies, moet hij achter zijn ware identiteit zien te komen en de consequenties accepteren die dat met zich meebrengt.
    Stairs?! Noooooooo !!!

Bamboo'd One + One

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Captain Corelli's Mandolin

Tjah, zaterdagavondfilm op vtm. Al bij al scoorde hij nog boven mijn verwachtingen. Maar het blijft een redelijk flauwe wannabee epos dat enorm gehaast en rommelig gemaakt is.

5/10
    Fiery the angels fell, deep thunder rolled around their shores, burning with the fires of Orc.

Approved 9-lifer Bill's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Wrecked 2010 (Wrecked (2010) - IMDb

Een man komt bij bewustzijn in een autowrak in een ravijn. Hij is gewond, zijn benen zitten vast en hij weet niet wie hij is en hij hoe hij daar gekomen is...
    Ok maar trok hij op iets? :-)
    “Did you know if you spell racecar backwards, you get racecar?” Martin Brundle

Approved 9-lifer S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    220 (100%)
    kill bill 1 en 2 gisteren.

vond ze tegenvallen bij het herbekijken ervan...wat wel meer gebeurt bij Tarantino's films imo; film moet het vooral van zn conversaties hebben, en eens je die in grote lijnen nog herinnert, is er niet zo vrij veel meer aan.

Member Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    133 (98%)
    Ik blijf die geweldig vinden

Member
    iTrader
    0
    Spiderman 3
    gisteren op tv gezien. Tjah niet echt boeiend en ik kan tobey maguire zijn kop niet goed af.
    5/10

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    NxNW is goed. Maar kijk zeker ook naar Frenzy. Daar zie je een Alfred Hitchcoch die je nog nooit eerder zag.
    Hoe bedoel je? Beschrijving op IMDb doet me iig aan een pure Hitchcock film denken

Member PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Het plot is zo standaard Hitchcock als maar kan. Maar het dialoog en de beeldentaal zijn bijzonder expliciet en pervers als je ze vergelijkt met zijn vroegere werk. Elke Hitchcock fan zou dit echt meteen opmerken, me dunkt.
    Het is 1972, terug in Engeland en de censuur is al veel milder geworden. Je kan je misschien al inbeelden hoe Hitchcock een film zou aanpakken in een wereld zonder al te veel taboes.

Ik was alleszins serieus verschoten van deze film en beschouw hem zeker tot mijn favoriete Hitchcock films. \m/

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnFinished Bekijk bericht
    North By Northwest wil ik nog graag zien, daarna zien we wel.
    Reeds gezien: Rope, Vertigo, Psycho, The Birds en nu dus Rear Window.

Aanraders mogen altijd gegeven worden!
    Dial M For Murder en Rebecca vond ik ook bij zijn betere.
    Is eximius vir est quocum meliores videamur.

Member boogje's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Strangers On A Train! Notorious!

Platinum Member ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bill Bekijk bericht
    Ok maar trok hij op iets? :-)
    In tegenstelling tot de score op imdb vond ik hem best wel goed. Hij bleef mij boeien van begin tot eind. Alles is goed in beeld gebracht en komt vrij realistisch over. Het plot is verrassend en had ik niet verwacht.
    Voor mij is hij toch 7/10 waard.
    Stairs?! Noooooooo !!!

Bamboo'd One + One

Pagina 180 van 379 EersteEerste ... 80130170176177178179180181182183184190230280 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten