Pagina 131 van 284 EersteEerste ... 3181121127128129130131132133134135141181231 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.601 t/m 2.620 van 5671
    Member
    iTrader
    0
    Net Tropa de elite 2 uitgekeken. Nascimento is terug om tegen de misdaad in Rio de Janeiro te vechten. Al lijkt de misdaad zich deze keer ook op beleidsniveau te bevinden of maw een verhaal over corruptie.

Zelden grappig, veelal rauw en hard vind ik deze toch één van de betere actiefilms. Heel goed gemaakt. Ook worden emoties volgens mij ook wel heel goed overgebracht. Ik kan dan ook het acteerwerk prima smaken.

8/10

Member Hayrus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lav Bekijk bericht
    ik stoor me al verschrikkelijk als het licht in de kamer niet goed is

Eerder deze week op 2BE paranormal activity gezien, echt niet een film om met reclameblokken te zien maar bon, entertainend was het wel, en hoewel ik niet snel schrik heb van horror films begint tegenwoordig mijn kot toch verdacht vreemd te kraken savonds..
    Ik raad je aan om deel 2 en 3 gewoon in een volledig duistere kamer te bekijken, met goed geluid en uiteraard in je eentje. Top sfeer Zo heb ik ze ook alledrie bekeken.

Member
    iTrader
    40 (98%)
    In time

Binnentikker: What a waste of ****

6/10

Lav
    Lav is offline
    Member Lav's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hayrus Bekijk bericht
    Ik raad je aan om deel 2 en 3 gewoon in een volledig duistere kamer te bekijken, met goed geluid en uiteraard in je eentje. Top sfeer Zo heb ik ze ook alledrie bekeken.
    Zijn die wel de moeite? Ik heb zo eerder het gevoel van eens je de eerste film hebt gezien heb je ze allemaal al wel gezien

Member weirdo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Paranormal activity: vrij entertainende film, zo simpel en toch zit je bij elke nachtscène zo gefocust te kijken! de reclameblokken namen spijtig genoeg wel wat spanning weg...

Pride and prejudice: gekeken bij gebrek aan alternatieven op tv, en dan maar blijven kijken maar het is toch maar een saaie film, vooral de tweede helft eens ook de enkele leuke gimmicks vervelen. maar keira heeft nog wel een mooi snoetje natuurlijk.

The social network: enorm verrast door deze film! had niet veel verwacht, maar echt een degelijke en voortdurend entertainende film, verveelt nooit. het enige dat me tegenstak (en ik ben daarin wrs niet de enige) was dat ze zuckerberg te onuitstaanbaar hebben gemaakt, nogal ongeloofwaardig en niet aangenaam aangezien de kijker zich bij een goede film niet mag ergeren aan het hoofdpersonage...

Approved 9-lifer Sightblinder's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ryoudragon Bekijk bericht
    Star Wars III: Het mooie einde heeft veel goed gemaakt van de vele gaten in de verhaallijn hier en daar
    Als je alle Star Wars films gezien hebt (anders zijn er serieuze spoilers), raad ik ten sterkste aan om deze reviews te bekijken: Star Wars |

Ze zijn lang, maar hilarisch en slaan de nagel volledig op de kop na die reviews ga je beseffen hoe slecht de recente trilogie wel is.

Member Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Zijn die wel de moeite? Ik heb zo eerder het gevoel van eens je de eerste film hebt gezien heb je ze allemaal al wel gezien
    3 is beter dan 2, maar die moet je ook zien voor het "verhaal".

Member insomnia's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hayrus Bekijk bericht
    Zo heb ik de eerste gezien, bijna in slaap gevallen. Paranormal Inactivity ftl

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door weirdo Bekijk bericht
    The social network: enorm verrast door deze film! had niet veel verwacht, maar echt een degelijke en voortdurend entertainende film, verveelt nooit. het enige dat me tegenstak (en ik ben daarin wrs niet de enige) was dat ze zuckerberg te onuitstaanbaar hebben gemaakt, nogal ongeloofwaardig en niet aangenaam aangezien de kijker zich bij een goede film niet mag ergeren aan het hoofdpersonage...
    Wat? Waarom nu weer niet?

Approved 9-lifer ryoudragon's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wat voor verschil maakt dat nu of je meisje bent of niet om van star wars te houden? :P
    Ik snap niet goed waarom iemand zou multitasken tijdens een film, ik stoor me al verschrikkelijk als het licht in de kamer niet goed is, of iemand in dezelfde kamer een telefoon opneemt ofzo
    Kwestie van gewoonte, ik ben niet echt zo'n filmkijker, ze gaan mij snel vervelen. Een film vliegt bij mij verschillende keren op pauze, of soms doe ik een week over 1 film. En zelfs als ik een film op tv aan het bekijken ben, zit ik ondertussen te prutsen aan mijn gsm of zelfs een spelletje te spelen op mijn nds.

Member peutie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (79%)
    War horse->Dikke aanrader voor mensen die van een liefdes verhaal,avontuur en zelf actie houden een dikke 9/10!

Member Hayrus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De tweede is vrij gelijkaardig aan de eerste. De derde heeft een totaal andere spanningsopbouw, is veel heftiger naar het einde toe, maar hapert wat aan het verhaal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !nsomn!a Bekijk bericht
    Zo heb ik de eerste gezien, bijna in slaap gevallen. Paranormal Inactivity ftl
    Ach, je staat er niet voor open. Was je als kind ooit bang in het donker? Ik denk dat dat bij mij wel een stevige basis heeft gelegd voor dit soort films

mla
    mla is offline
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadowfox Bekijk bericht
    Wat is daar zo grappig aan? Ik vond de acteerprestaties in Rise of the Planet of the Apes echt bijna lachwekkend.
    En the dark knight had ik na al de commentaar van mijn vrienden gewoon beter verwacht. Ik vond hem goed maar, niet meer dan dat.

Anyway
    25th hour
    Goeie film, de beste die ik van spike lee heb gezien denk ik.
    7.5/10

Member Assioso's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Network (1976); de dialoog doorheen heel de film is gwn prachtig! Ijzerstrek... 9/10 voor mij.
    Ik weet dat mass requests niet toegelaten zijn, maar is er iemand die me in de richting kan wijzen van nog wat films waarvan dialoog zulk niveau haalt ?

Citizen Kane (1941), gisteren aan begonnen, 15 min kunnen kijken voor ik gestoord werd, ik hoop de rest vandaag af te zien! High expectations!

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !nsomn!a Bekijk bericht
    Even makkelijk als een plot schrijven dat wel aan alle klassieke regeltjes voldoet, dat maakt de dingen nog niet interessant. Wanneer het surrealistische gewoon aanvoelt als random shit zonder meer dan is het ook niet veel waard natuurlijk.

Mja ge vat hier m'n "missing the point" een beetje verkeerd op denk ik, maar ik blijf erbij. Ik wou niet zeggen dat ge het concept of denkbeeld niet begreep ofzo, maar gewoon dat uw persoonlijke visie van wat cinema hoort te doen, niet echt hand in hand gaat met dit soort films. Waardoor ge (denk ik) toch minstens gedeeltelijk het punt van dit soort cinema mist. Ofwel slaag ik er gewoon compleet naast door m'n eigen subjectieve ervaring ervan natuurlijk.

En heb ik dan ergens ooit al gezegd wat film juist hoort te zijn? Imo zijn daar niet echt grenzen aan, mensen doen wat ze willen, van 2 min lange Brakhage shorts tot Warhol z'n Empire state nonsens. Verschillende soorten film hebben dan ook verschillende benaderingen nodig om ze te kunnen appreciëren denk ik. Net zoals je gewoon niet naar een drama kijkt alsof het een komedie is etc.

Ik denk dat een hele hoop films erg nutteloos en ondoordringbaar gaan overkomen als je te hard moeite probeert te doen om te 'begrijpen' wat erachter zou kunnen schuilen.

Ik heb het hierboven al gezet maar ik bedoelde dus dat ge met uw andere kijk gewoon een deel van het punt van de surrealisten mist imo. Aléja dus even benadrukken: ik wil absoluut nergens iets zeggen in de trend van: ge snapt het niet of ge zijt te dom ofzo hé. It's just your loss n/o

Niks, maar ik denk dat Kaufman zichzelf al gewoon niet begrijpt, die z'n films voelen erg therapeutisch aan, alsof hij die schrijft om zelf goed te kunnen blijven draaien.

Daar zal sowieso wel een gedachtegang achter zitten maar dan nog, het is een beetje een puzzel zonder oplossing hé, en ik heb daar totaal geen probleem mee omdat ik op veel stukken gewoon niet begin te puzzelen of gewoon een hoop nevenschikkende mogelijkheden zie. Het 'probleem' is dan bij mensen dat ze gewoon opgeven als er geen eenduidig antwoord te vinden is.

En dan nog zelfs als ge weet wat nu juist de kunstenaar z'n interpretatie is dan wilt dat nog niet persé iets zeggen in dit geval. Waarom zou zijn/haar interpretatie beter zijn als de uwe of de mijne... dood van de auteur etc.
    Ik begrijp nog steeds niet wat ik zou missen aan het surrealisme. Het is een brede kunststroming hé. Ik zeg alleen dat ik niet zo'n grote fan ben van het pure abstracte. Dat wil daarom niet zeggen dat ik niet van surrealisme hou, of het niet begrijp, integendeel.

Ik vind het namelijk té makkelijk om iets abstracts persoonlijk te interpreteren, zelfs als dat effectief de bedoeling van de kunstenaar is. Het is voor mij nu eenmaal veel leuker om te proberen achterhalen wat de kunstenaar zelf bedoelde met zijn werk, en niet wat ik er persoonlijk van maak. Ik puzzel graag. That's just me.

En wederom, om te voorkomen dat jullie de verkeerde indruk krijgen. Ik vind Kaufman's films schitterend. Ook Synecdoche vond ik vrij goed, maar simpelweg iets minder vanwege de redenen die ik al opgegeven heb.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mla Bekijk bericht
    Anyway
    25th hour
    Goeie film, de beste die ik van spike lee heb gezien denk ik.
    7.5/10
    Do The Right Thing al gezien?

mla
    mla is offline
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht
    Do The Right Thing al gezien?
    Ja ook een goeie film, maar ik vond 25th hour toch sterker imo.

Member PBR Streetgang's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Assioso Bekijk bericht
    Network (1976); de dialoog doorheen heel de film is gwn prachtig! Ijzerstrek... 9/10 voor mij.
    Ik weet dat mass requests niet toegelaten zijn, maar is er iemand die me in de richting kan wijzen van nog wat films waarvan dialoog zulk niveau haalt ?
    Dialoog? My nigga!

Who's Afraid of Virginia Woolf?
    Pulp Fiction
    Annie Hall
    The Big Lebowski
    Altered States
    Glengarry Glen Ross
    About Elly
    The Hospital
    Waking Life
    The Social Network
    The Entity
    Adaptation.
    The Insider
    All The President's Men
    Slacker
    A Separation
    Michael Clayton
    Homicide

deze films zijn helemaal niet gelijkaardig aan Network ofzo, maar het zijn films die imo echt ijzersterk dialoog hebben. Geen film in de wereld heeft een beter scenario met beter dialoog dan Network, though...

Citizen Kane (1941), gisteren aan begonnen, 15 min kunnen kijken voor ik gestoord werd, ik hoop de rest vandaag af te zien! High expectations!
    Ze zullen ingelost worden. Citizen Kane for fucking life. Bekijk de film misschien best gewoon terug vanaf het begin... "No Trespassing!"

Member Leopold1964's schermafbeelding
    iTrader
    81 (98%)
    straks naar The Devil Inside gaan kijken

Member Lostboy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    real steel gezien ! 7/10 toch wel ! vond em best goed !! aanraderke!

Crew Member Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PBR Streetgang Bekijk bericht
    Dialoog? My nigga!

Who's Afraid of Virginia Woolf?
    Pulp Fiction
    Annie Hall
    The Big Lebowski
    Altered States
    Glengarry Glen Ross
    About Elly
    The Hospital
    Waking Life
    The Social Network
    The Entity
    Adaptation.
    The Insider
    All The President's Men
    Slacker
    A Separation
    Michael Clayton
    Homicide

deze films zijn helemaal niet gelijkaardig aan Network ofzo, maar het zijn films die imo echt ijzersterk dialoog hebben. Geen film in de wereld heeft een beter scenario met beter dialoog dan Network, though...

Ze zullen ingelost worden. Citizen Kane for fucking life. Bekijk de film misschien best gewoon terug vanaf het begin... "No Trespassing!"
    Yes, leuke lijst! Ik weet weer wat te bekijken.

Member GianniK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Paranormal Activity

Ik heb in jaren niet meer zo geschrokken tijdens een film. Eerst zo'n doodse stilte en dan word ze uit het bed getrokken, man man.

8/10

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten