Nog geen e-mail ontvangen voor de rocky box. Bij de status op de frs site staat nog steeds 'in behandeling'.
Nog geen e-mail ontvangen voor de rocky box. Bij de status op de frs site staat nog steeds 'in behandeling'.
Status veranderd op cosmox: "HELAAS NIET LEVERBAAR"... jaja!
vanaf de 26ste aan het lijntje gehouden en nu komen ze met een leugen af... webshop om te mijden dus!
Ook hier op frs. We zullen er zeker niks kunnen tegen doen?
ok, wanneer geven die smeerlapkes mijn geld terug? Tijd om eens een vurige klachtenmail te sturen. Nooit koop ik nog iets in dat overpriced rovershol.
Edit: meest slechtgezinde, hoewel nog vriendelijke klachtenmail ooit gestuurd.
Het is gewoon onnozel dat iets dat ik twee weken geleden effectief betaald heb nu geannuleerd wordt zonder dat ze ook maar ergens over terugbetaling reppen. Als ze niet rap iets laten weten mail ik mijn factuur met betalingsbewijs af en ga ik ene uit hun winkel pakken :-)
Laatst gewijzigd door de hamster; 9 april 2012 om 14:51
Bij mij is de status op FRS ook veranderd naar "helaas, niet meer leverbaar". En dit terwijl de box gewoon tekoop staat aan 59euro met 1 week leveringstijd
morgen maar eens bellen.
Wat had ge nu gedacht?
Is toch duidelijk een leugen...
Het is vooral raar dat het twee weken geduurd heeft
Hier ook een mail gehad dat hij niet meer leverbaar is, 1ste en laatste keer dat ik er iets kocht. Morgen eens een mail opstellen.
Toch ook een "boze" mail gestuurd. Eens zien wat ze gaan antwoorden. Zou je niets kunnen doen als je met meerdere bent?
Spijtig dat er zo weinig Belgische webshops zijn die DVD, Blu-rays verkopen. Cosmox, FRS, en euuhh ......
Ook maar eens doorgespeeld naar Test Aankoop en klachtenpunt.be.
Waarschijnlijk zonder resultaat, maar het is het proberen zeker waard.![]()
Denk dat het feit dat sommige mensen 20 exemplaren besteld hebben de zaak geen goed gedaan zal hebben in elk geval.
proxis, eci ???
oke belgishe webshop niet echt de goedkoopste maar als u iets zoekt die een beetje raar of anders is
Home | Zeno Pictures
geen slechte deal ! Zitten goeie films tussen
Ik ga ALTIJD maar ook ALTIJD naar media markt, kan je soms echt koopjes doen dat je niet verstaat. Ik koop wel nooit geen dvd, duurder dan 10 euro, dan wacht ik liever nog.
Onlangs
The next three days
Chocolat
The bank job
Leon
voor 6,90 het stuk, niet goedkoop maar ook niet duur, keer in een uitzondering in de makro gekocht![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)